Salven a un bebé de deu dies que s’havia ennuegat i no respirava a Sagunt

Agents de Policia Nacional de la comissaria de Sagunt han salvat la vida a un bebè de deu dies que s’havia ennuegat, no respirava i es trobava en estat cianòtic. Els policies que van practicar unes primeres maniobres de reanimació en el lloc van decidir traslladar-ho fins a l’hospital de la localitat perquè fóra assistit mèdicament ja que no reaccionava a estímuls.

Els fets van ocórrer la matinada del dia 2 d’abril quan el pare va acudir a dependències policials sol·licitant ajuda ja que el seu bebè de deu dies, el qual portava en braços, s’havia ennuegat moments abans en el domicili familiar mentre era alletat i portava diversos minuts sense respirar.

Els agents, després de comprovar que les vies respiratòries del menor no es trobaven obstruïdes, van començar a practicar les maniobres de reanimació oportunes al menor, comissionant simultàniament un servei sanitari perquè acudira al lloc amb urgència.

En veure que no reaccionava davant de les primeres maniobres, els agents van decidir traslladar-ho veloçment en un vehicle policial fins a l’hospital de Sagunt, coordinant-se junt amb el personal mèdic perquè estigueren preparats a l’arribada de l’indicatiu i pogueren prestar la deguda assistència amb la major celeritat possible.

Durant el trajecte, el policia que portava al bebè en les seues cames de cap per avall per a seguir donant-li palmades en l’esquena i no cessar en el seu intent de reanimar-ho, va aconseguir que aquest començara a respirar lleument, lliurant-ho conscient al personal mèdic perquè estos aconseguiren estabilitzar-ho. La criatura no corre perill segons fonts mèdiques.

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.