Sánchez diu que la seua querella contra Peinado defensa la institució de la Presidència i els seus ‘drets atropellats’

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha defensat este dimecres que la querella que ha presentat contra el jutge Juan Carlos Peinado que investiga a la seua esposa, Begoña Gómez, cerca defensar la “dignitat” de la “institució de la Presidència” i els “drets” que, segons ha denunciat, s’han “atropellat” a la mateixa.

Així ho ha exposat durant la roda de premsa que ha oferit en el Palau de la Moncloa per a fer balanç del curs polític, en les quals han sigut les seues primeres declaracions sobre esta qüestió des que este dimarts Peinado va ser a interrogar-li com a testimoni a la seu de la Presidència del Govern.

Segons ha recalcat, la qual cosa ha fet l’Advocacia de l’Estat amb la interposició d’esta querella ha sigut “defensar la institució de la presidència del Govern d’Espanya, perquè ha vist que s’han atropellat drets que venen reconeguts en la institució de la presidència del Govern d’Espanya ni més ni menys que des del 1886”.

A més, ha incidit que a Moncloa este dimarts es va viure “un muntatge” i que va ser “absolutament patètic i vergonyós” veure “a les associacions ultradretanes barallar-se per veure qui entrava” al seu testifical. Amb tot, s’ha mostrat convençut que “el temps posarà les coses en el seu lloc”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.