Ana Obregón explica el primer somni que va tindre amb Álex Lequio després de perdre’l

 

Ana Obregón no voldria haver despertat d’este somni. Per primera volta, l’actriu ha somiat amb el seu fill Álex Lequio, mort el passat 13 de maig arran d’un càncer contra el que lluitava des de feia dos anys. Des d’este moment, Ana Obregón no ha conseguit alçar el cap. El record del seu fill i el dolor per la seua pèrdua és tan gran que l’actriu no ha conseguit tornar a la seua vida normal.

 

En este temps, l’actriu ha compartit una vintena de publicacions en el seu compte d’Instagram recordant a Álex Lequio. Ana Obregón ha compartit amb els seus seguidors moments inoblidables junt amb el seu fill, missatges de profund dolor per la seua pèrdua i també sentiments que ha tingut després de la seua mort.

 

Ana Obregón relata el somni que ha tingut amb el seu fill 

És el cas de la seua última publicació en Instagram, a on l’actriu ha explicat en primera persona com es va sentir després de somiar amb el seu fill. Esta volta, l’actriu ha publicat un text acompanyat amb una preciosa i emotiva fotografia en què apareix Álex Lequio amb la seua gosseta Luna, que també va perdre la vida unes setmanes després que el jove.

 

 

«És l’última foto que vos vaig fer a Luna i a tu en casa. Ahir per la nit em vaig adormir mirant-la amb els ulls humits. Vaig somiar per primera volta amb tu des de que te’n vas anar. Entraves en la meua habitació com cada matí a desitjar-me un ‘bon dia’ amb Lunita», començava escrivint Ana Obregón.

 

La reflexió en Instagram després del somni amb Álex Lequio

L’actriu ha relatat el seu retrobament amb el seu fill a través d’un somni, un moment molt realista que va viure amb gran emoció i felicitat. «Mami he tornat, estic ací!, deies mentres jo t’abraçava molt fort intentant impedir que veieres les meues llàgrimes de felicitat. Era tot tan real…» relatava l’actriu.

 

No obstant això, el somni també va provocar-li un moment d’angoixa en despertar-se i adonar-se que havia tornat a la realitat, un autèntic malson per a ella. «Em vaig despertar i va començar el dia, una altra volta el malson disfressat de realitat. De nou estava surant en una eterna «Nada»», continuava dient l’actriu.

 

«Serà que la vida s’ha convertit en un malson i el somni en la meua vida? No ho sé. Només sé que no veig l’hora que arribe la nit per somiar i poder viure i tornar-te a abraçar», va reflexionar l’actriu al final d’un text que va acompanyar amb els hashtags #compartirunsueño, #lavidaessueño, #alessforever, #lunaforever i # eternamentejuntos.

 

Enfonsada, però amb forces per a tirar endavant

Amb la seua última publicació en Instagram, Ana Obregón ha deixat latent que el dolor que sent per la pèrdua del seu fill mai desapareixerà i que la vida per a ella continuarà sent un malson. No obstant això, l’actriu ja ha manifestat la seua intenció de lluitar per la vida i completar els objectius que el seu fill no va poder complir.

 

«Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessava l’actriu en la revista ‘Hola!’.

 

 

Ana Obregón ja ha fet nàixer la fundació Álex Lequio per a la investigació contra el càncer i està valorant propostes laborals que li han posat sobre la taula. A demés, l’actriu presentarà ‘Las Campanadas de Fin de Año’, junt amb Anne Igartiburu en TVE.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.