Ricardo Ten: ‘Gaudim moltíssim l’estat de forma als Jocs i ha eixit tot increïble’

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El ciclista paralímpic espanyol Ricardo Ten va confessar este dilluns que va gaudir “moltíssim l’estat de forma” amb el qual va arribar als Jocs Paralímpics de París, on ha eixit “tot increïble”, després d’aconseguir tres medalles, or en contrarellotge individual C1, plata en sprint per equips en C1-5 Mixt i bronze en persecució C1.

“Gaudim moltíssim l’estat de forma en el qual arribem als Jocs i la veritat és que ha eixit tot increïble”, va declarar este dilluns Ricardo Ten a la seua arribada a l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas després de disputar els seus huitens Jocs Paralímpics.

El corredor té clar que “per a uns Jocs sempre vas molt bé preparat”, però que “no sempre ixen bé les coses”. “En esta ocasió sí que han eixit i estic molt satisfet per tot el meu entorn, el meu equip, el meu entrenador, i tota la gent que s’ha alegrat dels èxits aconseguits”, va afirmar.

Encara que les tres medalles les ha “gaudit moltíssim”, per a ell, l’aconseguida en la contrarellotge és la que “més il·lusió” li ha fet perquè l’havia preparat “especialment”. A més, el valencià va estar molt prop d’aconseguir un diploma paralímpic en la prova en ruta, una carrera que sabia que anava a ser “molt dura”, però en la qual va estar barallant fins al final per acabar entre els huit primers.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.