El revés que acaba de rebre la reina Letícia dels seus compatriotes

La reina Letizia durante la videollamada con la Fundación Secretariado Gitano. Madrid, 8 de abril de 2020

La reina Letícia | Twitter Casa Real

 

Pareixia que la premsa del cor no podia posar mai el focus en la Reina Letícia però amb la crisi sanitària del coronavirus han començat a arribar les primeres crítiques a la reina. És un fet inusual que cal tindre en compte pels escassos antecedents que es tenen amb Letícia.

 

La premsa rosa va demanar als reis que s’arrimaren a la gent. La revista ‘Hola’ va disparar un article crític amb el paper de Letícia ocultant les seues dos filles pel coronavirus. La pressió mediàtica va fer que acabaren eixint. Ara una altra publicació de la premsa del cor, a través de la seua portada, és crítica amb Letícia.

 

No convenç amb el paper actual durant la pandèmia de la COVID-19

Per a la revista ‘Masyimas’, Letícia no convenç amb relació al paper que està exercint des de què va començar la pandèmia de la COVID-19. En tots els quioscs d’Espanya s’ha pogut vore un titular sorprenent per ser portada d’una revista i no és altra que la foto de la reina sense portar un complement que ja porten la majoria de reines europees: una màscara. Fins al moment, la reina Letícia no ha eixit  del Palau de la Zarzuela per a dur a terme cap acte oficial.

 

Si ens fixem en les imàtgens públiques que ixen de la reina, totes elles són de despatx i sense arrimar-se a un hospital o una residència de gent major. La revista critica la faena de Letícia posant fotos de les reines belgues i holandeses amb mascareta: «Letícia es limita als despatxos des de palau mentres altres sobiranes seguixen actives a peu de carrer», diu la portada de la revista ‘Masymas’, que pot ser l’inici de moltes altres crítiques cap a la figura de la reina d’Espanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana consolida el seu lideratge en trasplantaments de cor gràcies a la donació i a l’excel·lència mèdica

La Comunitat Valenciana encapçala els trasplantaments de cor a Espanya, amb rècord històric a l'Hospital La Fe, i testimoniatges com els de Cova i María que exemplifiquen una autèntica segona vida.

Sergio García afronta el seu moment més delicat i obri dubtes sobre el seu futur

Sergio García travessa als 46 anys una crisi profunda de joc i confiança, que li fa plantejar-se el seu futur després d'un Masters d'Augusta ple de dubtes i frustració.

Els embassaments del Xúquer se situen en el 68,1% i els del Segura pugen al 56,6% de la seua capacitat

Els embassaments de la conca del Xúquer aconseguixen el 68,1% de la seua capacitat i els del Segura el 56,6%, amb increments respecte a l'última setmana i a la mitjana de l'última dècada, en un context de reserves hídriques estatals al 83,7%.

L’alcalde d’Alcoi perd la moció de confiança i s’obri la porta a una censura

L'alcalde d'Alcoi, Toni Frances, no aconseguix superar la mocion de confiança vinculada als pressupostos de 2026 i s'obri un mes per a registrar una possible mocion de censura.

Colin Jackson veu a Quique Llopis preparat per a aconseguir una medalla olímpica en 110 tanques

Colin Jackson, llegenda dels 110 metres tanques, destaca el talent i la constància de Quique Llopis i creu que pot aconseguir una medalla olímpica si manté la seua progressió.

El Govern aprova la regularització extraordinària per a mig milió de migrants amb requisits estrictes

El Consell de Ministres ha aprovat la regularització extraordinària d'al voltant de mig milió de migrants, amb exigència d'absència d'antecedents penals i un termini de sol·licitud fins al 30 de juny. La mesura, fruit d'una iniciativa legislativa popular, combina tràmits telemàtics i presencials i fixa requisits de temps d'estada i situació administrativa.

PHotoESPAÑA 2026 reunix més de 300 fotògrafs i reforça la mirada femenina

PHotoESPAÑA 2026 programa prop de cent exposicions i més de 300 artistes, amb un 65% de dones, una forta presència internacional i una àmplia xarxa de seus a Madrid i altres ciutats.

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.