9.6 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Sancionada una empresa per realitzar un abocament il·legal d’enderrocs en un solar d’Elda

ALACANT, 10 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha obert expedient a una empreses per realitzar un abocament d’enderrocs en un solar situat al carrer Coïmbra, prop de l’Avinguda de Ronda, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els agents van acudir després de rebre una telefonada ciutadana en la qual s’informava de la presència d’un camió que estava realitzant un abocament en un descampat. Els efectius policials van identificar al conductor del camió, qui va dir desconèixer si l’empresa que realitza l’obra d’on procedien els enderrocs comptava amb la pertinent autorització per a dipositar-los en este lloc.

Per això, els agents es van desplaçar fins al lloc de l’obra, l’encarregat de la qual va confirmar que mancaven de permís, per la qual cosa van procedir a obrir el consegüent expedient sancionador per al seu trasllat al departament de Medi ambient.

DETINGUT UN HOME AMB UNA ORDRE DE RECERCA

D’altra banda, agents de la Policia Local d’Elda van detenir ahir a un individu sobre el qual pesava una ordre de recerca judicial i que es va veure implicat en un accident en un garatge situat en l’Avinguda Mediterrani que, segons els testimonis presencials, ell mateix havia provocat.

Quan els efectius policials van arribar al lloc dels fets i li van demanar el permís de conduir, van comprovar que la documentació que portava era falsa. A més, en detectar que podria trobar-se sota els efectes de l’alcohol, els agents van intentar realitzar-li les proves d’alcoholèmia, al que es va negar.

Després de confirmar la seua identitat, van confirmar que tenia pendent un requeriment judicial, per la qual cosa va ser detingut per este motiu, per falsedat documental i per un delicte contra la seguretat vial.

Últimes notícies

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.

Juan Romero, pioner de les fotocòpies a València, tanca la seua botiga després de més de 50 anys

Als 91 anys, Juan Romero Alonso ha tancat la botiga amb la qual va introduir la primera fotocopiadora a València. El seu local, referent per a milers d'estudiants, va marcar una època en la zona universitària.

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.