15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

«Els nets del rei han adoptat la vulgaritat de Letizia»

Jaime Peñafiel ha estat durant molts anys el gran confident de la família reial, i un home que coneix molt de prop la realitat que amaga el matrimoni dels reis emèrits, Juan Carlos i Sofía. A més, sempre ha carregat contra Letizia, a la qual acusa d’haver destruït la monarquia espanyola.

 

La reina Letizia no perdona al rei emèrit Juan Carlos

«La història de Felipe VI i Letizia té un mal començament i és l’oposició de Juan Carlos a este enllaç, on va dir: ‘Felipe, si et cases amb Letizia, et carregaràs la monarquia», ha explicat el periodista a la revista ‘Diez Minutos’.

Letizia encara no ha perdonat les paraules del rei, i Peñafiel explica un episodi en què la reina va ser molt rancorosa. Després del polèmic incident de Botswana en què el rei Juan Carlos es va trencar el maluc, Peñafiel va parlar amb un metge i este explica que «va impactar-li la imatge de Letizia recolzada en el marc de la porta de l’habitació on es trobava el rei, cridant: ‘Marxem ja? Ell deia que em carregaria la monarquia i ho està fent ell!».

«També recorde el vergonyós incident de Palma, quan va intentar evitar que les infantes abraçaren a la seua iaia Sofia. No em pots negar que Letícia té un passat important, apassionat i apassionant». Peñafiel destaca que «Letícia té molt de caràcter i això ha encés conflictes amb la família i amb més gent». Tot i que, tampoc dubta a titllar al rei Felipe de ‘mal fill’, ja que segons ell, ha expulsat al seu pare del país.

«El rei no ha robat a ningú perquè estos diners li’ls regalen. El seu únic delicte és fiscal, ja que no va declarar a Espanya. El seu fill ha estat un mal fill, perquè podria haver parlat amb el seu pare». I, afegeix que sap de primera mà que pare i fill no han arribat a mantenir una conversa.

 

Jaime Peñafiel titlla de «vulgar» a Letizia

D’altra banda, recalca que l’arribada de Letizia a la família reial, «va aportar modernitat i molta vulgaritat, perquè la neta d’un taxista no pot convertir-se en reina de la nit al dia». El periodista no ha dubtat en criticar la tasca que fa Letizia com a mare, ja que segons ell, la reina ha influït massa en l’educació de les seues filles. «Peca del mateix que va pecar la reina Sofía amb Felipe quan ell va marxar al Canadà a estudiar», afirma Peñafiel.

Leonor marxarà a l’UWC Atlantic College de Gal·les per estudiar els dos anys de batxillerat, on coincidirà amb una altra princesa, Alèxia d’Holanda. La reina Letizia està molt preocupada perquè Alèxia és una adolescent rebel i té por que la seua filla perda l’educació. De fet, els fills de la infanta Elena també han estat en el punt de mira per ser uns adolescents rebels.

«Estes xiquetes, Mette Marit, Màxima, Mary Donalson i Letizia, han aportat modernitat, però també vulgaritat. Fins i tot els nets del rei s’estan comportant d’una manera poc ortodoxa».

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.