21.4 C
València
Dimarts, 30 setembre, 2025

Reobrin totes les carreteres tallades a Castelló per les pluges

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat que a la província de Castelló ja no queda cap carretera intransitable després de les intenses pluges de les últimes hores. Els últims tancaments es van alçar de matinada, la qual cosa suposa la volta a la normalitat en la xarxa viària provincial.

En concret, s’han reobert la CV-200 al seu pas per Almedíjar, la CV-14486 a Cabanes i la CV-137 a Càlig, trams que havien sigut tancats pel temporal de pluges. Amb això es recupera la connectivitat entre municipis de l’interior i del litoral, es reduïxen desviaments i s’agilitzen els desplaçaments quotidians.

Encara que el trànsit ha quedat restablit, després d’un episodi de precipitacions intenses poden persistir zones entollades, ferma lliscant o restes arrossegades a la calçada, per la qual cosa es recomana circular amb prudència i atendre la senyalització variable i als avisos de la DGT.

Talls actius fora de la Comunitat

Fora de la Comunitat, i pel mateix temporal, continuen tallades la EI-800 a Eivissa, l’ET-V-8301 en Les Parres de Castellote (Terol) i la RM-B10 a Ulea (Múrcia), segons la DGT. Estes incidències reflectixen que la situació meteorològica ha deixat afeccions en altres punts i que l’actualització d’estats depén de l’evolució de les pluges en cada zona.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA constreny a À Punt i li dona un dia per a explicar el retard de la gravació del Cecopi

La magistrada dona 24 hores a À Punt per a justificar el retard en el lliurament de les imatges i l'àudio del Cecopi del 29 d'octubre. Rebutja investigar al president de la CHJ al no ser garant de la seguretat.

La jutgessa de la DANA dona 24 hores a À Punt per a explicar el retard en la gravació del Cecopi del 29-O

El jutjat exigix a À Punt que justifique en un dia per què no ha remés encara el vídeo i l'àudio de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. La magistrada també rebutja de nou investigar al president de la CHJ.

La suspensió de classes pel temporal afecta a 178.792 alumnes en 53 municipis de la Comunitat Valenciana

Un total de 53 municipis mantenen hui el tancament d'aules pel temporal a la Comunitat Valenciana. La mesura afecta a 178.792 estudiants, sobretot a la província de València.

Remet el temporal després de 500 incidències i més de 200 l/m² en la Comunitat Valenciana

L'episodi de pluges iniciat el diumenge a la vesprada perd intensitat després de causar 500 incidències sense gravetat i acumulats que superen els 200 l/m² en diversos punts. Les alertes es desactiven progressivament i els servicis recuperen la normalitat, amb afeccions puntuals en transport i vies secundàries.

La jutgessa de la DANA reclama dades sobre els 37 usuaris de teleassistència morts el 29-O

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana llistats, protocols, ordes a l'empresa i gravacions sobre el servici de teleassistència. També sol·licita informació a Aemet i rebutja una altra diligència sol·licitada per l'acusació popular.

València Basket obri l’Eurolliga davant el ASVEL amb impuls de la Supercopa

L'equip taronja debuta en la pista del ASVEL amb la confiança del títol de la Supercopa i diverses absències sensibles. La proposta de Pedro Martínez guanya continuïtat.

Vila-real i Juventus busquen la seua primera victòria en La Ceràmica

La segona jornada de la fase de grups mesura a Vila-real i Juventus en La Ceràmica. Els dos arriben sense guanyar i amb la necessitat de sumar per a prendre aire en la Champions.

El València Basket estrena l’Eurolliga en la pista del ASVEL amb l’impuls de la Supercopa

El València Basket torna a l'Eurolliga amb un acord de tres temporades i visita al ASVEL recolzat per la recent Supercopa. Arriba amb baixes en el perímetre, Sestina entra en la llista i Sako es mesura a la seua exequipo.