13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Renfe reprén la venda de bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant

Renfe ha posat a la venda a partir de hui els bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant fins al 12 de setembre, es a dir, tots els trens AVE durant la temporada alta d’estiu, «la qual cosa contribueix al fet que els viatgers que tinguen com a destinació Alacant puguen planificar les seues vacances d’estiu», ha assenyalat la companyia en un comunicat.

A partir d’aqueixa data, 12 de setembre, ADIF dissenyarà les noves marxes que s’articularan entorn de les estacions de Chamartín i Atocha.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, revelava que el president de l’entitat, Isaïes Táboas, havia contret aquest compromís en una reunió mantinguda la setmana passada. I concretava que Renfe estava pendent de l’autorització de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària. Per part seua, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, havia advertit a Renfe i a l’administradora Adif de la importància de la línia fèrria Madrid-Alacant, tant a nivell ciutadà com de negocis, en el territori nacional.

Així mateix, en els pròxims dies eixiran a la venda la nova oferta dels trens Alvia transversals que, després de l’obertura del nou túnel que comunicarà Chamartín amb Atocha, veuran retallats els temps de viatge, la qual cosa beneficiarà a recorreguts com, per exemple, Gijón-Alacant.

Últimes notícies

Compromís demana en Les Corts una comissió d’investigació per les VPO d’Alacant

Compromís ha registrat en Les Corts la petició de crear una comissió d'investigació sobre les VPO d'Alacant. La formació denúncia canvis del Pla Viu i possibles favoritismes.

Compromís insta el PP a tallar d’arrel i exigir l’acta a l’edil que va insultar a Sánchez

Joan Baldoví ha demanat al PP que actue de manera exemplar després de l'insult a Pedro Sánchez en un míting del PSOE i ha advertit que normalitzar estes conductes degrada el debat públic.

Criden a l’orde a Feijóo en la comissió de la DANA després d’un xoc amb Bildu per ETA

El lider del PP ha sigut cridat a l'orde en la comision de investigacion de la DANA després de respondre a Oskar Matute amb al·lusions a ETA i a Arnaldo Otegi. La presidència li ha reclamat cenyir-se a l'assumpte de la compareixença.

El Govern destina 23 milions per a la recuperació agrícola a Torrent després de la DANA

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 23 milions a reparar explotacions, camins i regadiu a Torrent després de la DANA. Les obres s'han estés a Alaquàs i Chiva i ja han restablit l'accés i els regs.

Feijóo ha acusat el Govern d’inhibir-se en la dana i ha defés que degué declarar-se el nivell 3

Feijóo ha acusat el Govern d'inhibir-se durant la dana i ha defés que havia d'activar-se el nivell 3 per tractar-se, al seu juí, d'una emergència nacional. En la comissió del Congrés ha criticat fallades d'informació i ha negat haver mentit.

Sanitat fixa un màxim de 7 dies entre una sospita de càncer i la primera consulta hospitalària

La nova Estratègia en Càncer 2026-2030 acurta a una setmana el pas d'Atenció Primària a l'hospital i reforça l'atenció amb més psicòlegs, diagnòstic avançat i prototeràpia.

Bernabé acusa el PP de convertir la vivenda pública en un tripijoc per a col·legues i famílies

Bernabé ha denunciat que la gestió del PP a Alacant convertix la vivenda pública en un tripijoc per a col·legues i famílies. Ha anunciat que el cas anirà a la Fiscalia i ha assegurat que el preu del metre quadrat en promocions públiques alçades per empreses privades s'ha duplicat.

Feijóo contraposa a Puente amb Mazón i demana de nou la dimissió del ministre

Feijóo ha contraposat la gestió de Carlos Mazón després de la DANA amb la d'Óscar Puente en l'accident de Adamuz i ha reclamat la seua dimissió. Davant la comissió sobre el 29 d'octubre, ha demanat aplicar el mateix criteri de responsabilitats.