Anuncios

Salva la vida a una xica després de ser apunyalada amb unes tisores

Imatge de Jonathan després de l'agressió

Imatge de Jonathan després de l’agressió |

 

Jonathan és un dels tants herois que es creuen al camí d’una persona per salvar-li la vida. El cap de setmana passat Jonathan rebia la trucada de la nóvia d’un dels seus examics. «Ja no tenia gaire contacte amb ell. El xic quan bevia es posava agressiu», així defineix el presumpte autor una agressió que podria haver tingut un desenllaç fatal.

«Em va trucar per telèfon demanant auxili, dient ‘ajuda per favor, que em mata‘». En aquell moment, Jonathan acudeix a l’habitatge i quan va entrar, va veure l’agredida tirada a terra. «Li havia clavat unes tisores. Ell estava molt agressiu», relata en exclusiva per València Diari.

«La vaig deixar en una habitació», explica Jonathan, que va ser acompanyat per la seua parella que mentre auxiliava la dona agredida. L’agressor «va intentar entrar, finalment va obrir la porta, va agafar un moble i va intentar llençar-s’ho», explica.

Jonathan va baixar a l’agressor al carrer, intentant relaxar-lo i fer-li entendre la bogeria que estava cometent. Però ell en volia més. Va tornar a pujar a casa, va agafar un objecte que Jonathan va aconseguir treure’l, però es va acostar a la víctima «i li va donar una bufetada molt fort».

Tot seguit, assegura Jonathan, va anar directe a la cuina a agafar un ganivet. «Vaig haver de paralitzar-lo, tirar-me a sobre. La meua parella es va acostar per intentar apaivagar la situació. Però ell l’enganxa, l’agafa dels cabells i li llança un cop de puny», afirma.

Finalment, van aconseguir trucar a la policia. «Testifiquem tot el que ha passat. Ell va tirar els pantalons d’ella amb sang pel balcó, però la policia va veure la ferida. Al final el van detenir», afegeixen. Jonathan, a més, reconeix que la víctima, al principi, va dir que no tenia res «per por».

Jonathan va aparéixer en aquell precís instant i va salvar la vida a esta jove. El desenllaç podria haver estat fatal. «M’agradaria dir-li al ciutadà que no tinga por amb este tipus de gent», explica Jonathan referint-se a l’hora d’actuar quan presenciem una situació semblant. «Que li valoren, hi ha la policia, i a este tipus de gent s’han de tancar o tractar, perquè són capaços de tot. Fins i tot de matar», conclou.

Este diari ha tingut accés a l’informe d’urgències de Jonathan i la seua parella, que van ser acompanyats per la Policia Nacional després de rebre les agressions del detingut.

 

Part mèdic de Jonathan

Part mèdic de Jonathan |

 

Part mèdic de la parella de Jonathan

Part mèdic de la parella de Jonathan |

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.