Salva la vida a una xica després de ser apunyalada amb unes tisores

Imatge de Jonathan després de l'agressió

Imatge de Jonathan després de l’agressió |

 

Jonathan és un dels tants herois que es creuen al camí d’una persona per salvar-li la vida. El cap de setmana passat Jonathan rebia la trucada de la nóvia d’un dels seus examics. «Ja no tenia gaire contacte amb ell. El xic quan bevia es posava agressiu», així defineix el presumpte autor una agressió que podria haver tingut un desenllaç fatal.

«Em va trucar per telèfon demanant auxili, dient ‘ajuda per favor, que em mata‘». En aquell moment, Jonathan acudeix a l’habitatge i quan va entrar, va veure l’agredida tirada a terra. «Li havia clavat unes tisores. Ell estava molt agressiu», relata en exclusiva per València Diari.

«La vaig deixar en una habitació», explica Jonathan, que va ser acompanyat per la seua parella que mentre auxiliava la dona agredida. L’agressor «va intentar entrar, finalment va obrir la porta, va agafar un moble i va intentar llençar-s’ho», explica.

Jonathan va baixar a l’agressor al carrer, intentant relaxar-lo i fer-li entendre la bogeria que estava cometent. Però ell en volia més. Va tornar a pujar a casa, va agafar un objecte que Jonathan va aconseguir treure’l, però es va acostar a la víctima «i li va donar una bufetada molt fort».

Tot seguit, assegura Jonathan, va anar directe a la cuina a agafar un ganivet. «Vaig haver de paralitzar-lo, tirar-me a sobre. La meua parella es va acostar per intentar apaivagar la situació. Però ell l’enganxa, l’agafa dels cabells i li llança un cop de puny», afirma.

Finalment, van aconseguir trucar a la policia. «Testifiquem tot el que ha passat. Ell va tirar els pantalons d’ella amb sang pel balcó, però la policia va veure la ferida. Al final el van detenir», afegeixen. Jonathan, a més, reconeix que la víctima, al principi, va dir que no tenia res «per por».

Jonathan va aparéixer en aquell precís instant i va salvar la vida a esta jove. El desenllaç podria haver estat fatal. «M’agradaria dir-li al ciutadà que no tinga por amb este tipus de gent», explica Jonathan referint-se a l’hora d’actuar quan presenciem una situació semblant. «Que li valoren, hi ha la policia, i a este tipus de gent s’han de tancar o tractar, perquè són capaços de tot. Fins i tot de matar», conclou.

Este diari ha tingut accés a l’informe d’urgències de Jonathan i la seua parella, que van ser acompanyats per la Policia Nacional després de rebre les agressions del detingut.

 

Part mèdic de Jonathan

Part mèdic de Jonathan |

 

Part mèdic de la parella de Jonathan

Part mèdic de la parella de Jonathan |

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.