L’alacantina Lídia Bedman revoluciona les xarxes amb un missatge

Lidia Bedman y Santiago Abascal

Lidia Bedman junt al seu marit, Santiago Abascal | cedida

 

Lidia Bedman, la dona de Santiago Abascal, líder del partit ultradretà VOX, ha revolucionat als seus seguidors després de publicar una fotografia que dóna a entendre el seu possible embaràs. El matrimoni podria augmentar la família tal com es desprén dels milers de missatges que han inundat el seu compte d’Instragram després d’una de les seues últimes publicacions.

 

Possible embaràs

La influencer ha compartit una instantània a on posa amb un carret de bebé de la firma ‘Maxi-Cosi’ acompanyant-la amb el següent missatge: «Xiquet o xiqueta? Disfrutant de la presentació de Maxi-Cosi en Espanya! Després d’11 anys sense estar presents en Espanya tornen amb moltes novetats. No vos perdeu els meus Stories, vos ho explique tot».

 

 

  

Després de la publicació, molts dels seus seguidors li han preguntat directament si està embarassada, tot amb una gran expectació. En cas de confirmar el seu embaràs, el matrimoni sumaria un tercer fill. A més, el líder polític també té altres dos fills nascuts de la seua anterior relació. De moment ni Lidia Bedman ni Santiago Abascal s’han pronunciat sobre este tema.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.