Salva la vida a una xica després de ser apunyalada amb unes tisores

Imatge de Jonathan després de l'agressió

Imatge de Jonathan després de l’agressió |

 

Jonathan és un dels tants herois que es creuen al camí d’una persona per salvar-li la vida. El cap de setmana passat Jonathan rebia la trucada de la nóvia d’un dels seus examics. «Ja no tenia gaire contacte amb ell. El xic quan bevia es posava agressiu», així defineix el presumpte autor una agressió que podria haver tingut un desenllaç fatal.

«Em va trucar per telèfon demanant auxili, dient ‘ajuda per favor, que em mata‘». En aquell moment, Jonathan acudeix a l’habitatge i quan va entrar, va veure l’agredida tirada a terra. «Li havia clavat unes tisores. Ell estava molt agressiu», relata en exclusiva per València Diari.

«La vaig deixar en una habitació», explica Jonathan, que va ser acompanyat per la seua parella que mentre auxiliava la dona agredida. L’agressor «va intentar entrar, finalment va obrir la porta, va agafar un moble i va intentar llençar-s’ho», explica.

Jonathan va baixar a l’agressor al carrer, intentant relaxar-lo i fer-li entendre la bogeria que estava cometent. Però ell en volia més. Va tornar a pujar a casa, va agafar un objecte que Jonathan va aconseguir treure’l, però es va acostar a la víctima «i li va donar una bufetada molt fort».

Tot seguit, assegura Jonathan, va anar directe a la cuina a agafar un ganivet. «Vaig haver de paralitzar-lo, tirar-me a sobre. La meua parella es va acostar per intentar apaivagar la situació. Però ell l’enganxa, l’agafa dels cabells i li llança un cop de puny», afirma.

Finalment, van aconseguir trucar a la policia. «Testifiquem tot el que ha passat. Ell va tirar els pantalons d’ella amb sang pel balcó, però la policia va veure la ferida. Al final el van detenir», afegeixen. Jonathan, a més, reconeix que la víctima, al principi, va dir que no tenia res «per por».

Jonathan va aparéixer en aquell precís instant i va salvar la vida a esta jove. El desenllaç podria haver estat fatal. «M’agradaria dir-li al ciutadà que no tinga por amb este tipus de gent», explica Jonathan referint-se a l’hora d’actuar quan presenciem una situació semblant. «Que li valoren, hi ha la policia, i a este tipus de gent s’han de tancar o tractar, perquè són capaços de tot. Fins i tot de matar», conclou.

Este diari ha tingut accés a l’informe d’urgències de Jonathan i la seua parella, que van ser acompanyats per la Policia Nacional després de rebre les agressions del detingut.

 

Part mèdic de Jonathan

Part mèdic de Jonathan |

 

Part mèdic de la parella de Jonathan

Part mèdic de la parella de Jonathan |

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.