Ampliat el termini per a presentar sol·licituds d’ajudes al lloguer

 

La Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la Direcció General d’Emergència Residencial i Funció Social, ha ampliat el termini per a la presentació de sol·licituds d’ajudes referides a la convocatòria del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge i als del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge per a joves, tal com recull en la resolució que publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La directora general d’Emergència Residencial i Funció Social, Pura Peris, ha informat que, hui dia, la Conselleria ha rebut un número molt similar de sol·licituds respecte a les convocatòries d’anys anteriors «però atés que hem detectat problemes d’índole tècnic en relació amb la utilització del sistema d’identificació de clau permanent, hem decidit ampliar el del termini fixat per a donar els majors facilitats i que cap persona que vulga sol·licitar l’ajuda quede exclosa».

Peris ha explicat que «a fi de garantir la tramitació electrònica com preveu l’actual convocatòria, dones de la Conselleria hem reforçat amb més 50 persones els Serveis Territorials i, a més, comptem amb l’estimable col·laboració de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, la qual cosa es tradueix en 210 punts addicionals d’assistència a les persones amb més dificultats d’accés a tràmits electrònics».

«Així mateix, per a la convocatòria específica per a ajudes al lloguer per a joves hem incorporat la xarxa jove de l’Institut València de la Joventut, la qual cosa suposa sumar altres 300 punts d’assistència i tramitació», ha afegit.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.