L’alcalde de Benitatxell es fa obres en el seu carrer a 9 dies d’eleccions

El Poble Nou de Benitatxell

El Poble Nou de Benitatxell col·lapsat per unes obres inoportunes   | Cedida

 

L’actual alcalde del Poble Nou de Benitatxell ha procedit a tallar la circulació del carrer Calistros des del Camí de les Cansalades, amb l’objectiu –aparent– de restringir de forma permanent el trànsit rodat. A part de què no s’ha publicat cap informe tècnic ni de la Policia Local que avale esta actuació.

 

El fet no tindria major importància si no fora perquè és el carrer a on viu el senyor alcalde i l’actuació s’ha fet a 9 dies de les eleccions municipals.

 

A pesar de què Garcia ha argumentat que «a alguns veïns els molesten els cotxes», no deixa de ser altament sospitós que l’alcalde convertisca en zona exclusiva de vianants el seu carrer i a les portes de les eleccions.

 

Josep Femenia, candidat de REDcv del Poble Nou de Benitatxell, ha sigut contundent: «Mai tindria la poca baixesa moral de donar una ordre que m’afectara tan directament sense complir uns mínims de transparència

 

El Poble Nou de Benitatxell

El carrer tallat per a fer-se les obres | Cedida

 

Femenia, continua: «Com a conseqüència d’eixa decisió, el municipi s’ha vist col·lapsat per culpa del tall de trànsit. I, el súmmum dels despropòsits és, que mentres d’una banda es tallen carrers als cotxes, de l’altra l’Ajuntament proclama que la nova rotonda té llum verda. I això, a pesar de què no està aprovada en la unitat d’execució del Pla General d’Ordenació Urbana.»

 

Femenia també ha criticat la doble vara de mesurar que té l’actual alcalde respecte als assumptes que afecten directament els edils: «La setmana passada va acusar de monopoli a un company nostre (cosa que la Fundació Guifi.net ja va desmentir), i hui es modifica el carrer al seu interés.»

 

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.