14.6 C
València
Divendres, 11 abril, 2025

Sánchez avança a les 11.00 hores la seua declaració per a comunicar si dimiteix o no

El president del Govern, Pedro Sánchez, compareixerà a les 11.00 hores per a comunicar si finalment continua en el seu càrrec o dimiteix, una hora abans del que estava previst inicialment, segons ha anunciat la Secretària d’Estat de Comunicació.

Cal recordar que el president va cancel·lar l’agenda pública per a reflexionar sobre la seua continuïtat després de la investigació a la seua dona.

Aquest mateix dilluns a primera hora, des de la Moncloa van indicar que la compareixença de Sánchez seria al migdia, però ara han assenyalat que la declaració s’avança una hora.

Últimes notícies

València impulsa un pla de formació en emergències per a la ciutadania

L'Ajuntament de València ha iniciat un pla de capacitació dirigit a la ciutadania per preparar-la davant situacions d'emergència, amb un enfocament especial en les persones més vulnerables.

La UE inicia negociacions d’acord de lliure comerç amb els Emirats Àrabs Units

La presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, i el president dels Emirats Àrabs Units, Xeic Mohamed bin Zayed, han acordat iniciar negociacions per a un nou acord de lliure comerç que pot enfortir les relacions comercials entre les dues regions.

Detingudes tres persones per robatoris en un restaurant i un vehicle a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut tres individus implicats en robatoris a un restaurant i a un vehicle a la Vall d'Uixó, recuperant efectes sostrets i amb antecedents criminals.

El FMI preveu un creixement de l’economia espanyola del 2,5 % per al 2025 i del 1,8 % per al 2026

El Fons Monetari Internacional ha actualitzat les seues previsions per a Espanya, pronosticant un creixement del 2,5 % el 2025 i del 1,8 % el 2026, amb una moderació en les exportacions i una disminució de la població activa.

PortCastelló registra un creixement del 13,8% en el primer trimestre, movent 4,4 milions de tones

El port de Castelló ha experimentat un creixement del 13,8% en trànsit de mercaderies durant el primer trimestre de l'any, aconseguint 4.421.167 tones. Destaquen els augments en granel sòlid i mercaderia general, així com un increment notable en el moviment de contenidors.

Nou servei d’autobús entre Madrid i la Comunitat Valenciana: més ràpid i econòmic

El Ministeri de Transports llança un nou servei d'autobús que millorarà la connectivitat entre Madrid i la Comunitat Valenciana, reduint els temps de viatge i les tarifes.

Arriba la Setmana Santa a Alacant amb el nou operatiu de Socorrisme a les platges

El servei de Salvament i Socorrisme d'Alacant inicia aquest dissabte un dispositiu especial per Setmana Santa, amb vigilància a diverses platges fins el 21 d'abril.

El Museu de les Ciències presenta l’exposició ‘Metamorfosi’ per a infants

El Museu de les Ciències de València llança 'Metamorfosi', una exposició innovadora per a infants que explora l'art de la transformació a través de jocs i activitats interactives.