11.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

L’alcalde de Benitatxell es fa obres en el seu carrer a 9 dies d’eleccions

El Poble Nou de Benitatxell

El Poble Nou de Benitatxell col·lapsat per unes obres inoportunes   | Cedida

 

L’actual alcalde del Poble Nou de Benitatxell ha procedit a tallar la circulació del carrer Calistros des del Camí de les Cansalades, amb l’objectiu –aparent– de restringir de forma permanent el trànsit rodat. A part de què no s’ha publicat cap informe tècnic ni de la Policia Local que avale esta actuació.

 

El fet no tindria major importància si no fora perquè és el carrer a on viu el senyor alcalde i l’actuació s’ha fet a 9 dies de les eleccions municipals.

 

A pesar de què Garcia ha argumentat que «a alguns veïns els molesten els cotxes», no deixa de ser altament sospitós que l’alcalde convertisca en zona exclusiva de vianants el seu carrer i a les portes de les eleccions.

 

Josep Femenia, candidat de REDcv del Poble Nou de Benitatxell, ha sigut contundent: «Mai tindria la poca baixesa moral de donar una ordre que m’afectara tan directament sense complir uns mínims de transparència

 

El Poble Nou de Benitatxell

El carrer tallat per a fer-se les obres | Cedida

 

Femenia, continua: «Com a conseqüència d’eixa decisió, el municipi s’ha vist col·lapsat per culpa del tall de trànsit. I, el súmmum dels despropòsits és, que mentres d’una banda es tallen carrers als cotxes, de l’altra l’Ajuntament proclama que la nova rotonda té llum verda. I això, a pesar de què no està aprovada en la unitat d’execució del Pla General d’Ordenació Urbana.»

 

Femenia també ha criticat la doble vara de mesurar que té l’actual alcalde respecte als assumptes que afecten directament els edils: «La setmana passada va acusar de monopoli a un company nostre (cosa que la Fundació Guifi.net ja va desmentir), i hui es modifica el carrer al seu interés.»

 

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.