20.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

El gran desig de l’alacantina Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal és una influencer amb molts seguidors

Els seguidors de VOX ja veuen a Bedman com la primera dama | Instagram

 

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal, ha sumat milers de fans i s’ha convertit en tota una influencer, que ja acumula 161.000 seguidors en Instagram.

 

Lidia Bedman és tota una influencer

La influencer es va casar amb Santiago Abascal el juny de l’any passat en una cerimònia religiosa. La boda va arribar després de quatre anys de relació amb el líder de VOX, amb qui té dos fills en comú. Lidia Bedman és llicenciada en Publicitat i Relacions públiques i té un màster en Direcció comercial i Màrqueting i un altre en Comunicació de Moda.

  

Lidia Bedman va deixar una frase molt esperançadora per a VOX. “No veig el moment que acabe la setmana”, va dir Bedman, demostrant les ganes de vore els resultats, després del bon pronòstic de les enquestes. Eixes paraules van ser rebudes com si es tractara d’una declaració d’intencions. «No vegem el moment d’anar a votar al teu home» o «Seràs la futura primer dama», van comentar els usuaris d’Instagram.La dona del líder de VOX sempre ha intentat evitar tractar temes polítics en les xarxes socials i, si ho fa, és de manera molt indirecta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant avisa a Mazón: no bastarà llegir 20 folis en el Congrés, té obligació de dir la veritat

Diana Morant ha urgit a Carlos Mazón a acudir a la comissió d'investigació de la DANA en el Congrés i a respondre a les preguntes. També ha carregat contra PP i Vox per la seua gestió i per les esmenes a la Renda valenciana d'inclusió.

La Comunitat Valenciana reclamarà un fons d’anivellament i la reforma del finançament en el CPFF

La Generalitat acudirà al CPFF del dilluns per a exigir la reforma del sistema de finançament i un fons d'anivellament temporal. El Consell critica la falta de documentació i preveu pocs avanços, mentres PSPV i Compromís eleven la pressió política.

Els preus van pujar un 0,6% a l’octubre en la Comunitat Valenciana i l’IPC anual es va situar en el 3,5%

La Comunitat Valenciana va registrar a l'octubre una pujada mensual de preus del 0,6%, per davall del 0,7% nacional, i va elevar la seua taxa anual al 3,5%, superior al 3,1% estatal.

La Coordinadora de ONGD alerta: la Comunitat ha destinat només el 0,2% a cooperació en 2025

La Coordinadora Valenciana de ONGD ha alertat que la Generalitat ha destinat en 2025 només el 0,2% del pressupost a cooperació. L'informe reflectix una retallada del 5% després d'una dècada sense baixades i una aportació mitjana de 12,72 euros per persona.

L’Enforne EÓ mesura la seua millora amb Roi Sánchez en la difícil pista del Granollers

L'Enforne EÓ Alacant visita al Fraikin Granollers el dissabte a les 19.00 amb la missió d'afermar l'impuls reeixit en el debut de Roi Sánchez. Després de tallar cinc derrotes, l'equip busca puntuar en una de les pistes més exigents de la ASOBAL.

Prop de 2.000 agents de la Guàrdia Civil conformen el dispositiu del Gran Premi de Cheste

L'operatiu es desplega de divendres a diumenge en el Circuit Ricardo Tormo amb tasques de seguretat, trànsit i prevenció. Hi haurà dron, tres helicòpters, rutes alternatives de la DGT i reforç de trens després de la reobertura parcial de la C-3.

Alex Escrig sorprén amb el millor temps i descol·loca als favorits en Moto2 a Cheste

Alex Escrig ha liderat la primera sessió lliure de Moto2 a Cheste amb un 1.33.050 després d'una tanda alterada per una bandera roja en la corba sis. Huertas es va lesionar i és baixa; González, Dixon i Moreira es van alternar al capdavant abans del colp final del valencià.

Air Nostrum reforça la connectivitat este Nadal amb més places a Balears

Air Nostrum ha anunciat més capacitat per a la campanya de Nadal 2025, amb focus en les rutes entre la península i Balears. També hi haurà reforços a Canàries, Melilla i la connexió amb Estrasburg.