Ana Obregón explica el primer somni que va tindre amb Álex Lequio després de perdre’l

 

Ana Obregón no voldria haver despertat d’este somni. Per primera volta, l’actriu ha somiat amb el seu fill Álex Lequio, mort el passat 13 de maig arran d’un càncer contra el que lluitava des de feia dos anys. Des d’este moment, Ana Obregón no ha conseguit alçar el cap. El record del seu fill i el dolor per la seua pèrdua és tan gran que l’actriu no ha conseguit tornar a la seua vida normal.

 

En este temps, l’actriu ha compartit una vintena de publicacions en el seu compte d’Instagram recordant a Álex Lequio. Ana Obregón ha compartit amb els seus seguidors moments inoblidables junt amb el seu fill, missatges de profund dolor per la seua pèrdua i també sentiments que ha tingut després de la seua mort.

 

Ana Obregón relata el somni que ha tingut amb el seu fill 

És el cas de la seua última publicació en Instagram, a on l’actriu ha explicat en primera persona com es va sentir després de somiar amb el seu fill. Esta volta, l’actriu ha publicat un text acompanyat amb una preciosa i emotiva fotografia en què apareix Álex Lequio amb la seua gosseta Luna, que també va perdre la vida unes setmanes després que el jove.

 

 

«És l’última foto que vos vaig fer a Luna i a tu en casa. Ahir per la nit em vaig adormir mirant-la amb els ulls humits. Vaig somiar per primera volta amb tu des de que te’n vas anar. Entraves en la meua habitació com cada matí a desitjar-me un ‘bon dia’ amb Lunita», començava escrivint Ana Obregón.

 

La reflexió en Instagram després del somni amb Álex Lequio

L’actriu ha relatat el seu retrobament amb el seu fill a través d’un somni, un moment molt realista que va viure amb gran emoció i felicitat. «Mami he tornat, estic ací!, deies mentres jo t’abraçava molt fort intentant impedir que veieres les meues llàgrimes de felicitat. Era tot tan real…» relatava l’actriu.

 

No obstant això, el somni també va provocar-li un moment d’angoixa en despertar-se i adonar-se que havia tornat a la realitat, un autèntic malson per a ella. «Em vaig despertar i va començar el dia, una altra volta el malson disfressat de realitat. De nou estava surant en una eterna “Nada”», continuava dient l’actriu.

 

«Serà que la vida s’ha convertit en un malson i el somni en la meua vida? No ho sé. Només sé que no veig l’hora que arribe la nit per somiar i poder viure i tornar-te a abraçar», va reflexionar l’actriu al final d’un text que va acompanyar amb els hashtags #compartirunsueño, #lavidaessueño, #alessforever, #lunaforever i # eternamentejuntos.

 

Enfonsada, però amb forces per a tirar endavant

Amb la seua última publicació en Instagram, Ana Obregón ha deixat latent que el dolor que sent per la pèrdua del seu fill mai desapareixerà i que la vida per a ella continuarà sent un malson. No obstant això, l’actriu ja ha manifestat la seua intenció de lluitar per la vida i completar els objectius que el seu fill no va poder complir.

 

«Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessava l’actriu en la revista ‘Hola!’.

 

 

Ana Obregón ja ha fet nàixer la fundació Álex Lequio per a la investigació contra el càncer i està valorant propostes laborals que li han posat sobre la taula. A demés, l’actriu presentarà ‘Las Campanadas de Fin de Año’, junt amb Anne Igartiburu en TVE.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.