Alcoi despedix a l’escriptora Isabel-Clara Simó amb un homenatge

Taüt d'Isabel-Clara Simó

Alcoi diu adeu a Isabel-Clara Simó | Ajuntament d’Alcoi

L’escriptora valenciana Isabel-Clara Simó serà enterrada en el Cementeri Municipal de Sant Antoni Abat d’Alcoi, la seia localitat natal, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). L’acte per a donar l’últim adeu a la valenciana afincada en Barcelona va ser acordat entre la família i l’alcalde, Toni Francés, que es va traslladar este dijous amb el regidor de cultura, Raül Llopis, fins al tanatori de les Corts Catalanes, per a donar l’últim adeu a l’autora de ‘Júlia’ i moltes altres obres.

 

L’acte en Alcoi serà senzill i serà el divendres, 24 de gener, a les 12 del migdia, en el cementeri de Sant Antoni Abat. El comiat començarà en la porta del cementeri per a recórrer un breu trajecte fins al Cenotafi, dipositant les restes d’una figura literària indiscutible, autora prolífica, que amb les seues obres, traduïdes a diferents idiomes, ha portat el nom d’Alcoi més allà del territori valencià.

 

Amb este senzill però sentit homenatge, Isabel-Clara Simó descansarà per sempre al costat del seu amic, Ovidi Montllor, en el lloc destinat a les personalitats més rellevants d’Alcoi. L’acte institucional estarà obert als veïns i comptarà amb la presència de la Corporació Municipal, ja que l’autora tenia les màximes distincions que la ciutat pot atorgar, medalla d’or i títol de filla predilecta. A demés, es farà un recital de frases de l’autora acompanyat de música

 

D’altra banda i per a aquells que no puguen anar fins al Cementeri, en el saló de plens de l’Ajuntament, durant tot el dijous 23 de gener, en horari de 9 a 20 hores, i el divendres de 9 a 11 hores, hi haurà un llibre d’honor acompanyat de les banderes institucionals per a la gent que vullga puga dedicar-li el seu adeu a la filla d’Alcoi. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.