9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

El Circuit Ricardo Tormo celebra el Campionat d’Espanya de Superbike

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, 23 i 24 d’abril, la segona prova puntuable per al Campionat d’Espanya de Superbike.

Entre dissabte i diumenge se celebraran al traçat de Xest un total de dotze carreres, entre les quals destaca l’única visita a Espanya de la Women’s European Cup, un certamen continental només per a xiques que ha programat dos carreres al Circuit.

A més, estan convocades totes les categories habituals d’ESBK: Superbike, SBK Junior, Supersport Next  Generation, Promo3/PreMoto3, Moto4. En total, 158 pilots inscrits, que celebraran dissabte una primera carrera i diumenge la segona.

Dissabte hi haurà els entrenaments cronometrats i, a partir de les 13.05 hores, les primeres carreres, que acabaran cap a les 18.30 h.

Diumenge, l’acció començarà a les 9.00 hores amb el ‘warm-up’, les carreres començaran a les 11.00 h i tindran l’eixida cada hora fins a les 16.00 h.

Els aficionats tindran l’oportunitat d’assistir de manera gratuïta a les carreres, tant dissabte com diumenge, amb accés a la tribuna de boxs i al ‘paddock’.

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.