L’actor Eduardo Gómez va lluitar «com un gladiador» contra el càncer

 

L’actor Eduardo Gómez, conegut pel seu paper en la sèrie ‘La que se avecina’, ha mort este diumenge als 68 anys després d’una llarga lluita contra el càncer. El seu fill Héctor Gómez ha expressat en ‘La Vanguardia’ la seua admiració per la «fortalesa» del seu pare, qui assegura que va lluitar «com un gladiador» contra el càncer.

 

Héctor Gómez ha destacat que l’actor duia la malaltia «amb la màxima discreció possible» però, sobretot, ha volgut subratllar que «ha lluitat fins al final». Durant el dia de hui, familiars i amics de l’actor li donaran l’últim adéu en el Tanatori de la M-30 de Madrid. Seguidament, les seues restes mortals seran incinerades i traslladades al cementeri de l’Almudena.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Estoy un poco tocado, en breve estaré con tod@s vosotr@s. Os quiero.

Una publicación compartida de Eduardo Gómez (@eduardogomezmanzano) el

 

Conegut pels seus papers en sèries com ‘La Que Se Avecina’ o ‘Aquí no hay quien viva’, Eduardo Gómez va complir els 68 anys este dissabte i el seu fill, també actor, ha assegurat que tot i que el seu cos estava «quasi agotat» per la malaltia, la seua ment «seguia lluitant» i estava plena de projectes.

 

Una malaltia portada en secret

La família de l’actor no ha volgut fer públic el motiu de la mort fins ara, ja que Gómez va voler dur la malaltia de manera discreta per a «no preocupar ni fer patir a la gent». Una batalla contra el càncer que el seu fill descriu com «dura» i de «prou mesos d’entrada i eixida de l’hospital, en els que ell ha lluitat per la seua vida, per curar-se, però el càncer li ha guanyat la batalla».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pequeño gran hombre @malditocupido2

Una publicación compartida de Eduardo Gómez (@eduardogomezmanzano) el

 

Però Héctor Gómez ha volgut destacar que «com a bon gladiador que era, ha lluitat i ha mort en pau i tranquil». A més, el fill de l’actor ha compartit amb la premsa la lliçó de vida que a extret de son pare: «La lliçó més gran que m’ha deixat és que, per molt malament que estigues, sempre pots seguir avant. Ho va passar molt malament durant la seua vida, va tindre etapes molt roïns i em va ensenyar que, per molt a baix que estigues, sempre pots eixir a la superfície. És un exemple de superació».

 

El fill de l’actor de ‘La que se avecina’ ha volgut agrair el suport de tots els seguidors de son pare i l’ha definit com un «model a seguir», una persona a qui li agradava ajudar a la gent però, sobretot, fer-los riure ja que, considerava que el riure «era la cura de l’ànima».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.