Ampliat el termini per a presentar sol·licituds d’ajudes al lloguer

 

La Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la Direcció General d’Emergència Residencial i Funció Social, ha ampliat el termini per a la presentació de sol·licituds d’ajudes referides a la convocatòria del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge i als del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge per a joves, tal com recull en la resolució que publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La directora general d’Emergència Residencial i Funció Social, Pura Peris, ha informat que, hui dia, la Conselleria ha rebut un número molt similar de sol·licituds respecte a les convocatòries d’anys anteriors «però atés que hem detectat problemes d’índole tècnic en relació amb la utilització del sistema d’identificació de clau permanent, hem decidit ampliar el del termini fixat per a donar els majors facilitats i que cap persona que vulga sol·licitar l’ajuda quede exclosa».

Peris ha explicat que «a fi de garantir la tramitació electrònica com preveu l’actual convocatòria, dones de la Conselleria hem reforçat amb més 50 persones els Serveis Territorials i, a més, comptem amb l’estimable col·laboració de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, la qual cosa es tradueix en 210 punts addicionals d’assistència a les persones amb més dificultats d’accés a tràmits electrònics».

«Així mateix, per a la convocatòria específica per a ajudes al lloguer per a joves hem incorporat la xarxa jove de l’Institut València de la Joventut, la qual cosa suposa sumar altres 300 punts d’assistència i tramitació», ha afegit.

Últimes notícies

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.