Rescaten a set persones atrapades en la neu en Chera i Siete Aguas

 

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), rep avís de COC València donant l’ubicació de 4 senderistes atrapats a la mitat de la serra compresa entre les localitats de Chera i Siete Aguas, en la Foia de Bunyol (València).

 

Immediatament es va establir un dispositiu de localització, format per agents de la Guàrdia Civil de Requena, el Grup de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya (GREIM) de la Guàrdia Civil Brigades Forestals i el Grup Especial de Rescat en Altura de Bombers de València.

 

A les 20.30 hores aproximadament són localitzats els 4 senderistes extraviats, després de fer 50 minuts a peu en la fase final del rescat diferents membres de l’operatiu davant la impossibilitat d’accedir amb cotxes per la neu de més de mig metre d’altura.

 

En el transcurs d’este rescat es localitzen a altres 3 persones que es trobaven atrapades en la neu dins del seu cotxe i sense possibilitat de retorn, a demés de no poder avisar per a sol·licitar ajuda en estar en una zona sense cobertura. Finalment es va poder evacuar a les 7 persones, trobant-se en perfecte estat de salut.
 

Últimes notícies

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.