Sis metges valencians, els millors valorats d’Espanya

Un metge en una imatge d’arxiu | Cedida
 

Un total de sis metges del territori valencià es troben entre els 50 especialistes de la medicina privada millor valorats en la VI edició dels ‘Top Doctors Awards’.

 

En este llistat apareixen tres facultatius que exercixen en la província d’Alacant: Enrique Chipont Benabent, oftalmòleg; Javier Sendra Tello, neurocirujano; i José Manuel Torres Hortelano, en l’especialitat d’Odontologia.

 

Els altres tres doctors en el rànquing treballen en València i són: David Dávila Dorta (Cirurgia General i Aparell Digestiu); Aurelio Quesada Daurador (Cardiologia) i Virginia Murcia Puchades (Otorrinolaringologia).

 

Esta distinció «reconeix la labor dels especialistes mèdics en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de realitzar la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen».

 

A més, tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats pel que és actualment el procés de selecció de doctors més rigorós del món, el qual compta amb més de 25 anys d’experiència.

 

En esta edició, s’han arreplegat un total de 4.500 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats. Els criteris que els professionals han de tindre en compte a l’hora de votar són la formació i habilitats clíniques, a més de la reflexió de quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars. També, es tenen en compte les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda.

 

El rànquing per províncies dels Top ‘Doctors Awards 2019’ és: Barcelona (8), Madrid (8), Sevilla (3), Màlaga (3), València (3), Alacant (3), Las Palmas de Gran Canaria (3), la Corunya (2), Tenerife (2), Valladolid (2) i 13 províncies amb 1 professional seleccionat. Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Urologia (amb 6 professionals), Cardiologia (4) i Ginecologia, Traumatologia, Cirurgia General i Cirurgia Maxil·lofacial, (amb 3 professionals cadascuna) entre altres.

També pots llegir…

Últimes notícies

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.

Els treballadors afectats pels incendis podran cobrar una ajuda fins a quatre mesos

El Govern central ha aprovat una nova prestació extraordinària del SEPE per a treballadors afectats pels incendis forestals, que cobrirà el 70 % de la base reguladora i es podrà percebre fins a quatre mesos.

Alacant tanca el pressupost de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions

L'Ajuntament d'Alacant ha tancat l'exercici pressupostari de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions i un remanent de tresoreria de 176,8 milions, segons l'informe de la Intervenció General. El govern local del PP destaca que es complixen les tres regles fiscals: estabilitat pressupostària, regla de gasto i límit de deute públic.

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.

Hisenda ajorna a setembre el Consell de Política Fiscal i Financera

El Ministeri d'Hisenda ha acceptat la petició de diverses comunitats del PP i ha ajornat fins al 4 de setembre el Consell de Política Fiscal i Financera previst per a esta setmana, dedicat a la reforma del sistema de finançament autonòmic.
FILMOTECA D'ESTIU