Encara estàs a temps per a demanar els bons escolars d’Alfafar

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria d’Educació, i en col·laboració amb l’àrea de Sistemes informàtics, ha repartit el 60% dels bons escolars per a famílies d’Alfafar en el primer mes des que es va obrir el termini per a sol·licitar-lo.

El termini per a realitzar la gestió finalitzarà el pròxim 30 de setembre, el tràmit es realitza per segon any consecutiu únicament de manera telemàtica, a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar.

L’import dels bons escolars varia en funció del nivell escolar, sent de 40 euros per a estudiants de segon cicle d’Educació Infantil, 65 euros per a alumnat d’educació primària i 75 euros per als qui cursen educació secundària o Formació Professional Bàsica.

Les famílies reben el bo en PDF per correu electrònic, podent imprimir-lo o utilitzar-ho directament des del mòbil. Aquestes ajudes poden ser canviades fins al pròxim 15 de novembre en qualsevol dels comerços que s’han subscrit al conveni amb l’Ajuntament d’Alfafar per a l’adquisició de subministraments escolars (material de papereria, workbooks, llibres de lectura, diccionaris, roba, llapis de memòria, etc.).

Amb esta acció, l’Ajuntament d’Alfafar ofereix una ajuda a les famílies amb la reducció de la despesa econòmica al qual s’enfronten amb la tornada al col·le, a l’una que dona el seu suport al comerç local i de proximitat amb els convenis de col·laboració.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.