L’alacantina Lídia Bedman revoluciona les xarxes amb un missatge

Lidia Bedman y Santiago Abascal

Lidia Bedman junt al seu marit, Santiago Abascal | cedida

 

Lidia Bedman, la dona de Santiago Abascal, líder del partit ultradretà VOX, ha revolucionat als seus seguidors després de publicar una fotografia que dóna a entendre el seu possible embaràs. El matrimoni podria augmentar la família tal com es desprén dels milers de missatges que han inundat el seu compte d’Instragram després d’una de les seues últimes publicacions.

 

Possible embaràs

La influencer ha compartit una instantània a on posa amb un carret de bebé de la firma ‘Maxi-Cosi’ acompanyant-la amb el següent missatge: «Xiquet o xiqueta? Disfrutant de la presentació de Maxi-Cosi en Espanya! Després d’11 anys sense estar presents en Espanya tornen amb moltes novetats. No vos perdeu els meus Stories, vos ho explique tot».

 

 

  

Després de la publicació, molts dels seus seguidors li han preguntat directament si està embarassada, tot amb una gran expectació. En cas de confirmar el seu embaràs, el matrimoni sumaria un tercer fill. A més, el líder polític també té altres dos fills nascuts de la seua anterior relació. De moment ni Lidia Bedman ni Santiago Abascal s’han pronunciat sobre este tema.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.