Dol en Disney: mor Andrea, de 21 anys, l’actriu que feia d’Elsa en Frozen

Andrea Arruti, l'actriu de doblatge que posava veu a Elsa de 'Frozen' ha mort als 21 anys

L’actriu que posava la veu d’Elsa de Frozen ha mort als 21 anys | DoblajeWiki
 

Els fans de la pel·lícula infantil ‘Frozen’ han rebut una notícia molt trista. Andrea Arruti, l’actriu de doblatge que posa la veu a Elsa, ha mort als 21 anys, segons va confirmar la seua família a través de les seues xarxes socials.

 

Ha sigut en la xarxa social de Facebook a on els familiars han pujat una publicació a on explicaven que la xica, de nacionalitat mexicana, havia mort com a conseqüència «d’una complicació respiratòria que va debilitar el seu cos» i que patia des de fa uns mesos. 

 

A pesar dels esforços i dels treballs mèdics, no va superar la malaltia. El seu entorn explicava que en ningun moment es va desanimar i no va deixar de «complir amb els seus compromisos familiars, escolars i professionals de manera normal». 

 

 

 

Tenia una llarga carrera a pesar de ser tan jove

L’actriu no era només coneguda per doblar la veu d’Elsa, sinó que abans ja havia fet altres papers com, per exemple, a Brigette de la serie ‘Phineas i Ferb’ o a la princesa Strudel en la serie de ‘Hora de Aventuras’. A demés, també va posar veu en el videojoc ‘League of Legends’ a Nekko, un dels protagonistes del joc. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.