Ampliat el termini per a presentar sol·licituds d’ajudes al lloguer

 

La Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la Direcció General d’Emergència Residencial i Funció Social, ha ampliat el termini per a la presentació de sol·licituds d’ajudes referides a la convocatòria del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge i als del Programa d’ajudes al lloguer d’habitatge per a joves, tal com recull en la resolució que publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La directora general d’Emergència Residencial i Funció Social, Pura Peris, ha informat que, hui dia, la Conselleria ha rebut un número molt similar de sol·licituds respecte a les convocatòries d’anys anteriors “però atés que hem detectat problemes d’índole tècnic en relació amb la utilització del sistema d’identificació de clau permanent, hem decidit ampliar el del termini fixat per a donar els majors facilitats i que cap persona que vulga sol·licitar l’ajuda quede exclosa”.

Anuncios

Peris ha explicat que “a fi de garantir la tramitació electrònica com preveu l’actual convocatòria, dones de la Conselleria hem reforçat amb més 50 persones els Serveis Territorials i, a més, comptem amb l’estimable col·laboració de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, la qual cosa es tradueix en 210 punts addicionals d’assistència a les persones amb més dificultats d’accés a tràmits electrònics”.

“Així mateix, per a la convocatòria específica per a ajudes al lloguer per a joves hem incorporat la xarxa jove de l’Institut València de la Joventut, la qual cosa suposa sumar altres 300 punts d’assistència i tramitació”, ha afegit.

Anuncios

Últimes notícies

Les víctimes de la dana critiquen la retirada de reforços en el jutjat de Catarroja

Les principals associacions de víctimes de la dana rebutgen la retirada de quatre dels cinc reforços del Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja i alerten de retards en una causa complexa, mentres la Conselleria de Justícia assegura que es mantindran els recursos necessaris.

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.