Anuncios

Alfafar reprén el projecte educatiu “Activa la teua ciutat”

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha représ el projecte “Activa la teua ciutat” en els centres educatius del municipi. Aquesta iniciativa té l’objectiu de fomentar la participació juvenil en la localitat.

Activa la teua ciutat”, que ja es va realitzar anteriorment en els centres de la localitat, es duu a terme en els cursos de 2n i 3r de l’ESO i respon a la necessitat de fomentar les polítiques de joventut per a aconseguir una major implicació activa de les persones joves d’Alfafar.

Anuncios

A les persones participants en aquest programa se’ls dota d’autonomia i eines necessàries per a la participació, seguint els criteris que marca de l’Estratègia Valenciana de Joventut (EVJ). Aquesta proposta pretén generar un teixit comunitari juvenil a les aules i augmentar la participació de la gent jove per a aconseguir que siguen crítics i capaços d’activar la ciutat.

“Activa la teua ciutat” promou que es genere una convivència entorn d’importants 4 àrees: el professor, el grup de joves, l’aula i la pròpia comunitat educativa. D’aquesta manera s’aconsegueix la implicació de totes les parts educatives.

Aquest programa pretén incrementar els nivells de participació juvenil, promovent una ciutadania activa i solidària. A més, es persegueix que l’alumnat tinga una experiència d’immersió real en la participació d’un municipi, perquè en el futur puguen donar respostes col·lectives a desigualtats o a altres problemàtiques.
Amb aquest projecte, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per l’educació juvenil de la ciutat per a aconseguir així una major implicació activa d’aquest sector en el municipi.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios