Belén Esteban compartix fotos exclusives del seu casament i plouen les crítiques

 

Belén Esteban i Miguel Marcos estan d’aniversari. La feliç parella va complir este dilluns un any de casats després de la impressionant cerimònia que va tindre lloc el 22 de juny en la finca La Vega de l’Henares.

 

La col·laboradora de Telecinco, a pesar de travessar un mal moment professional després de la seua polèmica discussió amb Jorge Javier Vázquez, ha volgut recordar este dia especial amb els seus seguidors a través d’una publicació en Instagram.

 

L’aniversari de Belén Esteban i Miguel

De fet, la col·laboradora ha tingut un bonic gest amb els seus fans en oferir-los la primera imatge en exclusiva de la parella en el seu casament.

 

Cal recordar que tots vam poder vore a Belén Esteban vestint de blanc. L’estrella de Mediaset va vendre l’exclusiva del seu casament a una revista i va posar amb amics i familiars durant la cerimònia. No obstant això, en aquell moment el seu home no va aparéixer en cap fotografia.

 

Miguel és un home discret i tranquil. Belén va voler mantindre’l al marge del reportatge fotogràfic per a respectar la seua intimitat i tindre’l allunyat del focus mediàtic.

 

La imatge exclusiva de Miguel

En la imatge podem vore a la feliç parella posant en el jardí de la finca. Belén porta el seu primer vestit, un vestit de tall princesa amb encaix de flors confeccionat per la dissenyadora Fàtima Álvarez-Ossorio.

 

Al seu costat, apareix Miguel amb vestit fosc, corbata estampada a joc i armilla de color rosa. Mentres molts comentaris en Instagram mostren la seua perplexitat davant del ben plantat marit hpme Belén, altres comentaris critiquen el ‘look’ de conductor d’ambulància.

 

L’armilla rosa i la corbata estampada pareix que no és del gust de tots els usuaris, que consideren que el vestit de Miguel és un poc ridícul.

 

 

 

A pesar de les discrepàncies, Belén Esteban continua completament enamorada de Miguel i li declara el seu amor a través del missatge publicat en Internet. «Hui fa un any del nostre casament. Em casaria mil voltes més amb tu, va ser un dia molt especial que mai oblidaré amb les nostres famílies i amics. T’ESTIME MOLT» ha escrit la princesa del poble.

 

El text és una clara declaració d’intencions per part de la col·laboradora, que ja ha anunciat que tornarà a passar per l’altar per a donar-se novament el ‘Sí, vull’, però esta volta per l’església.

Últimes notícies

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.