Dol en Disney: mor Andrea, de 21 anys, l’actriu que feia d’Elsa en Frozen

Andrea Arruti, l'actriu de doblatge que posava veu a Elsa de 'Frozen' ha mort als 21 anys

L’actriu que posava la veu d’Elsa de Frozen ha mort als 21 anys | DoblajeWiki
 

Els fans de la pel·lícula infantil ‘Frozen’ han rebut una notícia molt trista. Andrea Arruti, l’actriu de doblatge que posa la veu a Elsa, ha mort als 21 anys, segons va confirmar la seua família a través de les seues xarxes socials.

 

Ha sigut en la xarxa social de Facebook a on els familiars han pujat una publicació a on explicaven que la xica, de nacionalitat mexicana, havia mort com a conseqüència «d’una complicació respiratòria que va debilitar el seu cos» i que patia des de fa uns mesos. 

 

A pesar dels esforços i dels treballs mèdics, no va superar la malaltia. El seu entorn explicava que en ningun moment es va desanimar i no va deixar de «complir amb els seus compromisos familiars, escolars i professionals de manera normal». 

 

 

 

Tenia una llarga carrera a pesar de ser tan jove

L’actriu no era només coneguda per doblar la veu d’Elsa, sinó que abans ja havia fet altres papers com, per exemple, a Brigette de la serie ‘Phineas i Ferb’ o a la princesa Strudel en la serie de ‘Hora de Aventuras’. A demés, també va posar veu en el videojoc ‘League of Legends’ a Nekko, un dels protagonistes del joc. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.