L’alcalde de Benitatxell es fa obres en el seu carrer a 9 dies d’eleccions

El Poble Nou de Benitatxell

El Poble Nou de Benitatxell col·lapsat per unes obres inoportunes   | Cedida

 

L’actual alcalde del Poble Nou de Benitatxell ha procedit a tallar la circulació del carrer Calistros des del Camí de les Cansalades, amb l’objectiu –aparent– de restringir de forma permanent el trànsit rodat. A part de què no s’ha publicat cap informe tècnic ni de la Policia Local que avale esta actuació.

 

El fet no tindria major importància si no fora perquè és el carrer a on viu el senyor alcalde i l’actuació s’ha fet a 9 dies de les eleccions municipals.

 

A pesar de què Garcia ha argumentat que «a alguns veïns els molesten els cotxes», no deixa de ser altament sospitós que l’alcalde convertisca en zona exclusiva de vianants el seu carrer i a les portes de les eleccions.

 

Josep Femenia, candidat de REDcv del Poble Nou de Benitatxell, ha sigut contundent: «Mai tindria la poca baixesa moral de donar una ordre que m’afectara tan directament sense complir uns mínims de transparència

 

El Poble Nou de Benitatxell

El carrer tallat per a fer-se les obres | Cedida

 

Femenia, continua: «Com a conseqüència d’eixa decisió, el municipi s’ha vist col·lapsat per culpa del tall de trànsit. I, el súmmum dels despropòsits és, que mentres d’una banda es tallen carrers als cotxes, de l’altra l’Ajuntament proclama que la nova rotonda té llum verda. I això, a pesar de què no està aprovada en la unitat d’execució del Pla General d’Ordenació Urbana.»

 

Femenia també ha criticat la doble vara de mesurar que té l’actual alcalde respecte als assumptes que afecten directament els edils: «La setmana passada va acusar de monopoli a un company nostre (cosa que la Fundació Guifi.net ja va desmentir), i hui es modifica el carrer al seu interés.»

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.