Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda ha estat nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València després de la seva etapa a la Universitat Popular de la ciutat. Aquesta decisió, anunciada pel regidor d’Agricultura, José Gosálbez, qui també és segon tinent d’alcalde i portaveu de Vox a l’ajuntament, destaca la importància de la seva experiència i coneixement del sector agrari.

Gosálbez ha manifestat que el nomenament de Belda es fonamenta en la seva sòlida trajectòria professional tant en la gestió d’equips humans com en la seva estreta vinculació amb el sector agrari. A més, ha subratllat que Belda exercirà, sota la presidència de Gosálbez en el Consell, les funcions superiors de gerència en línia amb els estàndards establerts pels estatuts de l’entitat.

Amb la designació de Ricardo Belda al capdavant del Consell Agrari Municipal, l’equip governamental d’integració entre PP i Vox mostra un compromís ferm amb l’horta, el sector primari i el vincle amb l’àmbit rural de València. Gosálbez ha ressaltat que aquesta iniciativa proporciona més personal i independència a l’organisme autònom, potenciant així les seves funcions.

Belda ha ocupat anteriorment el càrrec de director de la Universitat Popular, on va desenvolupar projectes i va millorar l’oferta educativa per a la comunitat local. La seva nova etapa al Consell Agrari Municipal suposarà un pas important per a la seva carrera professional i un benefici per al sector agrari de València.

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.