Salven a un bebé de deu dies que s’havia ennuegat i no respirava a Sagunt

Agents de Policia Nacional de la comissaria de Sagunt han salvat la vida a un bebè de deu dies que s’havia ennuegat, no respirava i es trobava en estat cianòtic. Els policies que van practicar unes primeres maniobres de reanimació en el lloc van decidir traslladar-ho fins a l’hospital de la localitat perquè fóra assistit mèdicament ja que no reaccionava a estímuls.

Els fets van ocórrer la matinada del dia 2 d’abril quan el pare va acudir a dependències policials sol·licitant ajuda ja que el seu bebè de deu dies, el qual portava en braços, s’havia ennuegat moments abans en el domicili familiar mentre era alletat i portava diversos minuts sense respirar.

Els agents, després de comprovar que les vies respiratòries del menor no es trobaven obstruïdes, van començar a practicar les maniobres de reanimació oportunes al menor, comissionant simultàniament un servei sanitari perquè acudira al lloc amb urgència.

En veure que no reaccionava davant de les primeres maniobres, els agents van decidir traslladar-ho veloçment en un vehicle policial fins a l’hospital de Sagunt, coordinant-se junt amb el personal mèdic perquè estigueren preparats a l’arribada de l’indicatiu i pogueren prestar la deguda assistència amb la major celeritat possible.

Durant el trajecte, el policia que portava al bebè en les seues cames de cap per avall per a seguir donant-li palmades en l’esquena i no cessar en el seu intent de reanimar-ho, va aconseguir que aquest començara a respirar lleument, lliurant-ho conscient al personal mèdic perquè estos aconseguiren estabilitzar-ho. La criatura no corre perill segons fonts mèdiques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.