Sánchez demana que es verifiquen les actes de totes les taules per a poder reconèixer les eleccions a Veneçuela

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha assegurat que la transparència en els resultats de les eleccions presidencials de Veneçuela és “imperativa” i que és necessari que es verifiquen “totes les actes de totes les taules” per a reconèixer al guanyador dels comicis del passat diumenge, mentre que ha cridat a “la calma” als ciutadans veneçolans.

“Seguim amb preocupació els esdeveniments que s’estan vivint a Veneçuela. És necessari recordar el que hem dit des que es van celebrar les eleccions i és imperativa la transparència en el recompte electoral. Per a poder reconèixer els resultats cal poder verificar les actes de totes les taules”, ha dit durant una compareixença des de Moncloa davant dels mitjans de comunicació per a fer balanç del curs polític.

Sánchez també ha fet “una crida ferma” a la calma, al civisme i a la garantia dels drets fonamentals “de tots els veneçolans i veneçolanes”, després que 11 persones hagen perdut la vida en les protestes contra els resultats dels comicis, en els quals l’actual president de Veneçuela, Nicolás Maduro, s’ha atribuït la victòria amb el 51% dels vots, enfront del 46% dels suports del candidat opositor, Edmundo González.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.