Rescaten a un home que va caure des de 20 metres en una zona rural de Nàquera

Els bombers rescaten un home que va patir una caiguda d’uns vint metres d’altura en un terraplén d’una zona rural de Nàquera ahir dissabte.

L’avís es va rebre a les 19.23 h i fins allí el Consorci hi va mobilitzar un dispositiu de rescat amb Grup de Rescat en Altura GERA, que hi va acudir amb helicòpter de rescat de la Generalitat. També es van mobilitzar bombers de Moncada, comandament de bombers de Sagunt i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

En estar prop de l’ocàs, l’helicòpter es va haver de retirar després de dipositar en el terreny al GERA, i tot el procés de rescat va continuar via terrestre, malgrat ser una zona de molt difícil accés.

Els bombers hi van immobilitzar l’home, que s’hi havia lesionat en la caiguda, i el van ubicar en llitera de rescat per poder traslladar-lo.

Prop de les dotze de la matinada, els efectius el van transferir a l’ambulància desplaçada a la zona, i el dispositiu de rescat dels bombers es va desmobilitzar finalment a les 00.30 h.

No és l’únic rescat en el qual va intervindre ahir el GERA, ja que al migdia també es va haver de rescatar un home desorientat a la zona de la Murta a Alzira, i de matí a un gos caigut al riu Albiol a Xàtiva.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.