El PP proposa batejar el Pont de les Flors de València amb el nom de Rita Barberá

La portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de València i presidenta del PP de València ciutat, María José Catalá, ha confirmat que una de les propostes que inclourà el programa electoral del PP de cara a les eleccions municipals de maig del 2023 serà batejar el Pont de les Flors com a Pont de les Flors-Rita Barberá.

“Aquest pont un lloc simbòlic per a València que és terra de les flors i de la llum. És un pont que a la qual l’alcaldessa tenia un afecte especial i que representa el que era l’alcaldessa per a València: alegria, il·lusió i força” ha assenyalat María José Catalá.

La portaveu del Partit Popular ha reafirmat que aquesta iniciativa “la durem a terme al costat del nomenament de Rita Barberá com a Alcaldessa Honoraria de València a títol pòstum. Confiem que els valencians ens donen el seu suport en les pròximes eleccions i puguem dur a terme un gran projecte perquè València torne a ser una ciutat líder i a l’altura de la tercera capital d’Espanya. Rita Barberá ho va fer i va transformar la ciutat. És moment de tornar-ho a fer.”

La proposta tant de nomenament d’Alcaldessa Honoraria com la de batejar el Pont de les Flors es van abordar en un dels comité executiu locals del PP de València ciutat on es va aprovar aquest nomenament com posar el nom de Rita Barberá a una infraestructura emblemàtica.

El Pont de les Flors ha sigut el lloc triat i que proposarà el PP una vegada accedisca a l’alcaldia. En aquest sentit, la portaveu del PP ha lamentat el sectarisme i el càstig del Pont de les Flors que porta més de 2 mesos sense flors després d’haver deixat que es marciren en un clar exemple de desídia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.