Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda ha estat nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València després de la seva etapa a la Universitat Popular de la ciutat. Aquesta decisió, anunciada pel regidor d’Agricultura, José Gosálbez, qui també és segon tinent d’alcalde i portaveu de Vox a l’ajuntament, destaca la importància de la seva experiència i coneixement del sector agrari.

Gosálbez ha manifestat que el nomenament de Belda es fonamenta en la seva sòlida trajectòria professional tant en la gestió d’equips humans com en la seva estreta vinculació amb el sector agrari. A més, ha subratllat que Belda exercirà, sota la presidència de Gosálbez en el Consell, les funcions superiors de gerència en línia amb els estàndards establerts pels estatuts de l’entitat.

Amb la designació de Ricardo Belda al capdavant del Consell Agrari Municipal, l’equip governamental d’integració entre PP i Vox mostra un compromís ferm amb l’horta, el sector primari i el vincle amb l’àmbit rural de València. Gosálbez ha ressaltat que aquesta iniciativa proporciona més personal i independència a l’organisme autònom, potenciant així les seves funcions.

Belda ha ocupat anteriorment el càrrec de director de la Universitat Popular, on va desenvolupar projectes i va millorar l’oferta educativa per a la comunitat local. La seva nova etapa al Consell Agrari Municipal suposarà un pas important per a la seva carrera professional i un benefici per al sector agrari de València.

Últimes notícies

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.