Salven a un bebé de deu dies que s’havia ennuegat i no respirava a Sagunt

Agents de Policia Nacional de la comissaria de Sagunt han salvat la vida a un bebè de deu dies que s’havia ennuegat, no respirava i es trobava en estat cianòtic. Els policies que van practicar unes primeres maniobres de reanimació en el lloc van decidir traslladar-ho fins a l’hospital de la localitat perquè fóra assistit mèdicament ja que no reaccionava a estímuls.

Els fets van ocórrer la matinada del dia 2 d’abril quan el pare va acudir a dependències policials sol·licitant ajuda ja que el seu bebè de deu dies, el qual portava en braços, s’havia ennuegat moments abans en el domicili familiar mentre era alletat i portava diversos minuts sense respirar.

Els agents, després de comprovar que les vies respiratòries del menor no es trobaven obstruïdes, van començar a practicar les maniobres de reanimació oportunes al menor, comissionant simultàniament un servei sanitari perquè acudira al lloc amb urgència.

En veure que no reaccionava davant de les primeres maniobres, els agents van decidir traslladar-ho veloçment en un vehicle policial fins a l’hospital de Sagunt, coordinant-se junt amb el personal mèdic perquè estigueren preparats a l’arribada de l’indicatiu i pogueren prestar la deguda assistència amb la major celeritat possible.

Durant el trajecte, el policia que portava al bebè en les seues cames de cap per avall per a seguir donant-li palmades en l’esquena i no cessar en el seu intent de reanimar-ho, va aconseguir que aquest començara a respirar lleument, lliurant-ho conscient al personal mèdic perquè estos aconseguiren estabilitzar-ho. La criatura no corre perill segons fonts mèdiques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.