L’alcalde de Benitatxell es fa obres en el seu carrer a 9 dies d’eleccions

El Poble Nou de Benitatxell

El Poble Nou de Benitatxell col·lapsat per unes obres inoportunes   | Cedida

 

L’actual alcalde del Poble Nou de Benitatxell ha procedit a tallar la circulació del carrer Calistros des del Camí de les Cansalades, amb l’objectiu –aparent– de restringir de forma permanent el trànsit rodat. A part de què no s’ha publicat cap informe tècnic ni de la Policia Local que avale esta actuació.

 

El fet no tindria major importància si no fora perquè és el carrer a on viu el senyor alcalde i l’actuació s’ha fet a 9 dies de les eleccions municipals.

 

A pesar de què Garcia ha argumentat que «a alguns veïns els molesten els cotxes», no deixa de ser altament sospitós que l’alcalde convertisca en zona exclusiva de vianants el seu carrer i a les portes de les eleccions.

 

Josep Femenia, candidat de REDcv del Poble Nou de Benitatxell, ha sigut contundent: «Mai tindria la poca baixesa moral de donar una ordre que m’afectara tan directament sense complir uns mínims de transparència

 

El Poble Nou de Benitatxell

El carrer tallat per a fer-se les obres | Cedida

 

Femenia, continua: «Com a conseqüència d’eixa decisió, el municipi s’ha vist col·lapsat per culpa del tall de trànsit. I, el súmmum dels despropòsits és, que mentres d’una banda es tallen carrers als cotxes, de l’altra l’Ajuntament proclama que la nova rotonda té llum verda. I això, a pesar de què no està aprovada en la unitat d’execució del Pla General d’Ordenació Urbana.»

 

Femenia també ha criticat la doble vara de mesurar que té l’actual alcalde respecte als assumptes que afecten directament els edils: «La setmana passada va acusar de monopoli a un company nostre (cosa que la Fundació Guifi.net ja va desmentir), i hui es modifica el carrer al seu interés.»

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.