Ricardo Ten: ‘Gaudim moltíssim l’estat de forma als Jocs i ha eixit tot increïble’

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

El ciclista paralímpic espanyol Ricardo Ten va confessar este dilluns que va gaudir “moltíssim l’estat de forma” amb el qual va arribar als Jocs Paralímpics de París, on ha eixit “tot increïble”, després d’aconseguir tres medalles, or en contrarellotge individual C1, plata en sprint per equips en C1-5 Mixt i bronze en persecució C1.

“Gaudim moltíssim l’estat de forma en el qual arribem als Jocs i la veritat és que ha eixit tot increïble”, va declarar este dilluns Ricardo Ten a la seua arribada a l’Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas després de disputar els seus huitens Jocs Paralímpics.

El corredor té clar que “per a uns Jocs sempre vas molt bé preparat”, però que “no sempre ixen bé les coses”. “En esta ocasió sí que han eixit i estic molt satisfet per tot el meu entorn, el meu equip, el meu entrenador, i tota la gent que s’ha alegrat dels èxits aconseguits”, va afirmar.

Encara que les tres medalles les ha “gaudit moltíssim”, per a ell, l’aconseguida en la contrarellotge és la que “més il·lusió” li ha fet perquè l’havia preparat “especialment”. A més, el valencià va estar molt prop d’aconseguir un diploma paralímpic en la prova en ruta, una carrera que sabia que anava a ser “molt dura”, però en la qual va estar barallant fins al final per acabar entre els huit primers.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig