Reobertura del Supermercat Consum a Paiporta Després de la Danyes del Temporal

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Consum ha reobert hui el seu supermercat de Plaça de l’Església de Sant Jordi en el centre de Paiporta, marcant així la reobertura de **l’última de les tres tendes** que van ser afectades per les **danyes** ocasionades per la dana a la localitat. L’establiment, que reprèn la seua activitat després de **pràcticament sis mesos** d’inactivitat, torna a funcionar amb un nou model de servei, tal com ha informat la cooperativa en un comunicat.

La reobertura coincideix amb un moment important, ja que **69 tendes de la Cooperativa** (39 de la marca Consum i 30 de la marca Charter) van ser afectades pel **temporal**. A la fi de novembre de l’any passat, el centre Consum de Paiporta situat en Carretera de Massalfassar ja va obrer, mentre que el supermercat de la carretera d’Albal va tornar a la normalitat a principis de març.

La nova tenda de Paiporta ha sigut **totalment redistribuïda** per tal d’optimitzar els espais. Entre les novetats, s’incorporen **caixes autopagament** i una nova **secció de forn** a orri, millorant així l’experiència de compra per als clients.

Fins ara, la cooperativa ha reobert **37 de les 39 tendes** afectades pel temporal. Les dues que queden pendents, ubicades a Algemesí (Plaça del Mercat) i Aldaia (Avinguda Dos de Maig), es preveu que tornaran a operar en pocs dies.

Tots els supermercats que han reobert ho han fet **totalment renovats** i han incorporat més serveis per a satisfer les necessitats dels clients. Des del mes d’octubre, més de **mil persones estan treballant** en el **Pla de Reconstrucció** de les tendes de Consum. Aquest projecte suposa una **intervenció en 39 supermercats** afectats, amb obres que abasten més de **78.000 metres quadrats** i una inversió aproximada de **35 milions d’euros**.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.