11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

L’alacantina Lídia Bedman revoluciona les xarxes amb un missatge

Lidia Bedman y Santiago Abascal

Lidia Bedman junt al seu marit, Santiago Abascal | cedida

 

Lidia Bedman, la dona de Santiago Abascal, líder del partit ultradretà VOX, ha revolucionat als seus seguidors després de publicar una fotografia que dóna a entendre el seu possible embaràs. El matrimoni podria augmentar la família tal com es desprén dels milers de missatges que han inundat el seu compte d’Instragram després d’una de les seues últimes publicacions.

 

Possible embaràs

La influencer ha compartit una instantània a on posa amb un carret de bebé de la firma ‘Maxi-Cosi’ acompanyant-la amb el següent missatge: «Xiquet o xiqueta? Disfrutant de la presentació de Maxi-Cosi en Espanya! Després d’11 anys sense estar presents en Espanya tornen amb moltes novetats. No vos perdeu els meus Stories, vos ho explique tot».

 

 

  

Després de la publicació, molts dels seus seguidors li han preguntat directament si està embarassada, tot amb una gran expectació. En cas de confirmar el seu embaràs, el matrimoni sumaria un tercer fill. A més, el líder polític també té altres dos fills nascuts de la seua anterior relació. De moment ni Lidia Bedman ni Santiago Abascal s’han pronunciat sobre este tema.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.