Ricardo Ten: ‘Gaudim moltíssim l’estat de forma als Jocs i ha eixit tot increïble’

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El ciclista paralímpic espanyol Ricardo Ten va confessar este dilluns que va gaudir «moltíssim l’estat de forma» amb el qual va arribar als Jocs Paralímpics de París, on ha eixit «tot increïble», després d’aconseguir tres medalles, or en contrarellotge individual C1, plata en sprint per equips en C1-5 Mixt i bronze en persecució C1.

«Gaudim moltíssim l’estat de forma en el qual arribem als Jocs i la veritat és que ha eixit tot increïble», va declarar este dilluns Ricardo Ten a la seua arribada a l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas després de disputar els seus huitens Jocs Paralímpics.

El corredor té clar que «per a uns Jocs sempre vas molt bé preparat», però que «no sempre ixen bé les coses». «En esta ocasió sí que han eixit i estic molt satisfet per tot el meu entorn, el meu equip, el meu entrenador, i tota la gent que s’ha alegrat dels èxits aconseguits», va afirmar.

Encara que les tres medalles les ha «gaudit moltíssim», per a ell, l’aconseguida en la contrarellotge és la que «més il·lusió» li ha fet perquè l’havia preparat «especialment». A més, el valencià va estar molt prop d’aconseguir un diploma paralímpic en la prova en ruta, una carrera que sabia que anava a ser «molt dura», però en la qual va estar barallant fins al final per acabar entre els huit primers.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.