Ricardo Ten: ‘Gaudim moltíssim l’estat de forma als Jocs i ha eixit tot increïble’

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El ciclista paralímpic espanyol Ricardo Ten va confessar este dilluns que va gaudir “moltíssim l’estat de forma” amb el qual va arribar als Jocs Paralímpics de París, on ha eixit “tot increïble”, després d’aconseguir tres medalles, or en contrarellotge individual C1, plata en sprint per equips en C1-5 Mixt i bronze en persecució C1.

“Gaudim moltíssim l’estat de forma en el qual arribem als Jocs i la veritat és que ha eixit tot increïble”, va declarar este dilluns Ricardo Ten a la seua arribada a l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas després de disputar els seus huitens Jocs Paralímpics.

El corredor té clar que “per a uns Jocs sempre vas molt bé preparat”, però que “no sempre ixen bé les coses”. “En esta ocasió sí que han eixit i estic molt satisfet per tot el meu entorn, el meu equip, el meu entrenador, i tota la gent que s’ha alegrat dels èxits aconseguits”, va afirmar.

Encara que les tres medalles les ha “gaudit moltíssim”, per a ell, l’aconseguida en la contrarellotge és la que “més il·lusió” li ha fet perquè l’havia preparat “especialment”. A més, el valencià va estar molt prop d’aconseguir un diploma paralímpic en la prova en ruta, una carrera que sabia que anava a ser “molt dura”, però en la qual va estar barallant fins al final per acabar entre els huit primers.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.

Paiporta, eix de la transformació de 138 hectàrees del corredor verd metropolità

Paiporta ha acollit una trobada per a avançar en la intervenció de 138 hectàrees dins del corredor verd metropolità. El pla combina gestió de l'aigua, recuperació agrícola, ciclovías i nous parcs per a més de 100.000 veïns.