18.7 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

Dol en Disney: mor Andrea, de 21 anys, l’actriu que feia d’Elsa en Frozen

Andrea Arruti, l'actriu de doblatge que posava veu a Elsa de 'Frozen' ha mort als 21 anys

L’actriu que posava la veu d’Elsa de Frozen ha mort als 21 anys | DoblajeWiki
 

Els fans de la pel·lícula infantil ‘Frozen’ han rebut una notícia molt trista. Andrea Arruti, l’actriu de doblatge que posa la veu a Elsa, ha mort als 21 anys, segons va confirmar la seua família a través de les seues xarxes socials.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Ha sigut en la xarxa social de Facebook a on els familiars han pujat una publicació a on explicaven que la xica, de nacionalitat mexicana, havia mort com a conseqüència «d’una complicació respiratòria que va debilitar el seu cos» i que patia des de fa uns mesos. 

 

A pesar dels esforços i dels treballs mèdics, no va superar la malaltia. El seu entorn explicava que en ningun moment es va desanimar i no va deixar de «complir amb els seus compromisos familiars, escolars i professionals de manera normal». 

 

 

 

Tenia una llarga carrera a pesar de ser tan jove

L’actriu no era només coneguda per doblar la veu d’Elsa, sinó que abans ja havia fet altres papers com, per exemple, a Brigette de la serie ‘Phineas i Ferb’ o a la princesa Strudel en la serie de ‘Hora de Aventuras’. A demés, també va posar veu en el videojoc ‘League of Legends’ a Nekko, un dels protagonistes del joc. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana