Rescaten un home en la cuba d’un camió de neteja després de caure per accident a un contenidor

ALACANT, 29 (EUROPA PRESS)

Efectius dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (Speis) han rescatat un home que es trobava en la cuba d’un camió del servici de neteja i que suposadament havia caigut a un contenidor de forma accidental.

Els fets han ocorregut sobre les 09.30 hores d’este divendres, al carrer Calderón de la Barca d’Alacant, i la Policia Local ha requerit la presència dels bombers en el succés, segons han confirmat fonts municipals a Europa Press.

L’home rescatat ha assegurat que va caure al contenidor accidentalment mentre buscava el seu telèfon mòbil. Ha sigut el conductor del camió de neteja el que ha detectat la seua presència a través de la càmera del vehicle, en bolcar el contenidor sobre la cuba.

Després d’adonar-se d’este fet, l’operari ha detingut la premsa del camió. Els bombers han desplegat una escala per a ajudar-li a eixir i, sortosament, l’home no ha patit cap dany.

Últimes notícies

La Lliga 2025-26, radiografia completa en 38 dades clau

La temporada 2025-26 de LaLiga EA Sports deixa el domini del Barcelona i un mapa estadístic marcat per descensos dramàtics, rècords individuals i fites històriques.

Seixanta centres valencians es queden sense direcció després de la dimissió en bloc dels seus directors

Seixanta centres públics de la Comunitat Valenciana s'han quedat sense equip directiu després de registrar la dimissió d'unes 240 persones en suport a la vaga indefinida del professorat.

Tres anys i mig de presó per al capità del vaixell afonat a Indonèsia amb una família valenciana

Un tribunal indonesi condemna a tres anys i mig de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo amb una família valenciana a bord, de la que només van sobreviure una mare i la seua filla. El cap de màquines rep dos anys i mig pel seu paper en l'accident.

Olympiacos recupera el tron europeu en una final agònica davant el Reial Madrid

Olympiacos conquista la seua quarta Eurolliga a Atenes després de remuntar al Reial Madrid en una final de màxima tensió. València Basket s'estrena en la Final Four i Fenerbahce decep com a campió vigent.

Continuen buscant a un banyista desaparegut a la platja del Campello (Alacant)

Un ampli dispositiu de Salvament Marítim, Guàrdia Civil, Bombers i Creu Roja busca a un banyista desaparegut a la platja Carrer de la Mar del Campello després de deixar les seues pertinences en l'arena i no tornar de l'aigua.

Deu noms que revolucionen LaLiga 2025-26

Deu futbolistes es consoliden com a grans revelacions de LaLiga 2025-26, claus en la millora dels seus equips i en el gir competitiu del campionat.

Els sindicats docents entreguen a Educació un nou document i tornen a la taula de negociació a les 16 hores

Els sindicats STEPV, UGT i CCOO han presentat a la Conselleria de Educacion un nou document amb propostes en ple undecimo dia de vaga indefinida i estan citats a una nova reunion a les 16 hores.

Les nits d’hotel pugen un 2,7% fins a abril per l’estirada de la Setmana Santa

Les pernoctacions en hotels van créixer un 2,7% entre gener i abril, amb un fort impuls dels viatgers estrangers i de l'efecte calendari de la Setmana Santa. Els preus i la rendibilitat hotelera també van avançar amb força.