Rescaten a un home que va caure des de 20 metres en una zona rural de Nàquera

Els bombers rescaten un home que va patir una caiguda d’uns vint metres d’altura en un terraplén d’una zona rural de Nàquera ahir dissabte.

L’avís es va rebre a les 19.23 h i fins allí el Consorci hi va mobilitzar un dispositiu de rescat amb Grup de Rescat en Altura GERA, que hi va acudir amb helicòpter de rescat de la Generalitat. També es van mobilitzar bombers de Moncada, comandament de bombers de Sagunt i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

En estar prop de l’ocàs, l’helicòpter es va haver de retirar després de dipositar en el terreny al GERA, i tot el procés de rescat va continuar via terrestre, malgrat ser una zona de molt difícil accés.

Els bombers hi van immobilitzar l’home, que s’hi havia lesionat en la caiguda, i el van ubicar en llitera de rescat per poder traslladar-lo.

Prop de les dotze de la matinada, els efectius el van transferir a l’ambulància desplaçada a la zona, i el dispositiu de rescat dels bombers es va desmobilitzar finalment a les 00.30 h.

No és l’únic rescat en el qual va intervindre ahir el GERA, ja que al migdia també es va haver de rescatar un home desorientat a la zona de la Murta a Alzira, i de matí a un gos caigut al riu Albiol a Xàtiva.

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.