Ana Obregón deixa sa casa després de l’adeu al seu fill

Ana Obregón instants abans d'assistir a l'tanatori

Ana Obregón es trasllada a viure amb sa germana Amalia | València Diari

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat devastada a Ana Obregón. Completament trencada i sumida en un dolor profund, l’actriu, sempre acompanyada i abraçada per Alessandro Lequio, despedia al seu fill el dissabte passat en el cementeri de l’Almudena, en Madrid.

 

A partir d’ara, el dia a dia d’Ana serà molt diferent de tots pels que ha hagut de passar i haurà de fer front al buit que l’absència del seu fill ha deixat tant en la seua vida com en sa casa. Per això ha pres una decisió que l’ajudarà a no trobar-se tan a soles.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ana Obregón no ha estat sense companyia en cap moment: les seues germanes, Celia i Amalia, van viatjar fins a Barcelona i la van seguir fins a Madrid. De la mateixa manera van fer Alessandro Lequio i Carolina Monje, nóvia del seu fill Álex. L’actriu i presentadora ha comptat amb prou suports en el que és, sense dubte, el pitjor moment de sa vida.

 

El seu exhome li fa companyia estos dies

Alessandro Lequio va acudir a casa d’Ana acompanyat de la seua dona, María Palacios, després de l’enterrament del seu fill, una visita que es va produir tant de matí com de vesprada en un intent de no deixar-la a soles en la casa que compartien mare i fill. Una vivenda plena de records i tan gran que encara és més evident el buit que ha deixat Álex en la vida de l’actriu.

 

En els primers dies, Ana va tornar a sa casa en la Moraleja, però ara ha decidit traslladar-se a viure a casa de sa germana Amalia per a no trobar-se a soles i seguir comptant amb el suport que tanta falta li fa, tal com explicava Antonio Montero en ‘Sálvame‘. Una decisió temporal i que l’ajudarà a aguantar el dolor.

 

A demés, les dos cases es troben molt propet l’una de l’altra, cosa que implica una comoditat per a Ana. Igual que Amalia, els altres germans seus tampoc s’han separat del seu costat i sempre han demostrat ser una família molt unida que ara es bolquen per complet en el pitjor moment pel que els ha tocat passar.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.