Alfafar reprén el projecte educatiu “Activa la teua ciutat”

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha représ el projecte «Activa la teua ciutat” en els centres educatius del municipi. Aquesta iniciativa té l’objectiu de fomentar la participació juvenil en la localitat.

Activa la teua ciutat”, que ja es va realitzar anteriorment en els centres de la localitat, es duu a terme en els cursos de 2n i 3r de l’ESO i respon a la necessitat de fomentar les polítiques de joventut per a aconseguir una major implicació activa de les persones joves d’Alfafar.

A les persones participants en aquest programa se’ls dota d’autonomia i eines necessàries per a la participació, seguint els criteris que marca de l’Estratègia Valenciana de Joventut (EVJ). Aquesta proposta pretén generar un teixit comunitari juvenil a les aules i augmentar la participació de la gent jove per a aconseguir que siguen crítics i capaços d’activar la ciutat.

“Activa la teua ciutat” promou que es genere una convivència entorn d’importants 4 àrees: el professor, el grup de joves, l’aula i la pròpia comunitat educativa. D’aquesta manera s’aconsegueix la implicació de totes les parts educatives.

Aquest programa pretén incrementar els nivells de participació juvenil, promovent una ciutadania activa i solidària. A més, es persegueix que l’alumnat tinga una experiència d’immersió real en la participació d’un municipi, perquè en el futur puguen donar respostes col·lectives a desigualtats o a altres problemàtiques.
Amb aquest projecte, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per l’educació juvenil de la ciutat per a aconseguir així una major implicació activa d’aquest sector en el municipi.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.