11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Ana Obregón explica el primer somni que va tindre amb Álex Lequio després de perdre’l

 

Ana Obregón no voldria haver despertat d’este somni. Per primera volta, l’actriu ha somiat amb el seu fill Álex Lequio, mort el passat 13 de maig arran d’un càncer contra el que lluitava des de feia dos anys. Des d’este moment, Ana Obregón no ha conseguit alçar el cap. El record del seu fill i el dolor per la seua pèrdua és tan gran que l’actriu no ha conseguit tornar a la seua vida normal.

 

En este temps, l’actriu ha compartit una vintena de publicacions en el seu compte d’Instagram recordant a Álex Lequio. Ana Obregón ha compartit amb els seus seguidors moments inoblidables junt amb el seu fill, missatges de profund dolor per la seua pèrdua i també sentiments que ha tingut després de la seua mort.

 

Ana Obregón relata el somni que ha tingut amb el seu fill 

És el cas de la seua última publicació en Instagram, a on l’actriu ha explicat en primera persona com es va sentir després de somiar amb el seu fill. Esta volta, l’actriu ha publicat un text acompanyat amb una preciosa i emotiva fotografia en què apareix Álex Lequio amb la seua gosseta Luna, que també va perdre la vida unes setmanes després que el jove.

 

 

«És l’última foto que vos vaig fer a Luna i a tu en casa. Ahir per la nit em vaig adormir mirant-la amb els ulls humits. Vaig somiar per primera volta amb tu des de que te’n vas anar. Entraves en la meua habitació com cada matí a desitjar-me un ‘bon dia’ amb Lunita», començava escrivint Ana Obregón.

 

La reflexió en Instagram després del somni amb Álex Lequio

L’actriu ha relatat el seu retrobament amb el seu fill a través d’un somni, un moment molt realista que va viure amb gran emoció i felicitat. «Mami he tornat, estic ací!, deies mentres jo t’abraçava molt fort intentant impedir que veieres les meues llàgrimes de felicitat. Era tot tan real…» relatava l’actriu.

 

No obstant això, el somni també va provocar-li un moment d’angoixa en despertar-se i adonar-se que havia tornat a la realitat, un autèntic malson per a ella. «Em vaig despertar i va començar el dia, una altra volta el malson disfressat de realitat. De nou estava surant en una eterna “Nada”», continuava dient l’actriu.

 

«Serà que la vida s’ha convertit en un malson i el somni en la meua vida? No ho sé. Només sé que no veig l’hora que arribe la nit per somiar i poder viure i tornar-te a abraçar», va reflexionar l’actriu al final d’un text que va acompanyar amb els hashtags #compartirunsueño, #lavidaessueño, #alessforever, #lunaforever i # eternamentejuntos.

 

Enfonsada, però amb forces per a tirar endavant

Amb la seua última publicació en Instagram, Ana Obregón ha deixat latent que el dolor que sent per la pèrdua del seu fill mai desapareixerà i que la vida per a ella continuarà sent un malson. No obstant això, l’actriu ja ha manifestat la seua intenció de lluitar per la vida i completar els objectius que el seu fill no va poder complir.

 

«Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessava l’actriu en la revista ‘Hola!’.

 

 

Ana Obregón ja ha fet nàixer la fundació Álex Lequio per a la investigació contra el càncer i està valorant propostes laborals que li han posat sobre la taula. A demés, l’actriu presentarà ‘Las Campanadas de Fin de Año’, junt amb Anne Igartiburu en TVE.

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.