Sancionada una empresa per realitzar un abocament il·legal d’enderrocs en un solar d’Elda

ALACANT, 10 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha obert expedient a una empreses per realitzar un abocament d’enderrocs en un solar situat al carrer Coïmbra, prop de l’Avinguda de Ronda, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els agents van acudir després de rebre una telefonada ciutadana en la qual s’informava de la presència d’un camió que estava realitzant un abocament en un descampat. Els efectius policials van identificar al conductor del camió, qui va dir desconèixer si l’empresa que realitza l’obra d’on procedien els enderrocs comptava amb la pertinent autorització per a dipositar-los en este lloc.

Per això, els agents es van desplaçar fins al lloc de l’obra, l’encarregat de la qual va confirmar que mancaven de permís, per la qual cosa van procedir a obrir el consegüent expedient sancionador per al seu trasllat al departament de Medi ambient.

DETINGUT UN HOME AMB UNA ORDRE DE RECERCA

D’altra banda, agents de la Policia Local d’Elda van detenir ahir a un individu sobre el qual pesava una ordre de recerca judicial i que es va veure implicat en un accident en un garatge situat en l’Avinguda Mediterrani que, segons els testimonis presencials, ell mateix havia provocat.

Quan els efectius policials van arribar al lloc dels fets i li van demanar el permís de conduir, van comprovar que la documentació que portava era falsa. A més, en detectar que podria trobar-se sota els efectes de l’alcohol, els agents van intentar realitzar-li les proves d’alcoholèmia, al que es va negar.

Després de confirmar la seua identitat, van confirmar que tenia pendent un requeriment judicial, per la qual cosa va ser detingut per este motiu, per falsedat documental i per un delicte contra la seguretat vial.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.