El revés que acaba de rebre la reina Letícia dels seus compatriotes

La reina Letizia durante la videollamada con la Fundación Secretariado Gitano. Madrid, 8 de abril de 2020

La reina Letícia | Twitter Casa Real

 

Pareixia que la premsa del cor no podia posar mai el focus en la Reina Letícia però amb la crisi sanitària del coronavirus han començat a arribar les primeres crítiques a la reina. És un fet inusual que cal tindre en compte pels escassos antecedents que es tenen amb Letícia.

 

La premsa rosa va demanar als reis que s’arrimaren a la gent. La revista ‘Hola’ va disparar un article crític amb el paper de Letícia ocultant les seues dos filles pel coronavirus. La pressió mediàtica va fer que acabaren eixint. Ara una altra publicació de la premsa del cor, a través de la seua portada, és crítica amb Letícia.

 

No convenç amb el paper actual durant la pandèmia de la COVID-19

Per a la revista ‘Masyimas’, Letícia no convenç amb relació al paper que està exercint des de què va començar la pandèmia de la COVID-19. En tots els quioscs d’Espanya s’ha pogut vore un titular sorprenent per ser portada d’una revista i no és altra que la foto de la reina sense portar un complement que ja porten la majoria de reines europees: una màscara. Fins al moment, la reina Letícia no ha eixit  del Palau de la Zarzuela per a dur a terme cap acte oficial.

 

Si ens fixem en les imàtgens públiques que ixen de la reina, totes elles són de despatx i sense arrimar-se a un hospital o una residència de gent major. La revista critica la faena de Letícia posant fotos de les reines belgues i holandeses amb mascareta: «Letícia es limita als despatxos des de palau mentres altres sobiranes seguixen actives a peu de carrer», diu la portada de la revista ‘Masymas’, que pot ser l’inici de moltes altres crítiques cap a la figura de la reina d’Espanya.

Últimes notícies

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.