S’incendien els vehicles de dos accidents de trànsit a Castelló

Els bombers de Castelló van intervenir en la nit del dissabte en l’incendi de dos cotxes a conseqüència d’un accident de trànsit.

Segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, el primer accident va tenir lloc a l’Alcora al voltant de les 22.52 hores. Pel que sembla, el vehicle va tenir un accident i va començar a incendiar-se. Per sort, l’ocupant va poder eixir a temps abans que les flames afectaran la totalitat del vehicle, que també van afectar part d’un pi.

Fins al lloc es van desplaçar els bombers de la Plana Baixa i de l’Alcalatén per a extingir el foc. El conductor va ser atés per mitjans sanitaris, ja que presentava lesions lleus.

El segon sinistre va tenir lloc a les 04.29 hores a Alcalà de Xivert. Igual que en l’altre accident, el conductor també va poder sortir del vehicle pel seu propi peu abans que el cotxe s’incendiés. En esta ocasió van acudir els bombers del parc del Baix Maestrat.

A més, este matí els bombers han intervingut en un accident que ha tingut lloc en la carretera entre Onda i Ribesalbes en el qual ha bolcat un cotxe. La brigada va ser l’encarregada de netejar la calçada.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.