Reobertura del Supermercat Consum a Paiporta Després de la Danyes del Temporal

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Consum ha reobert hui el seu supermercat de Plaça de l’Església de Sant Jordi en el centre de Paiporta, marcant així la reobertura de **l’última de les tres tendes** que van ser afectades per les **danyes** ocasionades per la dana a la localitat. L’establiment, que reprèn la seua activitat després de **pràcticament sis mesos** d’inactivitat, torna a funcionar amb un nou model de servei, tal com ha informat la cooperativa en un comunicat.

La reobertura coincideix amb un moment important, ja que **69 tendes de la Cooperativa** (39 de la marca Consum i 30 de la marca Charter) van ser afectades pel **temporal**. A la fi de novembre de l’any passat, el centre Consum de Paiporta situat en Carretera de Massalfassar ja va obrer, mentre que el supermercat de la carretera d’Albal va tornar a la normalitat a principis de març.

La nova tenda de Paiporta ha sigut **totalment redistribuïda** per tal d’optimitzar els espais. Entre les novetats, s’incorporen **caixes autopagament** i una nova **secció de forn** a orri, millorant així l’experiència de compra per als clients.

Fins ara, la cooperativa ha reobert **37 de les 39 tendes** afectades pel temporal. Les dues que queden pendents, ubicades a Algemesí (Plaça del Mercat) i Aldaia (Avinguda Dos de Maig), es preveu que tornaran a operar en pocs dies.

Tots els supermercats que han reobert ho han fet **totalment renovats** i han incorporat més serveis per a satisfer les necessitats dels clients. Des del mes d’octubre, més de **mil persones estan treballant** en el **Pla de Reconstrucció** de les tendes de Consum. Aquest projecte suposa una **intervenció en 39 supermercats** afectats, amb obres que abasten més de **78.000 metres quadrats** i una inversió aproximada de **35 milions d’euros**.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.