Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda ha estat nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València després de la seva etapa a la Universitat Popular de la ciutat. Aquesta decisió, anunciada pel regidor d’Agricultura, José Gosálbez, qui també és segon tinent d’alcalde i portaveu de Vox a l’ajuntament, destaca la importància de la seva experiència i coneixement del sector agrari.

Gosálbez ha manifestat que el nomenament de Belda es fonamenta en la seva sòlida trajectòria professional tant en la gestió d’equips humans com en la seva estreta vinculació amb el sector agrari. A més, ha subratllat que Belda exercirà, sota la presidència de Gosálbez en el Consell, les funcions superiors de gerència en línia amb els estàndards establerts pels estatuts de l’entitat.

Amb la designació de Ricardo Belda al capdavant del Consell Agrari Municipal, l’equip governamental d’integració entre PP i Vox mostra un compromís ferm amb l’horta, el sector primari i el vincle amb l’àmbit rural de València. Gosálbez ha ressaltat que aquesta iniciativa proporciona més personal i independència a l’organisme autònom, potenciant així les seves funcions.

Belda ha ocupat anteriorment el càrrec de director de la Universitat Popular, on va desenvolupar projectes i va millorar l’oferta educativa per a la comunitat local. La seva nova etapa al Consell Agrari Municipal suposarà un pas important per a la seva carrera professional i un benefici per al sector agrari de València.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.