Sancionada una empresa per realitzar un abocament il·legal d’enderrocs en un solar d’Elda

ALACANT, 10 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha obert expedient a una empreses per realitzar un abocament d’enderrocs en un solar situat al carrer Coïmbra, prop de l’Avinguda de Ronda, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els agents van acudir després de rebre una telefonada ciutadana en la qual s’informava de la presència d’un camió que estava realitzant un abocament en un descampat. Els efectius policials van identificar al conductor del camió, qui va dir desconèixer si l’empresa que realitza l’obra d’on procedien els enderrocs comptava amb la pertinent autorització per a dipositar-los en este lloc.

Per això, els agents es van desplaçar fins al lloc de l’obra, l’encarregat de la qual va confirmar que mancaven de permís, per la qual cosa van procedir a obrir el consegüent expedient sancionador per al seu trasllat al departament de Medi ambient.

DETINGUT UN HOME AMB UNA ORDRE DE RECERCA

D’altra banda, agents de la Policia Local d’Elda van detenir ahir a un individu sobre el qual pesava una ordre de recerca judicial i que es va veure implicat en un accident en un garatge situat en l’Avinguda Mediterrani que, segons els testimonis presencials, ell mateix havia provocat.

Quan els efectius policials van arribar al lloc dels fets i li van demanar el permís de conduir, van comprovar que la documentació que portava era falsa. A més, en detectar que podria trobar-se sota els efectes de l’alcohol, els agents van intentar realitzar-li les proves d’alcoholèmia, al que es va negar.

Després de confirmar la seua identitat, van confirmar que tenia pendent un requeriment judicial, per la qual cosa va ser detingut per este motiu, per falsedat documental i per un delicte contra la seguretat vial.

Últimes notícies

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.

Els taxistes es concentraran el 17 de juny en Les Corts contra el nou decret de mobilitat

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana han convocat per al 17 de juny una protesta en Les Corts contra el nou decret llei de mobilitat, que consideren una liberalització encoberta del servici i una porta d’entrada per a més de 2.000 VTC.

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.