Es registra un terratrémol de magnitud 3,7 en Yebra, Guadalajara

 

Al voltant de les 5.28 hores d'este dimecres 20 de desembre s'ha registrat un terratrémol de magnitud 3,7 en l'escala Richter en la localitat de Yebra, prop d'Albares, a Guadalajara, Castella-la Manxa. Segons ha informat l'Institut Geogràfic Nacional, el sisme d'11 quilòmetres de profunditat ha generat un tremolor notable en tot el municipi de 500 habitants, situat a uns 50 quilòmetres de la ciutat de Guadalajara.

El terratrémol de 3,7 s'ha notat en diversos punts del sud de la província de Guadalajara. Mazuecos, Almogueras, Mondéjar, Albares o Almonesir de Zorita. Una de les veïnes del municipi de Mazuecos ha relatat a Cadena SER com ha viscut este sisme: «Estàvem dormint i ha sigut un tremolor molt fort, s'ha mogut la casa, s'han mogut les parets, s'ha mogut el llit, pensàvem que era una piconadora, han sigut uns segons però ha sigut horrorós».

  

  

Castella-la Manxa ha registrat diversos tremolors en l'últim mes, tots ells en la província d'Albacete. Segons informa 'El País', el 27 de novembre es va produir un sisme de 3,2 en Villarrobledo; el 4 de desembre un de 4 en Caudete que va provocar fins i tot el desallotjament d'1.500 alumnes de les escoles del municipi; i el 18 de desembre un en Óssa de Montiel de 2,7.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.