Reobertura del Supermercat Consum a Paiporta Després de la Danyes del Temporal

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Consum ha reobert hui el seu supermercat de Plaça de l’Església de Sant Jordi en el centre de Paiporta, marcant així la reobertura de **l’última de les tres tendes** que van ser afectades per les **danyes** ocasionades per la dana a la localitat. L’establiment, que reprèn la seua activitat després de **pràcticament sis mesos** d’inactivitat, torna a funcionar amb un nou model de servei, tal com ha informat la cooperativa en un comunicat.

La reobertura coincideix amb un moment important, ja que **69 tendes de la Cooperativa** (39 de la marca Consum i 30 de la marca Charter) van ser afectades pel **temporal**. A la fi de novembre de l’any passat, el centre Consum de Paiporta situat en Carretera de Massalfassar ja va obrer, mentre que el supermercat de la carretera d’Albal va tornar a la normalitat a principis de març.

La nova tenda de Paiporta ha sigut **totalment redistribuïda** per tal d’optimitzar els espais. Entre les novetats, s’incorporen **caixes autopagament** i una nova **secció de forn** a orri, millorant així l’experiència de compra per als clients.

Fins ara, la cooperativa ha reobert **37 de les 39 tendes** afectades pel temporal. Les dues que queden pendents, ubicades a Algemesí (Plaça del Mercat) i Aldaia (Avinguda Dos de Maig), es preveu que tornaran a operar en pocs dies.

Tots els supermercats que han reobert ho han fet **totalment renovats** i han incorporat més serveis per a satisfer les necessitats dels clients. Des del mes d’octubre, més de **mil persones estan treballant** en el **Pla de Reconstrucció** de les tendes de Consum. Aquest projecte suposa una **intervenció en 39 supermercats** afectats, amb obres que abasten més de **78.000 metres quadrats** i una inversió aproximada de **35 milions d’euros**.

Últimes notícies

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.