Salva la vida a una xica després de ser apunyalada amb unes tisores

Imatge de Jonathan després de l'agressió

Imatge de Jonathan després de l’agressió |

 

Jonathan és un dels tants herois que es creuen al camí d’una persona per salvar-li la vida. El cap de setmana passat Jonathan rebia la trucada de la nóvia d’un dels seus examics. «Ja no tenia gaire contacte amb ell. El xic quan bevia es posava agressiu», així defineix el presumpte autor una agressió que podria haver tingut un desenllaç fatal.

«Em va trucar per telèfon demanant auxili, dient ‘ajuda per favor, que em mata‘». En aquell moment, Jonathan acudeix a l’habitatge i quan va entrar, va veure l’agredida tirada a terra. «Li havia clavat unes tisores. Ell estava molt agressiu», relata en exclusiva per València Diari.

«La vaig deixar en una habitació», explica Jonathan, que va ser acompanyat per la seua parella que mentre auxiliava la dona agredida. L’agressor «va intentar entrar, finalment va obrir la porta, va agafar un moble i va intentar llençar-s’ho», explica.

Jonathan va baixar a l’agressor al carrer, intentant relaxar-lo i fer-li entendre la bogeria que estava cometent. Però ell en volia més. Va tornar a pujar a casa, va agafar un objecte que Jonathan va aconseguir treure’l, però es va acostar a la víctima «i li va donar una bufetada molt fort».

Tot seguit, assegura Jonathan, va anar directe a la cuina a agafar un ganivet. «Vaig haver de paralitzar-lo, tirar-me a sobre. La meua parella es va acostar per intentar apaivagar la situació. Però ell l’enganxa, l’agafa dels cabells i li llança un cop de puny», afirma.

Finalment, van aconseguir trucar a la policia. «Testifiquem tot el que ha passat. Ell va tirar els pantalons d’ella amb sang pel balcó, però la policia va veure la ferida. Al final el van detenir», afegeixen. Jonathan, a més, reconeix que la víctima, al principi, va dir que no tenia res «per por».

Jonathan va aparéixer en aquell precís instant i va salvar la vida a esta jove. El desenllaç podria haver estat fatal. «M’agradaria dir-li al ciutadà que no tinga por amb este tipus de gent», explica Jonathan referint-se a l’hora d’actuar quan presenciem una situació semblant. «Que li valoren, hi ha la policia, i a este tipus de gent s’han de tancar o tractar, perquè són capaços de tot. Fins i tot de matar», conclou.

Este diari ha tingut accés a l’informe d’urgències de Jonathan i la seua parella, que van ser acompanyats per la Policia Nacional després de rebre les agressions del detingut.

 

Part mèdic de Jonathan

Part mèdic de Jonathan |

 

Part mèdic de la parella de Jonathan

Part mèdic de la parella de Jonathan |

Últimes notícies

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.