Alfafar llança un any més les ajudes al transport per a estudiants

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la Regidoria de Joventut, ha convocat un any més les ajudes al transport públic per a joves estudiants residents en el municipi d’Alfafar.

L’objectiu d’aquestes ajudes econòmiques és ajudar a aconseguir la igualtat d’accés als estudis superiors, amb independència del lloc d’estudi, i alleujar l’impacte que aquestes despeses suposen en l’economia familiar.

Aquestes ajudes estan dirigides a joves d’entre 16 i 35 anys, que cursen presencialment estudis universitaris de grau, enginyeria o màster, o cicles formatius de grau bàsic, mitjà o superior, o equivalent en ensenyaments artístics superiors, en un centre educatiu fora de la localitat d’Alfafar, durant el curs 2021/2022.

Podran sol·licitar-la les persones que reunisquen els requisits que recullen les bases de la convocatòria.

Les sol·licituds, així com la resta de documentació, es presentaran mitjançant formulari accessible per via telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar en l’adreça

https://alfafar.sedelectronica.es/dossier.1 (Matèria: Joventut: Tràmit: Sol·licitud d’ajuda al transport curse 2021/2022).

La quantia de l’ajuda podrà variar entre 60 i 100 euros, atenent criteris de situació de desocupació en la unitat familiar, sol·licitants amb diversitat funcional, o família nombrosa o monoparental.

Amb la convocatòria d’aquestes ajudes, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís amb la formació i capacitació de la seua joventut, facilitant els processos per al seu desenvolupament personal i l’ocupabilitat.

Últimes notícies

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.