Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda ha estat nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València després de la seva etapa a la Universitat Popular de la ciutat. Aquesta decisió, anunciada pel regidor d’Agricultura, José Gosálbez, qui també és segon tinent d’alcalde i portaveu de Vox a l’ajuntament, destaca la importància de la seva experiència i coneixement del sector agrari.

Gosálbez ha manifestat que el nomenament de Belda es fonamenta en la seva sòlida trajectòria professional tant en la gestió d’equips humans com en la seva estreta vinculació amb el sector agrari. A més, ha subratllat que Belda exercirà, sota la presidència de Gosálbez en el Consell, les funcions superiors de gerència en línia amb els estàndards establerts pels estatuts de l’entitat.

Amb la designació de Ricardo Belda al capdavant del Consell Agrari Municipal, l’equip governamental d’integració entre PP i Vox mostra un compromís ferm amb l’horta, el sector primari i el vincle amb l’àmbit rural de València. Gosálbez ha ressaltat que aquesta iniciativa proporciona més personal i independència a l’organisme autònom, potenciant així les seves funcions.

Belda ha ocupat anteriorment el càrrec de director de la Universitat Popular, on va desenvolupar projectes i va millorar l’oferta educativa per a la comunitat local. La seva nova etapa al Consell Agrari Municipal suposarà un pas important per a la seva carrera professional i un benefici per al sector agrari de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.