10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

S’incendien els vehicles de dos accidents de trànsit a Castelló

Els bombers de Castelló van intervenir en la nit del dissabte en l’incendi de dos cotxes a conseqüència d’un accident de trànsit.

Segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, el primer accident va tenir lloc a l’Alcora al voltant de les 22.52 hores. Pel que sembla, el vehicle va tenir un accident i va començar a incendiar-se. Per sort, l’ocupant va poder eixir a temps abans que les flames afectaran la totalitat del vehicle, que també van afectar part d’un pi.

Fins al lloc es van desplaçar els bombers de la Plana Baixa i de l’Alcalatén per a extingir el foc. El conductor va ser atés per mitjans sanitaris, ja que presentava lesions lleus.

El segon sinistre va tenir lloc a les 04.29 hores a Alcalà de Xivert. Igual que en l’altre accident, el conductor també va poder sortir del vehicle pel seu propi peu abans que el cotxe s’incendiés. En esta ocasió van acudir els bombers del parc del Baix Maestrat.

A més, este matí els bombers han intervingut en un accident que ha tingut lloc en la carretera entre Onda i Ribesalbes en el qual ha bolcat un cotxe. La brigada va ser l’encarregada de netejar la calçada.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.