S’incendien els vehicles de dos accidents de trànsit a Castelló

Els bombers de Castelló van intervenir en la nit del dissabte en l’incendi de dos cotxes a conseqüència d’un accident de trànsit.

Segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, el primer accident va tenir lloc a l’Alcora al voltant de les 22.52 hores. Pel que sembla, el vehicle va tenir un accident i va començar a incendiar-se. Per sort, l’ocupant va poder eixir a temps abans que les flames afectaran la totalitat del vehicle, que també van afectar part d’un pi.

Fins al lloc es van desplaçar els bombers de la Plana Baixa i de l’Alcalatén per a extingir el foc. El conductor va ser atés per mitjans sanitaris, ja que presentava lesions lleus.

El segon sinistre va tenir lloc a les 04.29 hores a Alcalà de Xivert. Igual que en l’altre accident, el conductor també va poder sortir del vehicle pel seu propi peu abans que el cotxe s’incendiés. En esta ocasió van acudir els bombers del parc del Baix Maestrat.

A més, este matí els bombers han intervingut en un accident que ha tingut lloc en la carretera entre Onda i Ribesalbes en el qual ha bolcat un cotxe. La brigada va ser l’encarregada de netejar la calçada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.