Rússia llança míssils hipersònics en unes maniobres militars a l’est del Mediterrani

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

Les Forces Armades de Rússia han completat este dimarts unes maniobres a l’est del mar Mediterrani que han inclòs el llançament de míssils d'»alta precisió», entre ells projectils hipersònics i de creuer, ha informat el Ministeri de Defensa en un comunicat.

Una desena de vaixells i 24 aeronaus han participat en estos exercicis, en els quals Rússia ha mobilitzat a més de mil militars. Els míssils van ser disparats tant des de bucs com des d’avions, resa la nota oficial, que no especifica la zona exacta d’estes maniobres.

Entre els projectils utilitzats destaquen els míssils hipersònics Zircon i míssils de creuer Kalibr i Onyx, en tots els casos amb impactes «amb èxit» en els objectius designats, ha destacat el Ministeri, que fins i tot ha difós imatges d’un dels trets.

Els exercicis arriben després que el president de Rússia, Vladimir Putin, haja amenaçat amb llançar míssils hipersónicos sobre Ucraïna i en plena escalada del conflicte a Síria, on les forces russes col·laboren amb el règim de Bashar al Assad per a contenir l’ofensiva jihadista.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.