19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Ana Obregón deixa sa casa després de l’adeu al seu fill

Ana Obregón instants abans d'assistir a l'tanatori

Ana Obregón es trasllada a viure amb sa germana Amalia | València Diari

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat devastada a Ana Obregón. Completament trencada i sumida en un dolor profund, l’actriu, sempre acompanyada i abraçada per Alessandro Lequio, despedia al seu fill el dissabte passat en el cementeri de l’Almudena, en Madrid.

 

A partir d’ara, el dia a dia d’Ana serà molt diferent de tots pels que ha hagut de passar i haurà de fer front al buit que l’absència del seu fill ha deixat tant en la seua vida com en sa casa. Per això ha pres una decisió que l’ajudarà a no trobar-se tan a soles.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ana Obregón no ha estat sense companyia en cap moment: les seues germanes, Celia i Amalia, van viatjar fins a Barcelona i la van seguir fins a Madrid. De la mateixa manera van fer Alessandro Lequio i Carolina Monje, nóvia del seu fill Álex. L’actriu i presentadora ha comptat amb prou suports en el que és, sense dubte, el pitjor moment de sa vida.

 

El seu exhome li fa companyia estos dies

Alessandro Lequio va acudir a casa d’Ana acompanyat de la seua dona, María Palacios, després de l’enterrament del seu fill, una visita que es va produir tant de matí com de vesprada en un intent de no deixar-la a soles en la casa que compartien mare i fill. Una vivenda plena de records i tan gran que encara és més evident el buit que ha deixat Álex en la vida de l’actriu.

 

En els primers dies, Ana va tornar a sa casa en la Moraleja, però ara ha decidit traslladar-se a viure a casa de sa germana Amalia per a no trobar-se a soles i seguir comptant amb el suport que tanta falta li fa, tal com explicava Antonio Montero en ‘Sálvame‘. Una decisió temporal i que l’ajudarà a aguantar el dolor.

 

A demés, les dos cases es troben molt propet l’una de l’altra, cosa que implica una comoditat per a Ana. Igual que Amalia, els altres germans seus tampoc s’han separat del seu costat i sempre han demostrat ser una família molt unida que ara es bolquen per complet en el pitjor moment pel que els ha tocat passar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cambra València alerta que la falta d’inversió frenarà l’Aeroport de València

Cambra València ha reclamat ampliar l'Aeroport de València i ha advertit que sense inversions el recinte no podrà créixer a curt i mitjà termini. Demana accelerar actuacions en el marc del DORA III 2027-2031.

Elx aprova una moció de PP i Vox contra la regularització extraordinària d’immigrants

El ple d'Elx ha rebutjat la regularització extraordinària d'immigrants proposta pel Govern central amb els vots de PP i Vox. PSPV-PSOE i Compromís han votat en contra després d'un debat bast amb anomenades a l'orde.

Rubén Burgos, primer entrenador del València Basket a aconseguir 400 partits

Després de la visita a Leganés en la jornada 22 de la LF Endesa, Rubén Burgos s'ha convertit en el primer tècnic del València Basket a arribar a 400 partits. El club li retrà homenatge davant Cadi La Seu en el Roig Arena.

Barcones sosté que el PP vol pervertir el sistema de Protecció Civil davant la comissió del Senat

La directora de Protecció Civil ha defés que l'emergència d'interés nacional solo la declara Interior a petició autonòmica i ha retret al PP el seu 'canvi de regles' en la comissió sobre la DANA.

Cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat: així serà el temps de dilluns i dimarts

El dilluns arribarà amb cels poc nuvolosos i boires al final del dia en el nord del litoral. Les mínimes pujaran lleugerament i les màximes es mantindran estables.

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.