L’Associació Contra el Càncer de Torrent recapta més de 9.000 euros

L’Associació Contra el Càncer de Torrent (AECC) va organitzar el passat cap de setmana un acapte amb la qual va aconseguir recaptar 9.709’31 euros, que aniran destinats a la investigació d’aquesta malaltia.

Torrent que grans eres, però que solidària eres”, ha manifestat davant l’èxit d’aquesta iniciativa la presidenta de l’associació, Amparo Almerich, qui també ha volgut agrair “el treball de la Junta i els col·laboradors de l’AECC, així com el suport i la participació de totes les comissions falleres de la ciutat, de les persones voluntàries i de les associacions ARCTIC, Tècniques orientals, Cors oberts i ADISTO, que han estat al nostre costat en aquesta bonica campanya”.

La investigació és fonamental per avançar en una cura contra la malaltia tan devastadora que és el càncer.

Aquesta malaltia cada vegada té més tractament, i amb ells és salva molta gent, però encara així també hi ha molta que es queda en el camí, per això s’ha de fer tot el possible per acabar amb esta xacra.

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.