L’alacantina Lídia Bedman revoluciona les xarxes amb un missatge

Lidia Bedman y Santiago Abascal

Lidia Bedman junt al seu marit, Santiago Abascal | cedida

 

Lidia Bedman, la dona de Santiago Abascal, líder del partit ultradretà VOX, ha revolucionat als seus seguidors després de publicar una fotografia que dóna a entendre el seu possible embaràs. El matrimoni podria augmentar la família tal com es desprén dels milers de missatges que han inundat el seu compte d’Instragram després d’una de les seues últimes publicacions.

 

Possible embaràs

La influencer ha compartit una instantània a on posa amb un carret de bebé de la firma ‘Maxi-Cosi’ acompanyant-la amb el següent missatge: «Xiquet o xiqueta? Disfrutant de la presentació de Maxi-Cosi en Espanya! Després d’11 anys sense estar presents en Espanya tornen amb moltes novetats. No vos perdeu els meus Stories, vos ho explique tot».

 

 

  

Després de la publicació, molts dels seus seguidors li han preguntat directament si està embarassada, tot amb una gran expectació. En cas de confirmar el seu embaràs, el matrimoni sumaria un tercer fill. A més, el líder polític també té altres dos fills nascuts de la seua anterior relació. De moment ni Lidia Bedman ni Santiago Abascal s’han pronunciat sobre este tema.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.