Alfafar llança la seua agenda cultural per a juliol amb actes per tota la ciutat

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Cultura, ha desenvolupament una programació cultural durant el mes de juliol amb el nom “Alfafar Fresc, Cultura a les Places”, amb el qual es presente reactivar l’oferta cultural i d’oci del municipi a causa de la impossibilitat de realitzar les festes en els seus formats habituals. […]

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Cultura, ha desenvolupament una programació cultural durant el mes de juliol amb el nom “Alfafar Fresc, Cultura a les Places”, amb el qual es presente reactivar l’oferta cultural i d’oci del municipi a causa de la impossibilitat de realitzar les festes en els seus formats habituals.

Una programació que comptarà amb actuacions en les principals places i espais del municipi, com són les pistes esportives d’Alfalares, la Plaça Corts Valencianes, la Plaça Poeta Miguel Hernández i la Plaça de l’Ajuntament del municipi, creant una programació per a totes les edats i centrada en el gaudi i l’oci de les famílies i la ciutadania.

L’agenda, que es repartirà porta a porta en tots els domicilis d’Alfafar, i estarà disponible en els punts d’informació municipals i en les xarxes socials de l’ajuntament, consta d’una vintena d’actes en els quals trobem teatres infantils, cinema al carrer, teatre per a adults o musicals, a més d’una actuació d’òpera.

Una programació extensa i repartida per tot el municipi que pretén recuperar la intensa oferta cultural que el municipi disposa per a tots els seus veïns i veïnes, mitjançant uns protocols i mesures de seguretat concordes amb la situació sanitària vigent.

Per a la regidora de cultura, Fina Carreño, esta agenda “és una mostra del treball que des de l’ajuntament fem per a recuperar la normalitat en este escenari post pandèmia”.

A més, l’Ajuntament d’Alfafar està treballant ja en la confecció de les activitats culturals d’agost i setembre, en una col·laboració entre les regidories de cultura, esports i festes, per a d’eixa forma fomentar la cultura en el municipi i l’oci saludable.

L’Ajuntament d’Alfafar porta apostant des de fa mesos per la realització d’activitats culturals i esportives, al costat d’associacions del municipi, amb l’objectiu d’oferir una programació segura a la població.

Últimes notícies

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.