Reobertura del Supermercat Consum a Paiporta Després de la Danyes del Temporal

Ejemplo de shortcode con estilo
Consum ha reobert el seu supermercat a Paiporta, completant així la rehabilitació de les seves tendes afectades pel temporal. Aquesta tenda, situada al centre de la localitat, ha estat totalment renovada i ofereix millors serveis als seus clients.

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Consum ha reobert hui el seu supermercat de Plaça de l’Església de Sant Jordi en el centre de Paiporta, marcant així la reobertura de **l’última de les tres tendes** que van ser afectades per les **danyes** ocasionades per la dana a la localitat. L’establiment, que reprèn la seua activitat després de **pràcticament sis mesos** d’inactivitat, torna a funcionar amb un nou model de servei, tal com ha informat la cooperativa en un comunicat.

La reobertura coincideix amb un moment important, ja que **69 tendes de la Cooperativa** (39 de la marca Consum i 30 de la marca Charter) van ser afectades pel **temporal**. A la fi de novembre de l’any passat, el centre Consum de Paiporta situat en Carretera de Massalfassar ja va obrer, mentre que el supermercat de la carretera d’Albal va tornar a la normalitat a principis de març.

La nova tenda de Paiporta ha sigut **totalment redistribuïda** per tal d’optimitzar els espais. Entre les novetats, s’incorporen **caixes autopagament** i una nova **secció de forn** a orri, millorant així l’experiència de compra per als clients.

Fins ara, la cooperativa ha reobert **37 de les 39 tendes** afectades pel temporal. Les dues que queden pendents, ubicades a Algemesí (Plaça del Mercat) i Aldaia (Avinguda Dos de Maig), es preveu que tornaran a operar en pocs dies.

Tots els supermercats que han reobert ho han fet **totalment renovats** i han incorporat més serveis per a satisfer les necessitats dels clients. Des del mes d’octubre, més de **mil persones estan treballant** en el **Pla de Reconstrucció** de les tendes de Consum. Aquest projecte suposa una **intervenció en 39 supermercats** afectats, amb obres que abasten més de **78.000 metres quadrats** i una inversió aproximada de **35 milions d’euros**.

Últimes notícies

Alerta groga per pluges intenses a Alacant i València

L’avís preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral sud d’Alacant. També afecta l’interior alacantí i el litoral sud de València.

Un any després de dimitir, Mazón conserva l’escó en Les Corts

Un any després de deixar la presidència de la Generalitat, Carlos Mazón continua com a diputat i té una oficina d’expresident a Alacant. Les associacions de víctimes li demanen que abandone la política.

Elisa Núñez s’afilia al PP per contribuir al canvi polític

L’exconsellera de Vox Elisa Núñez s’ha afiliat al PP, partit en què ja va estar vinculada entre 2003 i 2011. Vol aportar la seua experiència al projecte.

Pluges intenses activen l’avís groc a Alacant i València

La pluja manté l’avís groc al litoral sud d’Alacant i s’estendrà al nord d’Alacant i al sud de València des de les 20 hores.

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.