El Barrio actuarà en SOM FESTIVAL Castelló

El Barrio torna als escenaris amb més força, emoció i sentiment que mai gràcies al seu últim disc: “El Danzar de las mariposas”. Una equilibrada combinació de flamenc i rock andalús que fan d’este espectacle un dels més especials de la carrera de l’artista i que SOM FESTIVAL Castelló tindrà el plaer d’acollir el dijous 19 d’agost.

Dotada d’una producció especialment dissenyada per a l’ocasió, esta nova gira del músic gadità més reconegut i volgut del panorama nacional permetrà als seus fans poder gaudir i viure, encara més, la gran experiència que suposa escoltar en directe cadascun dels temes que componen el seu nou àlbum.

Fins hui esta és la tercera confirmació del cartell de SOM FESTIVAL Castelló. Prèviament ja s’ha anunciat la participació de Manuel Carrasco el dijous 22 de juliol, en el qual serà l’únic concert del cantant a la Comunitat Valenciana; i del monologuista Juan Amodeo el dimecres 18 d’agost.

El festival continua així sumant confirmacions de primer nivell que li situen com un dels referents de la música i la cultura de l’escena nacional. I tot això des d’un entorn fantàstic com és el Real Club Nàutic de Castelló.

Recinte que garantirà la seguretat de tots els assistents en matèria COVID d’acord amb la normativa vigent indicada per Sanitat. Per això comptarà amb diferents zones tant de platea com de graderia, totes elles amb seient garantit, assegurant així la tranquil·litat dels assistents tant a l’hora de realitzar la compra com de gaudir còmodament de les actuacions.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU