Sancionada una empresa per realitzar un abocament il·legal d’enderrocs en un solar d’Elda

ALACANT, 10 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha obert expedient a una empreses per realitzar un abocament d’enderrocs en un solar situat al carrer Coïmbra, prop de l’Avinguda de Ronda, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els agents van acudir després de rebre una telefonada ciutadana en la qual s’informava de la presència d’un camió que estava realitzant un abocament en un descampat. Els efectius policials van identificar al conductor del camió, qui va dir desconèixer si l’empresa que realitza l’obra d’on procedien els enderrocs comptava amb la pertinent autorització per a dipositar-los en este lloc.

Per això, els agents es van desplaçar fins al lloc de l’obra, l’encarregat de la qual va confirmar que mancaven de permís, per la qual cosa van procedir a obrir el consegüent expedient sancionador per al seu trasllat al departament de Medi ambient.

DETINGUT UN HOME AMB UNA ORDRE DE RECERCA

D’altra banda, agents de la Policia Local d’Elda van detenir ahir a un individu sobre el qual pesava una ordre de recerca judicial i que es va veure implicat en un accident en un garatge situat en l’Avinguda Mediterrani que, segons els testimonis presencials, ell mateix havia provocat.

Quan els efectius policials van arribar al lloc dels fets i li van demanar el permís de conduir, van comprovar que la documentació que portava era falsa. A més, en detectar que podria trobar-se sota els efectes de l’alcohol, els agents van intentar realitzar-li les proves d’alcoholèmia, al que es va negar.

Després de confirmar la seua identitat, van confirmar que tenia pendent un requeriment judicial, per la qual cosa va ser detingut per este motiu, per falsedat documental i per un delicte contra la seguretat vial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.