Renfe reprén la venda de bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant

Renfe ha posat a la venda a partir de hui els bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant fins al 12 de setembre, es a dir, tots els trens AVE durant la temporada alta d’estiu, «la qual cosa contribueix al fet que els viatgers que tinguen com a destinació Alacant puguen planificar les seues vacances d’estiu», ha assenyalat la companyia en un comunicat.

A partir d’aqueixa data, 12 de setembre, ADIF dissenyarà les noves marxes que s’articularan entorn de les estacions de Chamartín i Atocha.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, revelava que el president de l’entitat, Isaïes Táboas, havia contret aquest compromís en una reunió mantinguda la setmana passada. I concretava que Renfe estava pendent de l’autorització de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària. Per part seua, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, havia advertit a Renfe i a l’administradora Adif de la importància de la línia fèrria Madrid-Alacant, tant a nivell ciutadà com de negocis, en el territori nacional.

Així mateix, en els pròxims dies eixiran a la venda la nova oferta dels trens Alvia transversals que, després de l’obertura del nou túnel que comunicarà Chamartín amb Atocha, veuran retallats els temps de viatge, la qual cosa beneficiarà a recorreguts com, per exemple, Gijón-Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.