Belén Esteban compartix fotos exclusives del seu casament i plouen les crítiques

 

Belén Esteban i Miguel Marcos estan d’aniversari. La feliç parella va complir este dilluns un any de casats després de la impressionant cerimònia que va tindre lloc el 22 de juny en la finca La Vega de l’Henares.

 

La col·laboradora de Telecinco, a pesar de travessar un mal moment professional després de la seua polèmica discussió amb Jorge Javier Vázquez, ha volgut recordar este dia especial amb els seus seguidors a través d’una publicació en Instagram.

 

L’aniversari de Belén Esteban i Miguel

De fet, la col·laboradora ha tingut un bonic gest amb els seus fans en oferir-los la primera imatge en exclusiva de la parella en el seu casament.

 

Cal recordar que tots vam poder vore a Belén Esteban vestint de blanc. L’estrella de Mediaset va vendre l’exclusiva del seu casament a una revista i va posar amb amics i familiars durant la cerimònia. No obstant això, en aquell moment el seu home no va aparéixer en cap fotografia.

 

Miguel és un home discret i tranquil. Belén va voler mantindre’l al marge del reportatge fotogràfic per a respectar la seua intimitat i tindre’l allunyat del focus mediàtic.

 

La imatge exclusiva de Miguel

En la imatge podem vore a la feliç parella posant en el jardí de la finca. Belén porta el seu primer vestit, un vestit de tall princesa amb encaix de flors confeccionat per la dissenyadora Fàtima Álvarez-Ossorio.

 

Al seu costat, apareix Miguel amb vestit fosc, corbata estampada a joc i armilla de color rosa. Mentres molts comentaris en Instagram mostren la seua perplexitat davant del ben plantat marit hpme Belén, altres comentaris critiquen el ‘look’ de conductor d’ambulància.

 

L’armilla rosa i la corbata estampada pareix que no és del gust de tots els usuaris, que consideren que el vestit de Miguel és un poc ridícul.

 

 

 

A pesar de les discrepàncies, Belén Esteban continua completament enamorada de Miguel i li declara el seu amor a través del missatge publicat en Internet. «Hui fa un any del nostre casament. Em casaria mil voltes més amb tu, va ser un dia molt especial que mai oblidaré amb les nostres famílies i amics. T’ESTIME MOLT» ha escrit la princesa del poble.

 

El text és una clara declaració d’intencions per part de la col·laboradora, que ja ha anunciat que tornarà a passar per l’altar per a donar-se novament el ‘Sí, vull’, però esta volta per l’església.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.