Anuncios

Ana Obregón deixa sa casa després de l’adeu al seu fill

Ana Obregón instants abans d'assistir a l'tanatori

Ana Obregón es trasllada a viure amb sa germana Amalia | València Diari

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat devastada a Ana Obregón. Completament trencada i sumida en un dolor profund, l’actriu, sempre acompanyada i abraçada per Alessandro Lequio, despedia al seu fill el dissabte passat en el cementeri de l’Almudena, en Madrid.

 

Anuncios

A partir d’ara, el dia a dia d’Ana serà molt diferent de tots pels que ha hagut de passar i haurà de fer front al buit que l’absència del seu fill ha deixat tant en la seua vida com en sa casa. Per això ha pres una decisió que l’ajudarà a no trobar-se tan a soles.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ana Obregón no ha estat sense companyia en cap moment: les seues germanes, Celia i Amalia, van viatjar fins a Barcelona i la van seguir fins a Madrid. De la mateixa manera van fer Alessandro Lequio i Carolina Monje, nóvia del seu fill Álex. L’actriu i presentadora ha comptat amb prou suports en el que és, sense dubte, el pitjor moment de sa vida.

 

El seu exhome li fa companyia estos dies

Alessandro Lequio va acudir a casa d’Ana acompanyat de la seua dona, María Palacios, després de l’enterrament del seu fill, una visita que es va produir tant de matí com de vesprada en un intent de no deixar-la a soles en la casa que compartien mare i fill. Una vivenda plena de records i tan gran que encara és més evident el buit que ha deixat Álex en la vida de l’actriu.

 

En els primers dies, Ana va tornar a sa casa en la Moraleja, però ara ha decidit traslladar-se a viure a casa de sa germana Amalia per a no trobar-se a soles i seguir comptant amb el suport que tanta falta li fa, tal com explicava Antonio Montero en ‘Sálvame‘. Una decisió temporal i que l’ajudarà a aguantar el dolor.

 

A demés, les dos cases es troben molt propet l’una de l’altra, cosa que implica una comoditat per a Ana. Igual que Amalia, els altres germans seus tampoc s’han separat del seu costat i sempre han demostrat ser una família molt unida que ara es bolquen per complet en el pitjor moment pel que els ha tocat passar.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.
Anuncios