9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Salven a un bebé de deu dies que s’havia ennuegat i no respirava a Sagunt

Agents de Policia Nacional de la comissaria de Sagunt han salvat la vida a un bebè de deu dies que s’havia ennuegat, no respirava i es trobava en estat cianòtic. Els policies que van practicar unes primeres maniobres de reanimació en el lloc van decidir traslladar-ho fins a l’hospital de la localitat perquè fóra assistit mèdicament ja que no reaccionava a estímuls.

Els fets van ocórrer la matinada del dia 2 d’abril quan el pare va acudir a dependències policials sol·licitant ajuda ja que el seu bebè de deu dies, el qual portava en braços, s’havia ennuegat moments abans en el domicili familiar mentre era alletat i portava diversos minuts sense respirar.

Els agents, després de comprovar que les vies respiratòries del menor no es trobaven obstruïdes, van començar a practicar les maniobres de reanimació oportunes al menor, comissionant simultàniament un servei sanitari perquè acudira al lloc amb urgència.

En veure que no reaccionava davant de les primeres maniobres, els agents van decidir traslladar-ho veloçment en un vehicle policial fins a l’hospital de Sagunt, coordinant-se junt amb el personal mèdic perquè estigueren preparats a l’arribada de l’indicatiu i pogueren prestar la deguda assistència amb la major celeritat possible.

Durant el trajecte, el policia que portava al bebè en les seues cames de cap per avall per a seguir donant-li palmades en l’esquena i no cessar en el seu intent de reanimar-ho, va aconseguir que aquest començara a respirar lleument, lliurant-ho conscient al personal mèdic perquè estos aconseguiren estabilitzar-ho. La criatura no corre perill segons fonts mèdiques.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.