Mor l’actor Eduardo Gómez, conegut pel seu paper de Maxi en ‘La Que Se Avecina’

El conegut actor Eduardo Gómez ha mort  | Cedida

 

L’actor Eduardo Gómez, conegut per interpretar alguns dels papers més entranyables en programes com ‘La Que Se Avecina’ i ‘Aquí No Hay Quien Viva’ ha mort amb 68 anys. Ha sigut el mateix creador de la sèrie, Alberto Caballero, el que ha confirmat la notícia a través de les seues xarxes socials.

 

«Bon viatge, Edu, i gràcies per tants anys de riures i bon rotllo. Eres història de la comèdia. Adéu, lleó», ha escrit el productor en el seu compte de Twitter, a on ha definit Gómez com un «ser meravellós, metrosexual, pensador i de ment gelada». 

 

Mostres de condol a les xarxes socials

No ha sigut l’única mostra de condol a les xarxes socials, i és que altres noms del sector que han tingut el plaer de conéixer i treballar amb Eduardo han volgut sumar-se. És el cas de Nacho Guerreros, company de ‘La Que Se Avecina’, que ha assenyalat que sempre guardarà «un record preciós». 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuántos ignorantes de la vida te agradecemos lo que nos has hecho reír… #dep #diamuytriste #eduardogomez

A post shared by lauracaballero_ (@lauracaballero_) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.

El Consell reforça a Torrevieja la continuïtat del Certamen Internacional d’Havaneres

Juanfran Pérez Llorca ha garantit a Torrevieja el suport del Consell al Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia i al futur museu i auditori de les habaneres.

El BCE busca una nova identitat visual per als bitllets d’euro

Més de 1.200 dissenyadors han participat en el procés que culminarà amb l’elecció d’una de les deu propostes finalistes

El Fertiberia tanca la plantilla amb el fitxatge de Jorge Romanillos

El Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto ha completat la plantilla per al seu retorn a la Lliga ASOBAL amb el pivote Jorge Romanillos, que firma per una temporada.

L’esquerra d’Alacant exigix reprovar Barcala pel cas de les vivendes de Les Naus

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem demanaran en el pròxim ple la reprovació i dimissió de l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, per no comparéixer en la comissió del cas Les Naus.

El calor extrema ja deixa 253 morts este estiu a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 253 defuncions a la Comunitat Valenciana des del 21 de juny fins al 23 de juliol, segons el sistema MoMo, amb especial impacte a Alacant.