El PP proposa batejar el Pont de les Flors de València amb el nom de Rita Barberá

La portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de València i presidenta del PP de València ciutat, María José Catalá, ha confirmat que una de les propostes que inclourà el programa electoral del PP de cara a les eleccions municipals de maig del 2023 serà batejar el Pont de les Flors com a Pont de les Flors-Rita Barberá.

“Aquest pont un lloc simbòlic per a València que és terra de les flors i de la llum. És un pont que a la qual l’alcaldessa tenia un afecte especial i que representa el que era l’alcaldessa per a València: alegria, il·lusió i força” ha assenyalat María José Catalá.

La portaveu del Partit Popular ha reafirmat que aquesta iniciativa “la durem a terme al costat del nomenament de Rita Barberá com a Alcaldessa Honoraria de València a títol pòstum. Confiem que els valencians ens donen el seu suport en les pròximes eleccions i puguem dur a terme un gran projecte perquè València torne a ser una ciutat líder i a l’altura de la tercera capital d’Espanya. Rita Barberá ho va fer i va transformar la ciutat. És moment de tornar-ho a fer.”

La proposta tant de nomenament d’Alcaldessa Honoraria com la de batejar el Pont de les Flors es van abordar en un dels comité executiu locals del PP de València ciutat on es va aprovar aquest nomenament com posar el nom de Rita Barberá a una infraestructura emblemàtica.

El Pont de les Flors ha sigut el lloc triat i que proposarà el PP una vegada accedisca a l’alcaldia. En aquest sentit, la portaveu del PP ha lamentat el sectarisme i el càstig del Pont de les Flors que porta més de 2 mesos sense flors després d’haver deixat que es marciren en un clar exemple de desídia.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.