Rescaten a un home que va caure des de 20 metres en una zona rural de Nàquera

Els bombers rescaten un home que va patir una caiguda d’uns vint metres d’altura en un terraplén d’una zona rural de Nàquera ahir dissabte.

L’avís es va rebre a les 19.23 h i fins allí el Consorci hi va mobilitzar un dispositiu de rescat amb Grup de Rescat en Altura GERA, que hi va acudir amb helicòpter de rescat de la Generalitat. També es van mobilitzar bombers de Moncada, comandament de bombers de Sagunt i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

En estar prop de l’ocàs, l’helicòpter es va haver de retirar després de dipositar en el terreny al GERA, i tot el procés de rescat va continuar via terrestre, malgrat ser una zona de molt difícil accés.

Els bombers hi van immobilitzar l’home, que s’hi havia lesionat en la caiguda, i el van ubicar en llitera de rescat per poder traslladar-lo.

Prop de les dotze de la matinada, els efectius el van transferir a l’ambulància desplaçada a la zona, i el dispositiu de rescat dels bombers es va desmobilitzar finalment a les 00.30 h.

No és l’únic rescat en el qual va intervindre ahir el GERA, ja que al migdia també es va haver de rescatar un home desorientat a la zona de la Murta a Alzira, i de matí a un gos caigut al riu Albiol a Xàtiva.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.