L’alacantina Lídia Bedman revoluciona les xarxes amb un missatge

Lidia Bedman y Santiago Abascal

Lidia Bedman junt al seu marit, Santiago Abascal | cedida

 

Lidia Bedman, la dona de Santiago Abascal, líder del partit ultradretà VOX, ha revolucionat als seus seguidors després de publicar una fotografia que dóna a entendre el seu possible embaràs. El matrimoni podria augmentar la família tal com es desprén dels milers de missatges que han inundat el seu compte d’Instragram després d’una de les seues últimes publicacions.

 

Possible embaràs

La influencer ha compartit una instantània a on posa amb un carret de bebé de la firma ‘Maxi-Cosi’ acompanyant-la amb el següent missatge: «Xiquet o xiqueta? Disfrutant de la presentació de Maxi-Cosi en Espanya! Després d’11 anys sense estar presents en Espanya tornen amb moltes novetats. No vos perdeu els meus Stories, vos ho explique tot».

 

 

  

Després de la publicació, molts dels seus seguidors li han preguntat directament si està embarassada, tot amb una gran expectació. En cas de confirmar el seu embaràs, el matrimoni sumaria un tercer fill. A més, el líder polític també té altres dos fills nascuts de la seua anterior relació. De moment ni Lidia Bedman ni Santiago Abascal s’han pronunciat sobre este tema.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.