11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El Circuit Ricardo Tormo celebra el Campionat d’Espanya de Superbike

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, 23 i 24 d’abril, la segona prova puntuable per al Campionat d’Espanya de Superbike.

Entre dissabte i diumenge se celebraran al traçat de Xest un total de dotze carreres, entre les quals destaca l’única visita a Espanya de la Women’s European Cup, un certamen continental només per a xiques que ha programat dos carreres al Circuit.

A més, estan convocades totes les categories habituals d’ESBK: Superbike, SBK Junior, Supersport Next  Generation, Promo3/PreMoto3, Moto4. En total, 158 pilots inscrits, que celebraran dissabte una primera carrera i diumenge la segona.

Dissabte hi haurà els entrenaments cronometrats i, a partir de les 13.05 hores, les primeres carreres, que acabaran cap a les 18.30 h.

Diumenge, l’acció començarà a les 9.00 hores amb el ‘warm-up’, les carreres començaran a les 11.00 h i tindran l’eixida cada hora fins a les 16.00 h.

Els aficionats tindran l’oportunitat d’assistir de manera gratuïta a les carreres, tant dissabte com diumenge, amb accés a la tribuna de boxs i al ‘paddock’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.