Anuncios

Es registra un terratrémol de magnitud 3,7 en Yebra, Guadalajara

 

Al voltant de les 5.28 hores d'este dimecres 20 de desembre s'ha registrat un terratrémol de magnitud 3,7 en l'escala Richter en la localitat de Yebra, prop d'Albares, a Guadalajara, Castella-la Manxa. Segons ha informat l'Institut Geogràfic Nacional, el sisme d'11 quilòmetres de profunditat ha generat un tremolor notable en tot el municipi de 500 habitants, situat a uns 50 quilòmetres de la ciutat de Guadalajara.

El terratrémol de 3,7 s'ha notat en diversos punts del sud de la província de Guadalajara. Mazuecos, Almogueras, Mondéjar, Albares o Almonesir de Zorita. Una de les veïnes del municipi de Mazuecos ha relatat a Cadena SER com ha viscut este sisme: «Estàvem dormint i ha sigut un tremolor molt fort, s'ha mogut la casa, s'han mogut les parets, s'ha mogut el llit, pensàvem que era una piconadora, han sigut uns segons però ha sigut horrorós».

Anuncios

  

  

Castella-la Manxa ha registrat diversos tremolors en l'últim mes, tots ells en la província d'Albacete. Segons informa 'El País', el 27 de novembre es va produir un sisme de 3,2 en Villarrobledo; el 4 de desembre un de 4 en Caudete que va provocar fins i tot el desallotjament d'1.500 alumnes de les escoles del municipi; i el 18 de desembre un en Óssa de Montiel de 2,7.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios