El gran desig de l’alacantina Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal és una influencer amb molts seguidors

Els seguidors de VOX ja veuen a Bedman com la primera dama | Instagram

 

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal, ha sumat milers de fans i s’ha convertit en tota una influencer, que ja acumula 161.000 seguidors en Instagram.

 

Lidia Bedman és tota una influencer

La influencer es va casar amb Santiago Abascal el juny de l’any passat en una cerimònia religiosa. La boda va arribar després de quatre anys de relació amb el líder de VOX, amb qui té dos fills en comú. Lidia Bedman és llicenciada en Publicitat i Relacions públiques i té un màster en Direcció comercial i Màrqueting i un altre en Comunicació de Moda.

  

Lidia Bedman va deixar una frase molt esperançadora per a VOX. “No veig el moment que acabe la setmana”, va dir Bedman, demostrant les ganes de vore els resultats, després del bon pronòstic de les enquestes. Eixes paraules van ser rebudes com si es tractara d’una declaració d’intencions. «No vegem el moment d’anar a votar al teu home» o «Seràs la futura primer dama», van comentar els usuaris d’Instagram.La dona del líder de VOX sempre ha intentat evitar tractar temes polítics en les xarxes socials i, si ho fa, és de manera molt indirecta.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.