15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Sancionada una empresa per realitzar un abocament il·legal d’enderrocs en un solar d’Elda

ALACANT, 10 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elda ha obert expedient a una empreses per realitzar un abocament d’enderrocs en un solar situat al carrer Coïmbra, prop de l’Avinguda de Ronda, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els agents van acudir després de rebre una telefonada ciutadana en la qual s’informava de la presència d’un camió que estava realitzant un abocament en un descampat. Els efectius policials van identificar al conductor del camió, qui va dir desconèixer si l’empresa que realitza l’obra d’on procedien els enderrocs comptava amb la pertinent autorització per a dipositar-los en este lloc.

Per això, els agents es van desplaçar fins al lloc de l’obra, l’encarregat de la qual va confirmar que mancaven de permís, per la qual cosa van procedir a obrir el consegüent expedient sancionador per al seu trasllat al departament de Medi ambient.

DETINGUT UN HOME AMB UNA ORDRE DE RECERCA

D’altra banda, agents de la Policia Local d’Elda van detenir ahir a un individu sobre el qual pesava una ordre de recerca judicial i que es va veure implicat en un accident en un garatge situat en l’Avinguda Mediterrani que, segons els testimonis presencials, ell mateix havia provocat.

Quan els efectius policials van arribar al lloc dels fets i li van demanar el permís de conduir, van comprovar que la documentació que portava era falsa. A més, en detectar que podria trobar-se sota els efectes de l’alcohol, els agents van intentar realitzar-li les proves d’alcoholèmia, al que es va negar.

Després de confirmar la seua identitat, van confirmar que tenia pendent un requeriment judicial, per la qual cosa va ser detingut per este motiu, per falsedat documental i per un delicte contra la seguretat vial.

Últimes notícies

Banda de València, volteig de campanes i pirotècnia celebraran els 600 anys del Micalet

La plaça de la Reina acollirà el diumenge 8 de febrer un concert de la Banda Simfònica Municipal amb 'L'Obertura 1812', volteig del Micalet i pirotècnia. La cita commemora la finalització de la torre en 1426 i s'emmarca a València Music City.

Compromís impulsa una campanya per a defendre que la vivenda és un dret, no un negoci

Compromís ha llançat una campanya en la Comunitat Valenciana per a situar la vivenda com a dret i no com a negoci, amb accions al carrer i un paquet de mesures. La coalició reclama valentia política i proposa limitar lloguers, ampliar el parc públic i regular els pisos turístics.

El PP reclama en Les Corts agilitzar el pagament de les ajudes per la DANA

El PP ha registrat en Les Corts una iniciativa perquè el Govern agilitze els pagaments de les ajudes per la DANA del 29 d'octubre de 2024. La formació sosté que només s'ha abonat el 8% i exigix desbloquejar els fons europeus.

Diana Morant acusa a Martínez Mus de mentir sobre la Rodalia valenciana

Diana Morant ha acusat a Vicente Martínez Mus d'usar la hipèrbole i la mentida en criticar el Pla de Rodalia. Ha defés 1.700 milions d'inversió i una execució superior al 80%.

La Generalitat denuncia que el Pla de Rodalia va tancar 2025 amb només un 38% d’obres executades

El Consell xifra en un 38% l'execució del Pla de Rodalia 2017-2025 i reclama culminar les obres, definir un nou pla i reforçar servicis pel 'col·lapse' de la C3.

La Generalitat detecta falta de dades en expedients d’adjudicataris de VPP a Alacant

La Generalitat ha trobat documentació incompleta en part dels 140 expedients d'adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan. Revisarà cas per cas i estudia mesures per a evitar irregularitats i possibles especulacions.

Pérez Llorca destaca a Berlín el lideratge del sector agroalimentari valencià després del rècord d’exportacions

La Comunitat Valenciana ha batut en 2025 el seu rècord exportador agroalimentari amb 10.197 milions. Des de Fruit Logistica, Pérez Llorca ha defés ajudes i regles justes.

Benetússer i Cheste s’alien per a optar a 6,3 milions en la reconstrucció postdana

Benetússer i Cheste presentaran junts els seus projectes a la convocatòria Edil Dana després de la DANA de 2024. Si s'aprova, rebran 6,3 milions per a obres clau.