16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Sis metges valencians, els millors valorats d’Espanya

Un metge en una imatge d’arxiu | Cedida
 

Un total de sis metges del territori valencià es troben entre els 50 especialistes de la medicina privada millor valorats en la VI edició dels ‘Top Doctors Awards’.

 

En este llistat apareixen tres facultatius que exercixen en la província d’Alacant: Enrique Chipont Benabent, oftalmòleg; Javier Sendra Tello, neurocirujano; i José Manuel Torres Hortelano, en l’especialitat d’Odontologia.

 

Els altres tres doctors en el rànquing treballen en València i són: David Dávila Dorta (Cirurgia General i Aparell Digestiu); Aurelio Quesada Daurador (Cardiologia) i Virginia Murcia Puchades (Otorrinolaringologia).

 

Esta distinció «reconeix la labor dels especialistes mèdics en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de realitzar la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen».

 

A més, tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats pel que és actualment el procés de selecció de doctors més rigorós del món, el qual compta amb més de 25 anys d’experiència.

 

En esta edició, s’han arreplegat un total de 4.500 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats. Els criteris que els professionals han de tindre en compte a l’hora de votar són la formació i habilitats clíniques, a més de la reflexió de quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars. També, es tenen en compte les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda.

 

El rànquing per províncies dels Top ‘Doctors Awards 2019’ és: Barcelona (8), Madrid (8), Sevilla (3), Màlaga (3), València (3), Alacant (3), Las Palmas de Gran Canaria (3), la Corunya (2), Tenerife (2), Valladolid (2) i 13 províncies amb 1 professional seleccionat. Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Urologia (amb 6 professionals), Cardiologia (4) i Ginecologia, Traumatologia, Cirurgia General i Cirurgia Maxil·lofacial, (amb 3 professionals cadascuna) entre altres.

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP afirma que les víctimes de la DANA compareixeran en la quinta sessió de la comissió

El síndic del PP en Les Corts ha assegurat que les associacions de víctimes de la DANA declararan en la quinta sessió de la comissió autonòmica. Ha comparat el calendari amb el cas del metre i ha acusat l'oposició d'hipocresia, a més de criticar l''espectacle' en el Congrés

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.

La Generalitat intensificarà els controls en l’adjudicació de vivendes socials després del cas d’Alacant

El Consell reforçarà la revisió de visats i crearà una comissió específica després de detectar possibles irregularitats en una promoció d'Alacant.

L’Eurolliga confirma que el Hapoel Tel Aviv-València es jugarà el dijous a Israel

L'Eurolliga va ratificar que el Hapoel Tel Aviv-València del dijous es disputarà a Israel, com estava previst. Després dels rumors per la tensió amb l'Iran, el Hapoel va iniciar la venda d'entrades i l'organització va confirmar el Menora Mivtachim Arena.

Alacant creuarà les llistes de funcionaris i adjudicataris de vivendes públiques

El consistori creuarà les dades d'adjudicataris amb la plantilla per a detectar possibles vincles i depurar responsabilitats. Hi haurà ple extraordinari i denúncia davant fiscalia.

El jurat declara culpable a l’acusat de l’assassinat del canonge de València

Un jurat popular ha declarat culpable per majoria a l'acusat de l'assassinat del canonge emèrit de València i ha rebutjat l'indult; la Fiscalia demana penes de presó.

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.