21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Ana Obregón deixa sa casa després de l’adeu al seu fill

Ana Obregón instants abans d'assistir a l'tanatori

Ana Obregón es trasllada a viure amb sa germana Amalia | València Diari

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat devastada a Ana Obregón. Completament trencada i sumida en un dolor profund, l’actriu, sempre acompanyada i abraçada per Alessandro Lequio, despedia al seu fill el dissabte passat en el cementeri de l’Almudena, en Madrid.

 

A partir d’ara, el dia a dia d’Ana serà molt diferent de tots pels que ha hagut de passar i haurà de fer front al buit que l’absència del seu fill ha deixat tant en la seua vida com en sa casa. Per això ha pres una decisió que l’ajudarà a no trobar-se tan a soles.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ana Obregón no ha estat sense companyia en cap moment: les seues germanes, Celia i Amalia, van viatjar fins a Barcelona i la van seguir fins a Madrid. De la mateixa manera van fer Alessandro Lequio i Carolina Monje, nóvia del seu fill Álex. L’actriu i presentadora ha comptat amb prou suports en el que és, sense dubte, el pitjor moment de sa vida.

 

El seu exhome li fa companyia estos dies

Alessandro Lequio va acudir a casa d’Ana acompanyat de la seua dona, María Palacios, després de l’enterrament del seu fill, una visita que es va produir tant de matí com de vesprada en un intent de no deixar-la a soles en la casa que compartien mare i fill. Una vivenda plena de records i tan gran que encara és més evident el buit que ha deixat Álex en la vida de l’actriu.

 

En els primers dies, Ana va tornar a sa casa en la Moraleja, però ara ha decidit traslladar-se a viure a casa de sa germana Amalia per a no trobar-se a soles i seguir comptant amb el suport que tanta falta li fa, tal com explicava Antonio Montero en ‘Sálvame‘. Una decisió temporal i que l’ajudarà a aguantar el dolor.

 

A demés, les dos cases es troben molt propet l’una de l’altra, cosa que implica una comoditat per a Ana. Igual que Amalia, els altres germans seus tampoc s’han separat del seu costat i sempre han demostrat ser una família molt unida que ara es bolquen per complet en el pitjor moment pel que els ha tocat passar.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.