El ‘sketch’ de José Luis Moreno amb Rockefeller que tots estan compartint

La detenció de José Luis Moreno dimarts passat 29 de juny ha estat molt comentada tant en televisió com en les xarxes socials. Risto Mejide li va dedicar el primer lliurament del seu nou programa, Tot és veritat, mentre que en Sálvame han mostrat testimoniatges de diverses persones que van treballar amb l'empresari i que ara carreguen contra ell.

<

>

Mala fama en el 'món'

Sempre s'ha comentat en el 'món' de la faràndula que José Luis Moreno prohibeix que se li pregunte en les entrevistes per la seua professió passada de ventríloc, la que li va donar la fama. El productor no voldria ser recordat amb la mateixa etiqueta que Mari Carmen i els seus ninots.

<

>

Rockefeller ja ens va avisar

No obstant això, la notícia de la seua detenció esta setmana ha provocat que les xarxes 'facen la seua màgia', i han recordat un dels seus sketchs amb Rockefeller en el qual parla d'una història similar als últims esdeveniments.

Moreno li llança una pregunta al seu company: "Vosté sap que han trobat per què tinc jo èxit? Sap vosté quina és la clau de l'èxit?".

"Sí, robar més de 10.000 milions, engalipar a la gent innocent traient-li els seus estalvis, ser traficant d'armes o de drogues i si t'he vist no em recorde", li respon el corb —ocell que s'associa a les males notícies— vestit de jaqué, emportant-se l'ovació del públic.

 

<

>

"La gent acaba on ha d'acabar"

Aparentment enfadat com a part del xou, el productor alça la veu per a dir "no veu que quan passen estes coses es desemmascaren i la gent acaba on ha d'acabar", i afegeix: "Tot això se soluciona, quan hi ha un desfalc o una cosa, perquè arriba l'Estat i paga".

Però Rockefeller té respostes per a tot, i apunta que l'Estat paga "amb els diners dels contribuents".

José Luis Moreno li diu al seu amic que el pajarraco no ha contribuït mai, i el corb pronuncia la mateixa queixa que Yolanda Ramos en 2014 en "Hable con ellas" i per la qual vuit actors li van portar als tribunals un any abans: "Perquè no em dóna un put dur, desgraciat. Negrer, empresari, xoriço. Damunt el tio ho diu".

<

>

Moreno li assegurava al seu amic que no tenia res a veure amb els corruptes

En un altre dels vídeos repescats en Twitter, Rockefeller se'n ve a dalt quan Moreno diu que no té res a veure amb els "corruptes xoriços, cabestres i empresaris com vosté": "Encara està vosté solt, jo no li delataré mai. Té vosté més paranys que el Reial Madrid. Vosté que porta defraudant a Hisenda a mi i als treballadors des que va néixer, l'única cosa que té negre és els diners".

I, per a acabar, fa un bailecito a manera de sorna sobre "la poca consciència" d'estos corruptes.

<

>

Vídeo Viral

El vídeo s'ha fet viral i acumula més de 100.000 reproduccions. A més, ha rebut l'ovació dels tuiters a @JulianMaciasT per rescatar-ho.

<

>

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.