Rescaten a set persones atrapades en la neu en Chera i Siete Aguas

 

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), rep avís de COC València donant l’ubicació de 4 senderistes atrapats a la mitat de la serra compresa entre les localitats de Chera i Siete Aguas, en la Foia de Bunyol (València).

 

Immediatament es va establir un dispositiu de localització, format per agents de la Guàrdia Civil de Requena, el Grup de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya (GREIM) de la Guàrdia Civil Brigades Forestals i el Grup Especial de Rescat en Altura de Bombers de València.

 

A les 20.30 hores aproximadament són localitzats els 4 senderistes extraviats, després de fer 50 minuts a peu en la fase final del rescat diferents membres de l’operatiu davant la impossibilitat d’accedir amb cotxes per la neu de més de mig metre d’altura.

 

En el transcurs d’este rescat es localitzen a altres 3 persones que es trobaven atrapades en la neu dins del seu cotxe i sense possibilitat de retorn, a demés de no poder avisar per a sol·licitar ajuda en estar en una zona sense cobertura. Finalment es va poder evacuar a les 7 persones, trobant-se en perfecte estat de salut.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.