Alfafar reprén el projecte educatiu “Activa la teua ciutat”

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha représ el projecte «Activa la teua ciutat” en els centres educatius del municipi. Aquesta iniciativa té l’objectiu de fomentar la participació juvenil en la localitat.

Activa la teua ciutat”, que ja es va realitzar anteriorment en els centres de la localitat, es duu a terme en els cursos de 2n i 3r de l’ESO i respon a la necessitat de fomentar les polítiques de joventut per a aconseguir una major implicació activa de les persones joves d’Alfafar.

A les persones participants en aquest programa se’ls dota d’autonomia i eines necessàries per a la participació, seguint els criteris que marca de l’Estratègia Valenciana de Joventut (EVJ). Aquesta proposta pretén generar un teixit comunitari juvenil a les aules i augmentar la participació de la gent jove per a aconseguir que siguen crítics i capaços d’activar la ciutat.

“Activa la teua ciutat” promou que es genere una convivència entorn d’importants 4 àrees: el professor, el grup de joves, l’aula i la pròpia comunitat educativa. D’aquesta manera s’aconsegueix la implicació de totes les parts educatives.

Aquest programa pretén incrementar els nivells de participació juvenil, promovent una ciutadania activa i solidària. A més, es persegueix que l’alumnat tinga una experiència d’immersió real en la participació d’un municipi, perquè en el futur puguen donar respostes col·lectives a desigualtats o a altres problemàtiques.
Amb aquest projecte, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per l’educació juvenil de la ciutat per a aconseguir així una major implicació activa d’aquest sector en el municipi.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.