10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El Barrio actuarà en SOM FESTIVAL Castelló

El Barrio torna als escenaris amb més força, emoció i sentiment que mai gràcies al seu últim disc: “El Danzar de las mariposas”. Una equilibrada combinació de flamenc i rock andalús que fan d’este espectacle un dels més especials de la carrera de l’artista i que SOM FESTIVAL Castelló tindrà el plaer d’acollir el dijous 19 d’agost.

Dotada d’una producció especialment dissenyada per a l’ocasió, esta nova gira del músic gadità més reconegut i volgut del panorama nacional permetrà als seus fans poder gaudir i viure, encara més, la gran experiència que suposa escoltar en directe cadascun dels temes que componen el seu nou àlbum.

Fins hui esta és la tercera confirmació del cartell de SOM FESTIVAL Castelló. Prèviament ja s’ha anunciat la participació de Manuel Carrasco el dijous 22 de juliol, en el qual serà l’únic concert del cantant a la Comunitat Valenciana; i del monologuista Juan Amodeo el dimecres 18 d’agost.

El festival continua així sumant confirmacions de primer nivell que li situen com un dels referents de la música i la cultura de l’escena nacional. I tot això des d’un entorn fantàstic com és el Real Club Nàutic de Castelló.

Recinte que garantirà la seguretat de tots els assistents en matèria COVID d’acord amb la normativa vigent indicada per Sanitat. Per això comptarà amb diferents zones tant de platea com de graderia, totes elles amb seient garantit, assegurant així la tranquil·litat dels assistents tant a l’hora de realitzar la compra com de gaudir còmodament de les actuacions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de la Comunitat guanyen quasi 5.000 euros menys a l’any que els hòmens malgrat baixar la bretxa

La bretxa salarial en la Comunitat Valenciana ha descendit al 13,1%, 2,6 punts per davall de la mitjana nacional, però les dones continuen guanyant quasi 5.000 euros menys a l'any. EVAP reclama mesures urgents davant factors estructurals, conciliació i complements que amplien la diferència.

El xofer de Mazón ha declarat que l’És-Alert del 29-O va sonar quan anaven cap al Cecopi i encara estaven a València

El conductor ha explicat davant la jutgessa que el primer avís És-Alert els va sorprendre abans d'eixir de València rumb al Cecopi. Ha precisat que va deixar al llavors president en el seu domicili entre la mitjanit i l'una.

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.