9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Rescaten un home en la cuba d’un camió de neteja després de caure per accident a un contenidor

ALACANT, 29 (EUROPA PRESS)

Efectius dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (Speis) han rescatat un home que es trobava en la cuba d’un camió del servici de neteja i que suposadament havia caigut a un contenidor de forma accidental.

Els fets han ocorregut sobre les 09.30 hores d’este divendres, al carrer Calderón de la Barca d’Alacant, i la Policia Local ha requerit la presència dels bombers en el succés, segons han confirmat fonts municipals a Europa Press.

L’home rescatat ha assegurat que va caure al contenidor accidentalment mentre buscava el seu telèfon mòbil. Ha sigut el conductor del camió de neteja el que ha detectat la seua presència a través de la càmera del vehicle, en bolcar el contenidor sobre la cuba.

Després d’adonar-se d’este fet, l’operari ha detingut la premsa del camió. Els bombers han desplegat una escala per a ajudar-li a eixir i, sortosament, l’home no ha patit cap dany.

Últimes notícies

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.