Sánchez diu que la seua querella contra Peinado defensa la institució de la Presidència i els seus ‘drets atropellats’

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha defensat este dimecres que la querella que ha presentat contra el jutge Juan Carlos Peinado que investiga a la seua esposa, Begoña Gómez, cerca defensar la “dignitat” de la “institució de la Presidència” i els “drets” que, segons ha denunciat, s’han “atropellat” a la mateixa.

Així ho ha exposat durant la roda de premsa que ha oferit en el Palau de la Moncloa per a fer balanç del curs polític, en les quals han sigut les seues primeres declaracions sobre esta qüestió des que este dimarts Peinado va ser a interrogar-li com a testimoni a la seu de la Presidència del Govern.

Segons ha recalcat, la qual cosa ha fet l’Advocacia de l’Estat amb la interposició d’esta querella ha sigut “defensar la institució de la presidència del Govern d’Espanya, perquè ha vist que s’han atropellat drets que venen reconeguts en la institució de la presidència del Govern d’Espanya ni més ni menys que des del 1886”.

A més, ha incidit que a Moncloa este dimarts es va viure “un muntatge” i que va ser “absolutament patètic i vergonyós” veure “a les associacions ultradretanes barallar-se per veure qui entrava” al seu testifical. Amb tot, s’ha mostrat convençut que “el temps posarà les coses en el seu lloc”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.