13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Rescaten a un home que va caure des de 20 metres en una zona rural de Nàquera

Els bombers rescaten un home que va patir una caiguda d’uns vint metres d’altura en un terraplén d’una zona rural de Nàquera ahir dissabte.

L’avís es va rebre a les 19.23 h i fins allí el Consorci hi va mobilitzar un dispositiu de rescat amb Grup de Rescat en Altura GERA, que hi va acudir amb helicòpter de rescat de la Generalitat. També es van mobilitzar bombers de Moncada, comandament de bombers de Sagunt i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

En estar prop de l’ocàs, l’helicòpter es va haver de retirar després de dipositar en el terreny al GERA, i tot el procés de rescat va continuar via terrestre, malgrat ser una zona de molt difícil accés.

Els bombers hi van immobilitzar l’home, que s’hi havia lesionat en la caiguda, i el van ubicar en llitera de rescat per poder traslladar-lo.

Prop de les dotze de la matinada, els efectius el van transferir a l’ambulància desplaçada a la zona, i el dispositiu de rescat dels bombers es va desmobilitzar finalment a les 00.30 h.

No és l’únic rescat en el qual va intervindre ahir el GERA, ja que al migdia també es va haver de rescatar un home desorientat a la zona de la Murta a Alzira, i de matí a un gos caigut al riu Albiol a Xàtiva.

Últimes notícies

Les matriculacions de turismes cauen un 31% en la Comunitat Valenciana al gener

La Comunitat Valenciana va registrar 6.539 turismes matriculats al gener, un 31% menys interanual. A nivell nacional, el mercat va créixer un 1,1% impulsat pel rent a car.

Una gestora del 112 ha afirmat que era impossible que el Cecopi no rebera avisos en la DANA

Amparo López Boluda, operadora del 112, ha defés davant la comissió del Congrés que el Cecopi va haver de rebre informació durant la DANA. Ha reclamat millores per a evitar que es repetisca una tragèdia amb més de 200 morts.

Més de 2 anys de presó per al patró d’una pastera rescatada a la deriva a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha imposat 2 anys i 6 mesos de presó al patró d'una pastera amb sis migrants, rescatada a la deriva després de quedar-se sense gasolina. La fallada és ferma i li atribuïx un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers.

Magüi Mira i Ricard Camarena, entre els guardonats amb els Premis al Mèrit Cultural de València

La quarta edició dels Premis al Mèrit Cultural Ciutat de València ha distingit a Magüi Mira, Ricard Camarena, Isabel Sanchis i Ángeles López Artiga. L'acte, presidit per María José Catalá en la Llotja de la Seda, va reunir representants de l'àmbit cultural, polític, econòmic i social.

Arriben els primers ninots a l’Exposició del Ninot, que obri al públic este dissabte

El Museu dels Ciències ha començat a rebre els primers ninots per a l'Exposició del Ninot, que obrirà les seues portes el dissabte 7 de febrer i podrà visitar-se fins al 15 de març. La mostra fixa horaris ampliats, entrades des de 2 euros i recupera els premis a la divulgació científica i la sostenibilitat.

Consum puja el salari un 2,9% a la seua plantilla de més de 23.000 empleats

Consum aplicarà des de febrer una pujada salarial del 2,9% a tota la seua plantilla. La cooperativa reforça al personal operatiu amb un complement que eleva l'alça al 3,44% en eixe col·lectiu.

Urtasun inaugurarà este dijous el congrés nacional de la patronal de les llibreries a València

Ernest Urtasun inaugurarà el dijous 5 el XXVII Congrés de CEGAL en el Palau de la Música de València, amb prop de 300 professionals del sector del llibre. La trobada es prolongarà fins al dissabte 7 i entregarà el divendres 6 els Premis Congrés a les Llibreries.

El COMA demanarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per l’estafa de 760.000 euros

El Col·legi de Metges d'Alacant ha avançat que reclamarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per una estafa de 760.000 euros i que no hi haurà acord en l'Audiència Provincial. La institució prioritza la restitució dels diners i la depuració de responsabilitats penals.