Renfe amplia els horaris este cap de setmana per al Gran Premi Motul en Xest

MOTO GP

Campions de Moto GP 2018 | Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo tancarà el Campionat del Món de Motociclisme 2019 amb la celebració del Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, l’última prova puntuable dels mundials de MotoGP, Moto2 i Moto3. Esta cita que reunix als millors pilots del món es celebra este cap de setmana (15, 16 i 17 de novembre).

 

Com cada any, el Gran Premi estarà rodejat d’una infinitat d’activitats i de propostes deportives i d’oci tant dins com fora de les instal·lacions del Circuit Ricardo Tormo: la Fira Dos Rodes, les activitats de la localitat de Cheste, a només 4 quilòmetres del Circuit, la zona d’acampada i, com cada any, la Gala d’Entrega de Premis de la FIM per a celebrar els títols junt amb els millors pilots de MotoGP, Moto2 i Moto3.

 

Donada la quantitat de gent que acudirà al major espectacle del motociclisme mundial, Renfe ha anunciat horaris especials en la línia València Nord – Bunyol – Utiel, amb trens nocturns i molta més afluència. A més a més, tots els trens de la línia tindran parada en Circuit Ricardo Tormo. Renfe també ha advertit que, tant el dissabte com el diumenge, no es permetrà viatjar en eixa línia amb animals i/o bicicletes. 

 

 

Pots consultar els horaris ací

HORARIS RENFE

Horaris direcció Utiel | Renfe

 

HORARIS RENFE

Horaris direcció València Nord | Renfe

Últimes notícies

Tres detinguts a Castelló i 209 rèptils intervinguts en una trama de tràfic d’espècies protegides

La Guàrdia Civil ha desarticulat una suposada xarxa de tràfic de rèptils protegits a la província de Castelló, amb tres detinguts i 209 animals intervinguts, alguns d’ells en perill d’extinció.

Les compravendes de vivenda cauen un 8,6 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda ha baixat un 8,6 % interanual en juliol a la Comunitat Valenciana, fins a 9.487 operacions, en un context de descens generalitzat a Espanya i de crisi d’accés a la vivenda.

El primer cap de setmana de la tardor manté oratge estable i calor quasi estiuenca

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de la tardor amb estabilitat, cel poc nuvolat i màximes que este divendres superaran els 30 graus, sobretot a l’interior.

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.