L’alcalde de Benitatxell es fa obres en el seu carrer a 9 dies d’eleccions

El Poble Nou de Benitatxell

El Poble Nou de Benitatxell col·lapsat per unes obres inoportunes   | Cedida

 

L’actual alcalde del Poble Nou de Benitatxell ha procedit a tallar la circulació del carrer Calistros des del Camí de les Cansalades, amb l’objectiu –aparent– de restringir de forma permanent el trànsit rodat. A part de què no s’ha publicat cap informe tècnic ni de la Policia Local que avale esta actuació.

 

El fet no tindria major importància si no fora perquè és el carrer a on viu el senyor alcalde i l’actuació s’ha fet a 9 dies de les eleccions municipals.

 

A pesar de què Garcia ha argumentat que «a alguns veïns els molesten els cotxes», no deixa de ser altament sospitós que l’alcalde convertisca en zona exclusiva de vianants el seu carrer i a les portes de les eleccions.

 

Josep Femenia, candidat de REDcv del Poble Nou de Benitatxell, ha sigut contundent: «Mai tindria la poca baixesa moral de donar una ordre que m’afectara tan directament sense complir uns mínims de transparència

 

El Poble Nou de Benitatxell

El carrer tallat per a fer-se les obres | Cedida

 

Femenia, continua: «Com a conseqüència d’eixa decisió, el municipi s’ha vist col·lapsat per culpa del tall de trànsit. I, el súmmum dels despropòsits és, que mentres d’una banda es tallen carrers als cotxes, de l’altra l’Ajuntament proclama que la nova rotonda té llum verda. I això, a pesar de què no està aprovada en la unitat d’execució del Pla General d’Ordenació Urbana.»

 

Femenia també ha criticat la doble vara de mesurar que té l’actual alcalde respecte als assumptes que afecten directament els edils: «La setmana passada va acusar de monopoli a un company nostre (cosa que la Fundació Guifi.net ja va desmentir), i hui es modifica el carrer al seu interés.»

 

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.