Acusen ‘El Chicle’ d’un altre intent de segrest d’una jove a La Corunya

'El Chicle', José Enrique Abuín, en una imatge d'arxiu

‘El Chicle’, José Enrique Abuín, en una imatge d’arxiu | Xarxes socials

 

Va ser el 25 de desembre de 2017 quan José Enrique Abuín Gey, ‘El Chicle’ va intentar segrestar una altra jove . Abuín, tot i que ja era el principal sospitós en el cas de la desaparició de Diana Quer, va anar a la localitat de Boiro, a La Corunya, decidit a cometre un altre crim.   

 

‘El Chicle’ va atacar a una jove al voltant de les deu de la nit. Els detalls que va donar ella i dos joves que la van socórrer sobre el físic del seu agressor i sobre la matrícula del seu cotxe van ser claus per connectar els dos fets i detenir-lo per una desaparició de la qual fa poc s’han conegut nous detalls.  

 

Acusat d’un delicte de detenció il·legal i un d’agressió sexual

La magistrada del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Ribeira no va tenir cap dubte en afirmar que José Enrique Abuín era l’autor d’aquest intent d’agressió. Els indicis, segons la jutgessa, apuntaven que el presumpte assassí de Diana Quer no volia només robar la jove sinó que tenia «una voluntat clara de detenció il·legal com a instrument d’una posterior agressió sexual». 

 

‘El Chicle’ serà jutjat per aquests dos crims a més de per ser el presumpte autor del segrest, assassinat i ocultació del cadàver de Diana Quer. Els relats d’aquesta segona víctima i de dos joves que la van ajudar i van evitar l’agressió han sigut claus per confirmar les acusacions contra Abuín. 

 

Diana Quer, en una imagen de archivo

Diana Quer, en una imatge d’arxiu | Cedida 

 

Els detalls d’aquest segon intent de rapte d’una jove 

La víctima, una jove de 28 anys, es trobava la nit del 25 de desembre de 2017 en un carrer totalment buit de Boiro enviant missatges amb el seu telèfon. En un moment donat, un home, que conduïa un Alfa Romeo de color gris metal·litzat, la va amenaçar a un «objecte punxant» demanant-li que li donés el mòbil.  

 

Seguidament, la va agafar del braç i després d’un forcejament la va introduir dins del maleter. La jove , que va activar sense voler la gravació de so del seu telèfon, va resistir-se i va cridar demanant ajuda.  

 

Dos joves van sentir els seus crits i van poder salvar-la, però no van poder evitar que l’agressor fugís corrent. El fet que poguessin retenir a la seva memòria la cara i els detalls del cotxe van servir a la Guàrdia Civil per identificar ‘El Chicle’ com l’autor d’aquest intent d’agressió sexual i segrest.  

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.