11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Reobertura del Supermercat Consum a Paiporta Després de la Danyes del Temporal

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Consum ha reobert hui el seu supermercat de Plaça de l’Església de Sant Jordi en el centre de Paiporta, marcant així la reobertura de **l’última de les tres tendes** que van ser afectades per les **danyes** ocasionades per la dana a la localitat. L’establiment, que reprèn la seua activitat després de **pràcticament sis mesos** d’inactivitat, torna a funcionar amb un nou model de servei, tal com ha informat la cooperativa en un comunicat.

La reobertura coincideix amb un moment important, ja que **69 tendes de la Cooperativa** (39 de la marca Consum i 30 de la marca Charter) van ser afectades pel **temporal**. A la fi de novembre de l’any passat, el centre Consum de Paiporta situat en Carretera de Massalfassar ja va obrer, mentre que el supermercat de la carretera d’Albal va tornar a la normalitat a principis de març.

La nova tenda de Paiporta ha sigut **totalment redistribuïda** per tal d’optimitzar els espais. Entre les novetats, s’incorporen **caixes autopagament** i una nova **secció de forn** a orri, millorant així l’experiència de compra per als clients.

Fins ara, la cooperativa ha reobert **37 de les 39 tendes** afectades pel temporal. Les dues que queden pendents, ubicades a Algemesí (Plaça del Mercat) i Aldaia (Avinguda Dos de Maig), es preveu que tornaran a operar en pocs dies.

Tots els supermercats que han reobert ho han fet **totalment renovats** i han incorporat més serveis per a satisfer les necessitats dels clients. Des del mes d’octubre, més de **mil persones estan treballant** en el **Pla de Reconstrucció** de les tendes de Consum. Aquest projecte suposa una **intervenció en 39 supermercats** afectats, amb obres que abasten més de **78.000 metres quadrats** i una inversió aproximada de **35 milions d’euros**.

Últimes notícies

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.