22.1 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

El revés que acaba de rebre la reina Letícia dels seus compatriotes

La reina Letizia durante la videollamada con la Fundación Secretariado Gitano. Madrid, 8 de abril de 2020

La reina Letícia | Twitter Casa Real

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Pareixia que la premsa del cor no podia posar mai el focus en la Reina Letícia però amb la crisi sanitària del coronavirus han començat a arribar les primeres crítiques a la reina. És un fet inusual que cal tindre en compte pels escassos antecedents que es tenen amb Letícia.

 

La premsa rosa va demanar als reis que s’arrimaren a la gent. La revista ‘Hola’ va disparar un article crític amb el paper de Letícia ocultant les seues dos filles pel coronavirus. La pressió mediàtica va fer que acabaren eixint. Ara una altra publicació de la premsa del cor, a través de la seua portada, és crítica amb Letícia.

 

No convenç amb el paper actual durant la pandèmia de la COVID-19

Per a la revista ‘Masyimas’, Letícia no convenç amb relació al paper que està exercint des de què va començar la pandèmia de la COVID-19. En tots els quioscs d’Espanya s’ha pogut vore un titular sorprenent per ser portada d’una revista i no és altra que la foto de la reina sense portar un complement que ja porten la majoria de reines europees: una màscara. Fins al moment, la reina Letícia no ha eixit  del Palau de la Zarzuela per a dur a terme cap acte oficial.

 

Si ens fixem en les imàtgens públiques que ixen de la reina, totes elles són de despatx i sense arrimar-se a un hospital o una residència de gent major. La revista critica la faena de Letícia posant fotos de les reines belgues i holandeses amb mascareta: «Letícia es limita als despatxos des de palau mentres altres sobiranes seguixen actives a peu de carrer», diu la portada de la revista ‘Masymas’, que pot ser l’inici de moltes altres crítiques cap a la figura de la reina d’Espanya.

Últimes notícies

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.