Ricardo Ten: ‘Gaudim moltíssim l’estat de forma als Jocs i ha eixit tot increïble’

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El ciclista paralímpic espanyol Ricardo Ten va confessar este dilluns que va gaudir «moltíssim l’estat de forma» amb el qual va arribar als Jocs Paralímpics de París, on ha eixit «tot increïble», després d’aconseguir tres medalles, or en contrarellotge individual C1, plata en sprint per equips en C1-5 Mixt i bronze en persecució C1.

«Gaudim moltíssim l’estat de forma en el qual arribem als Jocs i la veritat és que ha eixit tot increïble», va declarar este dilluns Ricardo Ten a la seua arribada a l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas després de disputar els seus huitens Jocs Paralímpics.

El corredor té clar que «per a uns Jocs sempre vas molt bé preparat», però que «no sempre ixen bé les coses». «En esta ocasió sí que han eixit i estic molt satisfet per tot el meu entorn, el meu equip, el meu entrenador, i tota la gent que s’ha alegrat dels èxits aconseguits», va afirmar.

Encara que les tres medalles les ha «gaudit moltíssim», per a ell, l’aconseguida en la contrarellotge és la que «més il·lusió» li ha fet perquè l’havia preparat «especialment». A més, el valencià va estar molt prop d’aconseguir un diploma paralímpic en la prova en ruta, una carrera que sabia que anava a ser «molt dura», però en la qual va estar barallant fins al final per acabar entre els huit primers.

Últimes notícies

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.