El gran desig de l’alacantina Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal és una influencer amb molts seguidors

Els seguidors de VOX ja veuen a Bedman com la primera dama | Instagram

 

Lidia Bedman, dona de Santiago Abascal, ha sumat milers de fans i s’ha convertit en tota una influencer, que ja acumula 161.000 seguidors en Instagram.

 

Lidia Bedman és tota una influencer

La influencer es va casar amb Santiago Abascal el juny de l’any passat en una cerimònia religiosa. La boda va arribar després de quatre anys de relació amb el líder de VOX, amb qui té dos fills en comú. Lidia Bedman és llicenciada en Publicitat i Relacions públiques i té un màster en Direcció comercial i Màrqueting i un altre en Comunicació de Moda.

  

Lidia Bedman va deixar una frase molt esperançadora per a VOX. «No veig el moment que acabe la setmana», va dir Bedman, demostrant les ganes de vore els resultats, després del bon pronòstic de les enquestes. Eixes paraules van ser rebudes com si es tractara d’una declaració d’intencions. «No vegem el moment d’anar a votar al teu home» o «Seràs la futura primer dama», van comentar els usuaris d’Instagram.La dona del líder de VOX sempre ha intentat evitar tractar temes polítics en les xarxes socials i, si ho fa, és de manera molt indirecta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les tres docents vetades de Les Corts per les protestes no aniran a Fiscalia

La Mesa de Les Corts ha prohibit l’accés a la cambra a tres docents que van llançar bitllets falsos i un xalec des de la tribuna, però descarta portar el cas a Fiscalia. Compromís i PSPV critiquen la decisió i la qualifiquen d’agressio al professorat en vaga.

Els veïns de València ja paguen la taxa de fem més alta d’Espanya, segons el PSPV

El PSPV assegura que els rebuts del nou ‘tasazo’ de fem ja han arribat a les cases de València i critica que la major càrrega caiga sobre les famílies i no sobre les activitats econòmiques vinculades al turisme.

Localitzen viu un home de 81 anys amb alzhéimer desaparegut a Pilar de la Horadada

Un home de 81 anys amb alzhéimer que havia desaparegut dissabte a Pilar de la Horadada ha sigut localitzat viu en un terraplén al costat de la N-332 després d’un ampli dispositiu de busca.

Creuen en or als servicis socials dels pobles afectats per la dana de 2024

El Ministeri de Drets Socials concedix la Cruz d’Or de l’Orde Civil de la Solidaritat Social als servicis socials dels ajuntaments afectats per la dana de 2024, en reconeixement a la seua faena durant l’emergència i la recuperació.

El PSPV reclama que Bellver deixe Transparència després de confirmar-se la seua imputació per Azud

El PSPV-PSOE ha exigit a Juanfran Pérez Llorca que destituïsca Jorge Bellver com a director general de Transparència després que l’Audiència Provincial de València haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud. El PP assegura que aplicarà el que marquen els estatuts del partit.

El ple de Les Corts del 17 de juny es concentrarà en un únic dia amb pressupostos, control a Pérez Llorca i informe de...

Les Corts han acordat concentrar en un únic dia el ple de la setmana que ve, amb el debat de les esmenes a la totalitat dels Pressupostos de 2026, la sessió de control a Juanfran Pérez Llorca i el dictamen de la comissió sobre la dana, enmig d’un fort enfrontament entre PP-Vox i l’oposició.

El PP obri expedient a Jorge Bellver després de confirmar-se la seua imputació en el cas Azud

El PP ha obert un expedient informatiu a Jorge Bellver, director general de Transparència de la Generalitat, després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud.

Les persones amb diabetis rebran a casa els sensors per a controlar la glucosa

La Conselleria de Sanitat posa en marxa des d’este dimarts el model Home Delivery, que permet que unes 27.000 persones amb diabetis reben a casa els dispositius de monitoratge continu de glucosa i el material fungible.