Alfafar reprén el projecte educatiu “Activa la teua ciutat”

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha représ el projecte “Activa la teua ciutat” en els centres educatius del municipi. Aquesta iniciativa té l’objectiu de fomentar la participació juvenil en la localitat.

Activa la teua ciutat”, que ja es va realitzar anteriorment en els centres de la localitat, es duu a terme en els cursos de 2n i 3r de l’ESO i respon a la necessitat de fomentar les polítiques de joventut per a aconseguir una major implicació activa de les persones joves d’Alfafar.

A les persones participants en aquest programa se’ls dota d’autonomia i eines necessàries per a la participació, seguint els criteris que marca de l’Estratègia Valenciana de Joventut (EVJ). Aquesta proposta pretén generar un teixit comunitari juvenil a les aules i augmentar la participació de la gent jove per a aconseguir que siguen crítics i capaços d’activar la ciutat.

“Activa la teua ciutat” promou que es genere una convivència entorn d’importants 4 àrees: el professor, el grup de joves, l’aula i la pròpia comunitat educativa. D’aquesta manera s’aconsegueix la implicació de totes les parts educatives.

Aquest programa pretén incrementar els nivells de participació juvenil, promovent una ciutadania activa i solidària. A més, es persegueix que l’alumnat tinga una experiència d’immersió real en la participació d’un municipi, perquè en el futur puguen donar respostes col·lectives a desigualtats o a altres problemàtiques.
Amb aquest projecte, l’Ajuntament d’Alfafar continua apostant per l’educació juvenil de la ciutat per a aconseguir així una major implicació activa d’aquest sector en el municipi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.