Dol en Disney: mor Andrea, de 21 anys, l’actriu que feia d’Elsa en Frozen

Andrea Arruti, l'actriu de doblatge que posava veu a Elsa de 'Frozen' ha mort als 21 anys

L’actriu que posava la veu d’Elsa de Frozen ha mort als 21 anys | DoblajeWiki
 

Els fans de la pel·lícula infantil ‘Frozen’ han rebut una notícia molt trista. Andrea Arruti, l’actriu de doblatge que posa la veu a Elsa, ha mort als 21 anys, segons va confirmar la seua família a través de les seues xarxes socials.

 

Ha sigut en la xarxa social de Facebook a on els familiars han pujat una publicació a on explicaven que la xica, de nacionalitat mexicana, havia mort com a conseqüència «d’una complicació respiratòria que va debilitar el seu cos» i que patia des de fa uns mesos. 

 

A pesar dels esforços i dels treballs mèdics, no va superar la malaltia. El seu entorn explicava que en ningun moment es va desanimar i no va deixar de «complir amb els seus compromisos familiars, escolars i professionals de manera normal». 

 

 

 

Tenia una llarga carrera a pesar de ser tan jove

L’actriu no era només coneguda per doblar la veu d’Elsa, sinó que abans ja havia fet altres papers com, per exemple, a Brigette de la serie ‘Phineas i Ferb’ o a la princesa Strudel en la serie de ‘Hora de Aventuras’. A demés, també va posar veu en el videojoc ‘League of Legends’ a Nekko, un dels protagonistes del joc. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.