16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Ampliat el termini per a presentar sol·licituds d’ajudes al lloguer

 

La Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la Direcció General d’Emergència Residencial i Funció Social, ha ampliat el termini per a la presentació de sol·licituds d’ajudes referides a la convocatòria del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge i als del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge per a joves, tal com recull en la resolució que publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La directora general d’Emergència Residencial i Funció Social, Pura Peris, ha informat que, hui dia, la Conselleria ha rebut un número molt similar de sol·licituds respecte a les convocatòries d’anys anteriors “però atés que hem detectat problemes d’índole tècnic en relació amb la utilització del sistema d’identificació de clau permanent, hem decidit ampliar el del termini fixat per a donar els majors facilitats i que cap persona que vulga sol·licitar l’ajuda quede exclosa”.

Peris ha explicat que “a fi de garantir la tramitació electrònica com preveu l’actual convocatòria, dones de la Conselleria hem reforçat amb més 50 persones els Serveis Territorials i, a més, comptem amb l’estimable col·laboració de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, la qual cosa es tradueix en 210 punts addicionals d’assistència a les persones amb més dificultats d’accés a tràmits electrònics”.

“Així mateix, per a la convocatòria específica per a ajudes al lloguer per a joves hem incorporat la xarxa jove de l’Institut València de la Joventut, la qual cosa suposa sumar altres 300 punts d’assistència i tramitació”, ha afegit.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.