16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

L’Associació Contra el Càncer de Torrent recapta més de 9.000 euros

L’Associació Contra el Càncer de Torrent (AECC) va organitzar el passat cap de setmana un acapte amb la qual va aconseguir recaptar 9.709’31 euros, que aniran destinats a la investigació d’aquesta malaltia.

Torrent que grans eres, però que solidària eres”, ha manifestat davant l’èxit d’aquesta iniciativa la presidenta de l’associació, Amparo Almerich, qui també ha volgut agrair “el treball de la Junta i els col·laboradors de l’AECC, així com el suport i la participació de totes les comissions falleres de la ciutat, de les persones voluntàries i de les associacions ARCTIC, Tècniques orientals, Cors oberts i ADISTO, que han estat al nostre costat en aquesta bonica campanya”.

La investigació és fonamental per avançar en una cura contra la malaltia tan devastadora que és el càncer.

Aquesta malaltia cada vegada té més tractament, i amb ells és salva molta gent, però encara així també hi ha molta que es queda en el camí, per això s’ha de fer tot el possible per acabar amb esta xacra.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.