Ana Obregón explica el primer somni que va tindre amb Álex Lequio després de perdre’l

 

Ana Obregón no voldria haver despertat d’este somni. Per primera volta, l’actriu ha somiat amb el seu fill Álex Lequio, mort el passat 13 de maig arran d’un càncer contra el que lluitava des de feia dos anys. Des d’este moment, Ana Obregón no ha conseguit alçar el cap. El record del seu fill i el dolor per la seua pèrdua és tan gran que l’actriu no ha conseguit tornar a la seua vida normal.

 

En este temps, l’actriu ha compartit una vintena de publicacions en el seu compte d’Instagram recordant a Álex Lequio. Ana Obregón ha compartit amb els seus seguidors moments inoblidables junt amb el seu fill, missatges de profund dolor per la seua pèrdua i també sentiments que ha tingut després de la seua mort.

 

Ana Obregón relata el somni que ha tingut amb el seu fill 

És el cas de la seua última publicació en Instagram, a on l’actriu ha explicat en primera persona com es va sentir després de somiar amb el seu fill. Esta volta, l’actriu ha publicat un text acompanyat amb una preciosa i emotiva fotografia en què apareix Álex Lequio amb la seua gosseta Luna, que també va perdre la vida unes setmanes després que el jove.

 

 

«És l’última foto que vos vaig fer a Luna i a tu en casa. Ahir per la nit em vaig adormir mirant-la amb els ulls humits. Vaig somiar per primera volta amb tu des de que te’n vas anar. Entraves en la meua habitació com cada matí a desitjar-me un ‘bon dia’ amb Lunita», començava escrivint Ana Obregón.

 

La reflexió en Instagram després del somni amb Álex Lequio

L’actriu ha relatat el seu retrobament amb el seu fill a través d’un somni, un moment molt realista que va viure amb gran emoció i felicitat. «Mami he tornat, estic ací!, deies mentres jo t’abraçava molt fort intentant impedir que veieres les meues llàgrimes de felicitat. Era tot tan real…» relatava l’actriu.

 

No obstant això, el somni també va provocar-li un moment d’angoixa en despertar-se i adonar-se que havia tornat a la realitat, un autèntic malson per a ella. «Em vaig despertar i va començar el dia, una altra volta el malson disfressat de realitat. De nou estava surant en una eterna «Nada»», continuava dient l’actriu.

 

«Serà que la vida s’ha convertit en un malson i el somni en la meua vida? No ho sé. Només sé que no veig l’hora que arribe la nit per somiar i poder viure i tornar-te a abraçar», va reflexionar l’actriu al final d’un text que va acompanyar amb els hashtags #compartirunsueño, #lavidaessueño, #alessforever, #lunaforever i # eternamentejuntos.

 

Enfonsada, però amb forces per a tirar endavant

Amb la seua última publicació en Instagram, Ana Obregón ha deixat latent que el dolor que sent per la pèrdua del seu fill mai desapareixerà i que la vida per a ella continuarà sent un malson. No obstant això, l’actriu ja ha manifestat la seua intenció de lluitar per la vida i completar els objectius que el seu fill no va poder complir.

 

«Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessava l’actriu en la revista ‘Hola!’.

 

 

Ana Obregón ja ha fet nàixer la fundació Álex Lequio per a la investigació contra el càncer i està valorant propostes laborals que li han posat sobre la taula. A demés, l’actriu presentarà ‘Las Campanadas de Fin de Año’, junt amb Anne Igartiburu en TVE.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.