Salven a un bebé de deu dies que s’havia ennuegat i no respirava a Sagunt

Agents de Policia Nacional de la comissaria de Sagunt han salvat la vida a un bebè de deu dies que s’havia ennuegat, no respirava i es trobava en estat cianòtic. Els policies que van practicar unes primeres maniobres de reanimació en el lloc van decidir traslladar-ho fins a l’hospital de la localitat perquè fóra assistit mèdicament ja que no reaccionava a estímuls.

Els fets van ocórrer la matinada del dia 2 d’abril quan el pare va acudir a dependències policials sol·licitant ajuda ja que el seu bebè de deu dies, el qual portava en braços, s’havia ennuegat moments abans en el domicili familiar mentre era alletat i portava diversos minuts sense respirar.

Els agents, després de comprovar que les vies respiratòries del menor no es trobaven obstruïdes, van començar a practicar les maniobres de reanimació oportunes al menor, comissionant simultàniament un servei sanitari perquè acudira al lloc amb urgència.

En veure que no reaccionava davant de les primeres maniobres, els agents van decidir traslladar-ho veloçment en un vehicle policial fins a l’hospital de Sagunt, coordinant-se junt amb el personal mèdic perquè estigueren preparats a l’arribada de l’indicatiu i pogueren prestar la deguda assistència amb la major celeritat possible.

Durant el trajecte, el policia que portava al bebè en les seues cames de cap per avall per a seguir donant-li palmades en l’esquena i no cessar en el seu intent de reanimar-ho, va aconseguir que aquest començara a respirar lleument, lliurant-ho conscient al personal mèdic perquè estos aconseguiren estabilitzar-ho. La criatura no corre perill segons fonts mèdiques.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.