El Barrio actuarà en SOM FESTIVAL Castelló

El Barrio torna als escenaris amb més força, emoció i sentiment que mai gràcies al seu últim disc: “El Danzar de las mariposas”. Una equilibrada combinació de flamenc i rock andalús que fan d’este espectacle un dels més especials de la carrera de l’artista i que SOM FESTIVAL Castelló tindrà el plaer d’acollir el dijous 19 d’agost.

Dotada d’una producció especialment dissenyada per a l’ocasió, esta nova gira del músic gadità més reconegut i volgut del panorama nacional permetrà als seus fans poder gaudir i viure, encara més, la gran experiència que suposa escoltar en directe cadascun dels temes que componen el seu nou àlbum.

Fins hui esta és la tercera confirmació del cartell de SOM FESTIVAL Castelló. Prèviament ja s’ha anunciat la participació de Manuel Carrasco el dijous 22 de juliol, en el qual serà l’únic concert del cantant a la Comunitat Valenciana; i del monologuista Juan Amodeo el dimecres 18 d’agost.

El festival continua així sumant confirmacions de primer nivell que li situen com un dels referents de la música i la cultura de l’escena nacional. I tot això des d’un entorn fantàstic com és el Real Club Nàutic de Castelló.

Recinte que garantirà la seguretat de tots els assistents en matèria COVID d’acord amb la normativa vigent indicada per Sanitat. Per això comptarà amb diferents zones tant de platea com de graderia, totes elles amb seient garantit, assegurant així la tranquil·litat dels assistents tant a l’hora de realitzar la compra com de gaudir còmodament de les actuacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.