El Barrio actuarà en SOM FESTIVAL Castelló

El Barrio torna als escenaris amb més força, emoció i sentiment que mai gràcies al seu últim disc: “El Danzar de las mariposas”. Una equilibrada combinació de flamenc i rock andalús que fan d’este espectacle un dels més especials de la carrera de l’artista i que SOM FESTIVAL Castelló tindrà el plaer d’acollir el dijous 19 d’agost.

Dotada d’una producció especialment dissenyada per a l’ocasió, esta nova gira del músic gadità més reconegut i volgut del panorama nacional permetrà als seus fans poder gaudir i viure, encara més, la gran experiència que suposa escoltar en directe cadascun dels temes que componen el seu nou àlbum.

Fins hui esta és la tercera confirmació del cartell de SOM FESTIVAL Castelló. Prèviament ja s’ha anunciat la participació de Manuel Carrasco el dijous 22 de juliol, en el qual serà l’únic concert del cantant a la Comunitat Valenciana; i del monologuista Juan Amodeo el dimecres 18 d’agost.

El festival continua així sumant confirmacions de primer nivell que li situen com un dels referents de la música i la cultura de l’escena nacional. I tot això des d’un entorn fantàstic com és el Real Club Nàutic de Castelló.

Recinte que garantirà la seguretat de tots els assistents en matèria COVID d’acord amb la normativa vigent indicada per Sanitat. Per això comptarà amb diferents zones tant de platea com de graderia, totes elles amb seient garantit, assegurant així la tranquil·litat dels assistents tant a l’hora de realitzar la compra com de gaudir còmodament de les actuacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.