Ana Obregón deixa sa casa després de l’adeu al seu fill

Ana Obregón instants abans d'assistir a l'tanatori

Ana Obregón es trasllada a viure amb sa germana Amalia | València Diari

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat devastada a Ana Obregón. Completament trencada i sumida en un dolor profund, l’actriu, sempre acompanyada i abraçada per Alessandro Lequio, despedia al seu fill el dissabte passat en el cementeri de l’Almudena, en Madrid.

 

A partir d’ara, el dia a dia d’Ana serà molt diferent de tots pels que ha hagut de passar i haurà de fer front al buit que l’absència del seu fill ha deixat tant en la seua vida com en sa casa. Per això ha pres una decisió que l’ajudarà a no trobar-se tan a soles.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ana Obregón no ha estat sense companyia en cap moment: les seues germanes, Celia i Amalia, van viatjar fins a Barcelona i la van seguir fins a Madrid. De la mateixa manera van fer Alessandro Lequio i Carolina Monje, nóvia del seu fill Álex. L’actriu i presentadora ha comptat amb prou suports en el que és, sense dubte, el pitjor moment de sa vida.

 

El seu exhome li fa companyia estos dies

Alessandro Lequio va acudir a casa d’Ana acompanyat de la seua dona, María Palacios, després de l’enterrament del seu fill, una visita que es va produir tant de matí com de vesprada en un intent de no deixar-la a soles en la casa que compartien mare i fill. Una vivenda plena de records i tan gran que encara és més evident el buit que ha deixat Álex en la vida de l’actriu.

 

En els primers dies, Ana va tornar a sa casa en la Moraleja, però ara ha decidit traslladar-se a viure a casa de sa germana Amalia per a no trobar-se a soles i seguir comptant amb el suport que tanta falta li fa, tal com explicava Antonio Montero en ‘Sálvame‘. Una decisió temporal i que l’ajudarà a aguantar el dolor.

 

A demés, les dos cases es troben molt propet l’una de l’altra, cosa que implica una comoditat per a Ana. Igual que Amalia, els altres germans seus tampoc s’han separat del seu costat i sempre han demostrat ser una família molt unida que ara es bolquen per complet en el pitjor moment pel que els ha tocat passar.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.