El Barrio actuarà en SOM FESTIVAL Castelló

El Barrio torna als escenaris amb més força, emoció i sentiment que mai gràcies al seu últim disc: “El Danzar de las mariposas”. Una equilibrada combinació de flamenc i rock andalús que fan d’este espectacle un dels més especials de la carrera de l’artista i que SOM FESTIVAL Castelló tindrà el plaer d’acollir el dijous 19 d’agost.

Dotada d’una producció especialment dissenyada per a l’ocasió, esta nova gira del músic gadità més reconegut i volgut del panorama nacional permetrà als seus fans poder gaudir i viure, encara més, la gran experiència que suposa escoltar en directe cadascun dels temes que componen el seu nou àlbum.

Fins hui esta és la tercera confirmació del cartell de SOM FESTIVAL Castelló. Prèviament ja s’ha anunciat la participació de Manuel Carrasco el dijous 22 de juliol, en el qual serà l’únic concert del cantant a la Comunitat Valenciana; i del monologuista Juan Amodeo el dimecres 18 d’agost.

El festival continua així sumant confirmacions de primer nivell que li situen com un dels referents de la música i la cultura de l’escena nacional. I tot això des d’un entorn fantàstic com és el Real Club Nàutic de Castelló.

Recinte que garantirà la seguretat de tots els assistents en matèria COVID d’acord amb la normativa vigent indicada per Sanitat. Per això comptarà amb diferents zones tant de platea com de graderia, totes elles amb seient garantit, assegurant així la tranquil·litat dels assistents tant a l’hora de realitzar la compra com de gaudir còmodament de les actuacions.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.