El Circuit Ricardo Tormo celebra el Campionat d’Espanya de Superbike

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, 23 i 24 d’abril, la segona prova puntuable per al Campionat d’Espanya de Superbike.

Entre dissabte i diumenge se celebraran al traçat de Xest un total de dotze carreres, entre les quals destaca l’única visita a Espanya de la Women’s European Cup, un certamen continental només per a xiques que ha programat dos carreres al Circuit.

A més, estan convocades totes les categories habituals d’ESBK: Superbike, SBK Junior, Supersport Next  Generation, Promo3/PreMoto3, Moto4. En total, 158 pilots inscrits, que celebraran dissabte una primera carrera i diumenge la segona.

Dissabte hi haurà els entrenaments cronometrats i, a partir de les 13.05 hores, les primeres carreres, que acabaran cap a les 18.30 h.

Diumenge, l’acció començarà a les 9.00 hores amb el ‘warm-up’, les carreres començaran a les 11.00 h i tindran l’eixida cada hora fins a les 16.00 h.

Els aficionats tindran l’oportunitat d’assistir de manera gratuïta a les carreres, tant dissabte com diumenge, amb accés a la tribuna de boxs i al ‘paddock’.

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.