25.8 C
València
Divendres, 16 maig, 2025

Seguridad Social, Despistaos i Bombai actuaran al festival gratuït de Torrent ‘El Rockejat’

Torrent ha presentat el cartell del seu tradicional festival ‘Rockejat’ que este any celebra el 20é aniversari i per això ha preparat un important cartell amb artistes com la Seguridad Social, que celebra 40 anys; Bombai i Despistaos. A més d’altres com Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, El Diluvi, Entre Picos y Flautas, Turbo Dildos, Tigre y PMK. 

Se celebrarà el pròxim 14 i 15 de juliol a les 22:00 ha l’Àgora del Parc Central, un lloc amb un aforament de 4.000 persones i amb una entrada gratuïta i lliure fins a omplir-se. Este any, a diferència dels anteriors, l’Ajuntament ha avançat la presentació del cartell amb motiu del 20é aniversari d’este festival.

- Advertisement -Telegram València Diari

La peculiaritat d’este acte, en paraules de Pascual Martínez, el regidor de Festes i Falles de l’Ajuntament de Torrent, és que “compartisquen escenari artistes locals menys coneguts amb altres de rellevants en l’àmbit nacional”. Per això, hi participarà el rocker Antonio Jamás; Quique i Nacho, els djs i cantants del grup PMK, que repeteix la seua segona edició al festival; Turbo Dildos; Entre Picos y Flautas; Antonio Mamás; Horizon 13 y Tigres. 

Després d’un vídeo-presentació del cartell, alguns dels participants han volgut donar les gràcies i han animat veïns, veïnes i visitants a acudir a este esdeveniment, afirmant que “serà molt fort”. 

Programació completa de rock, pop i punk

Així, cantants i grups dels gèneres musicals de rock, pop i punk estaran aglutinats en este festival que començarà el divendres 14 de juliol a les 22:00 h amb l’actuació d’Entre Picos y Flautas i Turbo Dildos. Darrere d’estes, serà el torn de Bombai, El Diluvi i PMK, que tancarà el primer dia. Mentre que el dissabte 15, a la mateixa hora, serà el torn de Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, Seguridad Social, Despistaos i Tigre. 

Cartell Rockejat
Cartell Rockejat

Seguridad Social tindrà ‘sorpreses’ pels seus 40 anys

Seguridad Social, el tradicional grup que va nàixer als 80, compleix 40 anys este 2023 i ho celebrarà amb una gira “amb grans èxits i sorpreses”, tal com ha avançat Jose Manuel Casañ, el cantant principal. A més, ha detallat que està preparant “un nou llibre-disc” que eixirà “pròximament” i que aglutinarà poesies, relats ia més “una fusió de cançons noves i antigues”. 

Últimes notícies

Tres treballadors resulten ferits després de caure una planxa en obra del polígon industrial Mes del Jutge a Torrent

Tres treballadors patixen lesions després de desprendre's una planxa de l'obra en una fàbrica del polígon industrial Mes del Jutge a Torrent. El succés va ocórrer amb 75 empleats presents.

Morant critica les rebaixes fiscals a les grans fortunes i reclama corresponsabilitat financera en la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant assenyala que reduir impostos a les grans fortunes en la Comunitat Valenciana compromet la legitimitat per a sol·licitar més recursos al Govern central i aposta per un nou model de finançament i corresponsabilitat.

Morant acusa a Mazón i al PP de manipular la gestió de la Dana a València i alerta sobre la seua negligència

La ministra Diana Morant assenyala al president Carlos Mazón i al PP per manipular informació sobre la Dana a València, comparant la situació amb el 11M i destacant la negligència que va costar vides.

Diana Morant acusa PP i Carlos Mazón de negligència en gestió de la DANA a la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant denuncia la gestió negligent de Carlos Mazón i el PP després de la DANA a València, comparant-la amb el 11M i assegurant que la veritat eixirà a la llum.

Condemnen a sis anys i mig al exalcalde de Santa Pola per afavorir a una clínica que va emprar la seua germana sense treballar

El exalcalde de Santa Pola, Miguel Zaragoza, ha sigut condemnat a sis anys i mig de presó per facilitar beneficis il·legals a una clínica que va emprar la seua germana sense que ella treballara.

Morant acusa el PP i a Mazón de manipular informació sobre la dana en la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant acusa el president Mazón i al PP de manipular informació i ser responsables de negligències durant la dana en la Comunitat Valenciana, comparant la situació amb el 11M i ressaltant la labor del Govern per a la recuperació.

Elder, Gaffigan, Perianes i Spotti lideren la Orquestra de la Comunitat Valenciana en una agenda 2025 vibrant i amb primera eixida internacional en 11...

La Orquestra de la Comunitat Valenciana anuncia una agenda 2025 amb directors de renom com Elder, Gaffigan, Perianes i Spotti, destacant la seua primera actuació internacional en 11 anys i el seu retorn a importants auditoris d'Espanya.

Diana Morant acusa el PP i a Carlos Mazón de negligència després de la DANA a la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant denuncia negligència i manipulació d'àudios per part del PP i Carlos Mazón després de la DANA a la Comunitat Valenciana, comparant-lo amb el 11M.