8.8 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda ha estat nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València després de la seva etapa a la Universitat Popular de la ciutat. Aquesta decisió, anunciada pel regidor d’Agricultura, José Gosálbez, qui també és segon tinent d’alcalde i portaveu de Vox a l’ajuntament, destaca la importància de la seva experiència i coneixement del sector agrari.

Gosálbez ha manifestat que el nomenament de Belda es fonamenta en la seva sòlida trajectòria professional tant en la gestió d’equips humans com en la seva estreta vinculació amb el sector agrari. A més, ha subratllat que Belda exercirà, sota la presidència de Gosálbez en el Consell, les funcions superiors de gerència en línia amb els estàndards establerts pels estatuts de l’entitat.

Amb la designació de Ricardo Belda al capdavant del Consell Agrari Municipal, l’equip governamental d’integració entre PP i Vox mostra un compromís ferm amb l’horta, el sector primari i el vincle amb l’àmbit rural de València. Gosálbez ha ressaltat que aquesta iniciativa proporciona més personal i independència a l’organisme autònom, potenciant així les seves funcions.

Belda ha ocupat anteriorment el càrrec de director de la Universitat Popular, on va desenvolupar projectes i va millorar l’oferta educativa per a la comunitat local. La seva nova etapa al Consell Agrari Municipal suposarà un pas important per a la seva carrera professional i un benefici per al sector agrari de València.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.