11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Ana Obregón explica el primer somni que va tindre amb Álex Lequio després de perdre’l

 

Ana Obregón no voldria haver despertat d’este somni. Per primera volta, l’actriu ha somiat amb el seu fill Álex Lequio, mort el passat 13 de maig arran d’un càncer contra el que lluitava des de feia dos anys. Des d’este moment, Ana Obregón no ha conseguit alçar el cap. El record del seu fill i el dolor per la seua pèrdua és tan gran que l’actriu no ha conseguit tornar a la seua vida normal.

 

En este temps, l’actriu ha compartit una vintena de publicacions en el seu compte d’Instagram recordant a Álex Lequio. Ana Obregón ha compartit amb els seus seguidors moments inoblidables junt amb el seu fill, missatges de profund dolor per la seua pèrdua i també sentiments que ha tingut després de la seua mort.

 

Ana Obregón relata el somni que ha tingut amb el seu fill 

És el cas de la seua última publicació en Instagram, a on l’actriu ha explicat en primera persona com es va sentir després de somiar amb el seu fill. Esta volta, l’actriu ha publicat un text acompanyat amb una preciosa i emotiva fotografia en què apareix Álex Lequio amb la seua gosseta Luna, que també va perdre la vida unes setmanes després que el jove.

 

 

«És l’última foto que vos vaig fer a Luna i a tu en casa. Ahir per la nit em vaig adormir mirant-la amb els ulls humits. Vaig somiar per primera volta amb tu des de que te’n vas anar. Entraves en la meua habitació com cada matí a desitjar-me un ‘bon dia’ amb Lunita», començava escrivint Ana Obregón.

 

La reflexió en Instagram després del somni amb Álex Lequio

L’actriu ha relatat el seu retrobament amb el seu fill a través d’un somni, un moment molt realista que va viure amb gran emoció i felicitat. «Mami he tornat, estic ací!, deies mentres jo t’abraçava molt fort intentant impedir que veieres les meues llàgrimes de felicitat. Era tot tan real…» relatava l’actriu.

 

No obstant això, el somni també va provocar-li un moment d’angoixa en despertar-se i adonar-se que havia tornat a la realitat, un autèntic malson per a ella. «Em vaig despertar i va començar el dia, una altra volta el malson disfressat de realitat. De nou estava surant en una eterna “Nada”», continuava dient l’actriu.

 

«Serà que la vida s’ha convertit en un malson i el somni en la meua vida? No ho sé. Només sé que no veig l’hora que arribe la nit per somiar i poder viure i tornar-te a abraçar», va reflexionar l’actriu al final d’un text que va acompanyar amb els hashtags #compartirunsueño, #lavidaessueño, #alessforever, #lunaforever i # eternamentejuntos.

 

Enfonsada, però amb forces per a tirar endavant

Amb la seua última publicació en Instagram, Ana Obregón ha deixat latent que el dolor que sent per la pèrdua del seu fill mai desapareixerà i que la vida per a ella continuarà sent un malson. No obstant això, l’actriu ja ha manifestat la seua intenció de lluitar per la vida i completar els objectius que el seu fill no va poder complir.

 

«Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessava l’actriu en la revista ‘Hola!’.

 

 

Ana Obregón ja ha fet nàixer la fundació Álex Lequio per a la investigació contra el càncer i està valorant propostes laborals que li han posat sobre la taula. A demés, l’actriu presentarà ‘Las Campanadas de Fin de Año’, junt amb Anne Igartiburu en TVE.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.