Renfe reprén la venda de bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant

Renfe ha posat a la venda a partir de hui els bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant fins al 12 de setembre, es a dir, tots els trens AVE durant la temporada alta d’estiu, «la qual cosa contribueix al fet que els viatgers que tinguen com a destinació Alacant puguen planificar les seues vacances d’estiu», ha assenyalat la companyia en un comunicat.

A partir d’aqueixa data, 12 de setembre, ADIF dissenyarà les noves marxes que s’articularan entorn de les estacions de Chamartín i Atocha.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, revelava que el president de l’entitat, Isaïes Táboas, havia contret aquest compromís en una reunió mantinguda la setmana passada. I concretava que Renfe estava pendent de l’autorització de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària. Per part seua, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, havia advertit a Renfe i a l’administradora Adif de la importància de la línia fèrria Madrid-Alacant, tant a nivell ciutadà com de negocis, en el territori nacional.

Així mateix, en els pròxims dies eixiran a la venda la nova oferta dels trens Alvia transversals que, després de l’obertura del nou túnel que comunicarà Chamartín amb Atocha, veuran retallats els temps de viatge, la qual cosa beneficiarà a recorreguts com, per exemple, Gijón-Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022