Dol en Disney: mor Andrea, de 21 anys, l’actriu que feia d’Elsa en Frozen

Andrea Arruti, l'actriu de doblatge que posava veu a Elsa de 'Frozen' ha mort als 21 anys

L’actriu que posava la veu d’Elsa de Frozen ha mort als 21 anys | DoblajeWiki
 

Els fans de la pel·lícula infantil ‘Frozen’ han rebut una notícia molt trista. Andrea Arruti, l’actriu de doblatge que posa la veu a Elsa, ha mort als 21 anys, segons va confirmar la seua família a través de les seues xarxes socials.

 

Ha sigut en la xarxa social de Facebook a on els familiars han pujat una publicació a on explicaven que la xica, de nacionalitat mexicana, havia mort com a conseqüència «d’una complicació respiratòria que va debilitar el seu cos» i que patia des de fa uns mesos. 

 

A pesar dels esforços i dels treballs mèdics, no va superar la malaltia. El seu entorn explicava que en ningun moment es va desanimar i no va deixar de «complir amb els seus compromisos familiars, escolars i professionals de manera normal». 

 

 

 

Tenia una llarga carrera a pesar de ser tan jove

L’actriu no era només coneguda per doblar la veu d’Elsa, sinó que abans ja havia fet altres papers com, per exemple, a Brigette de la serie ‘Phineas i Ferb’ o a la princesa Strudel en la serie de ‘Hora de Aventuras’. A demés, també va posar veu en el videojoc ‘League of Legends’ a Nekko, un dels protagonistes del joc. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.