Mastodon
23.6 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Ampliat el termini per a presentar sol·licituds d’ajudes al lloguer

 

La Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la Direcció General d’Emergència Residencial i Funció Social, ha ampliat el termini per a la presentació de sol·licituds d’ajudes referides a la convocatòria del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge i als del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge per a joves, tal com recull en la resolució que publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La directora general d’Emergència Residencial i Funció Social, Pura Peris, ha informat que, hui dia, la Conselleria ha rebut un número molt similar de sol·licituds respecte a les convocatòries d’anys anteriors “però atés que hem detectat problemes d’índole tècnic en relació amb la utilització del sistema d’identificació de clau permanent, hem decidit ampliar el del termini fixat per a donar els majors facilitats i que cap persona que vulga sol·licitar l’ajuda quede exclosa”.

Peris ha explicat que “a fi de garantir la tramitació electrònica com preveu l’actual convocatòria, dones de la Conselleria hem reforçat amb més 50 persones els Serveis Territorials i, a més, comptem amb l’estimable col·laboració de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, la qual cosa es tradueix en 210 punts addicionals d’assistència a les persones amb més dificultats d’accés a tràmits electrònics”.

“Així mateix, per a la convocatòria específica per a ajudes al lloguer per a joves hem incorporat la xarxa jove de l’Institut València de la Joventut, la qual cosa suposa sumar altres 300 punts d’assistència i tramitació”, ha afegit.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.