15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El PP proposa batejar el Pont de les Flors de València amb el nom de Rita Barberá

La portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de València i presidenta del PP de València ciutat, María José Catalá, ha confirmat que una de les propostes que inclourà el programa electoral del PP de cara a les eleccions municipals de maig del 2023 serà batejar el Pont de les Flors com a Pont de les Flors-Rita Barberá.

“Aquest pont un lloc simbòlic per a València que és terra de les flors i de la llum. És un pont que a la qual l’alcaldessa tenia un afecte especial i que representa el que era l’alcaldessa per a València: alegria, il·lusió i força” ha assenyalat María José Catalá.

La portaveu del Partit Popular ha reafirmat que aquesta iniciativa “la durem a terme al costat del nomenament de Rita Barberá com a Alcaldessa Honoraria de València a títol pòstum. Confiem que els valencians ens donen el seu suport en les pròximes eleccions i puguem dur a terme un gran projecte perquè València torne a ser una ciutat líder i a l’altura de la tercera capital d’Espanya. Rita Barberá ho va fer i va transformar la ciutat. És moment de tornar-ho a fer.”

La proposta tant de nomenament d’Alcaldessa Honoraria com la de batejar el Pont de les Flors es van abordar en un dels comité executiu locals del PP de València ciutat on es va aprovar aquest nomenament com posar el nom de Rita Barberá a una infraestructura emblemàtica.

El Pont de les Flors ha sigut el lloc triat i que proposarà el PP una vegada accedisca a l’alcaldia. En aquest sentit, la portaveu del PP ha lamentat el sectarisme i el càstig del Pont de les Flors que porta més de 2 mesos sense flors després d’haver deixat que es marciren en un clar exemple de desídia.

Últimes notícies

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.