Rescaten a un home que va caure des de 20 metres en una zona rural de Nàquera

Els bombers rescaten un home que va patir una caiguda d’uns vint metres d’altura en un terraplén d’una zona rural de Nàquera ahir dissabte.

L’avís es va rebre a les 19.23 h i fins allí el Consorci hi va mobilitzar un dispositiu de rescat amb Grup de Rescat en Altura GERA, que hi va acudir amb helicòpter de rescat de la Generalitat. També es van mobilitzar bombers de Moncada, comandament de bombers de Sagunt i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

En estar prop de l’ocàs, l’helicòpter es va haver de retirar després de dipositar en el terreny al GERA, i tot el procés de rescat va continuar via terrestre, malgrat ser una zona de molt difícil accés.

Els bombers hi van immobilitzar l’home, que s’hi havia lesionat en la caiguda, i el van ubicar en llitera de rescat per poder traslladar-lo.

Prop de les dotze de la matinada, els efectius el van transferir a l’ambulància desplaçada a la zona, i el dispositiu de rescat dels bombers es va desmobilitzar finalment a les 00.30 h.

No és l’únic rescat en el qual va intervindre ahir el GERA, ja que al migdia també es va haver de rescatar un home desorientat a la zona de la Murta a Alzira, i de matí a un gos caigut al riu Albiol a Xàtiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.

Castro i Espí opten als premis de millor entrenador i jugador de març en LaLiga EA Sports

Luís Castro i Carlos Espí, tècnic i davanter del Llevant, han sigut nominats als premis de millor entrenador i millor jugador del mes de març en LaLiga EA Sports.

La Comunitat Valenciana lidera les morts per patinets elèctrics en un any rècord de sinistres

En 2025 es van registrar 549 accidents amb patinets elèctrics a Espanya, un 38,6% més que en 2024, amb 19 morts, sis d'ells en la Comunitat Valenciana. L'augment de sinistres i d'incendis de VMP dispara les alertes sobre seguretat i compliment de la normativa.

Bernabé critica els diners perduts a València per renunciar a la taxa turística

Pilar Bernabé acusa l'Ajuntament de València d'haver perdut ingressos en rebutjar la taxa turística i qüestiona el canvi de postura del PP després de derogar el marc legal en 2023.

L’aigua potable, entre la crisi climàtica i el seu ús com a arma de guerra

La dessalinització s'ha tornat vital en regions amb escassetat hídrica extrema mentres la crisi climàtica reduïx recursos i la guerra convertix l'aigua en objectiu estratègic.

El Barça s’agarra al seu defensa i a un triple final de Clyburn per a tombar al València en l’Eurolliga

El Barcelona es va imposar al València Basket (62-66) recolzat en una defensa asfixiant i en un triple decisiu de Will Clyburn, que va tallar una ratxa de quatre derrotes seguides en l'Eurolliga.

Marcelino destaca l’impacte immediat de Matarazzo i advertix del perill de la Reial Societat

Marcelino subratlla el canvi positiu de la Reial Societat amb Matarazzo, ressalta la solidesa defensiva i el bon moment de les seues figures, i avisa d'un dol molt exigent en La Ceràmica.