El gran desig de l’alacantina Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal és una influencer amb molts seguidors

Els seguidors de VOX ja veuen a Bedman com la primera dama | Instagram

 

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal, ha sumat milers de fans i s’ha convertit en tota una influencer, que ja acumula 161.000 seguidors en Instagram.

 

Lidia Bedman és tota una influencer

La influencer es va casar amb Santiago Abascal el juny de l’any passat en una cerimònia religiosa. La boda va arribar després de quatre anys de relació amb el líder de VOX, amb qui té dos fills en comú. Lidia Bedman és llicenciada en Publicitat i Relacions públiques i té un màster en Direcció comercial i Màrqueting i un altre en Comunicació de Moda.

  

Lidia Bedman va deixar una frase molt esperançadora per a VOX. «No veig el moment que acabe la setmana», va dir Bedman, demostrant les ganes de vore els resultats, després del bon pronòstic de les enquestes. Eixes paraules van ser rebudes com si es tractara d’una declaració d’intencions. «No vegem el moment d’anar a votar al teu home» o «Seràs la futura primer dama», van comentar els usuaris d’Instagram.La dona del líder de VOX sempre ha intentat evitar tractar temes polítics en les xarxes socials i, si ho fa, és de manera molt indirecta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.