Belén Esteban compartix fotos exclusives del seu casament i plouen les crítiques

 

Belén Esteban i Miguel Marcos estan d’aniversari. La feliç parella va complir este dilluns un any de casats després de la impressionant cerimònia que va tindre lloc el 22 de juny en la finca La Vega de l’Henares.

 

La col·laboradora de Telecinco, a pesar de travessar un mal moment professional després de la seua polèmica discussió amb Jorge Javier Vázquez, ha volgut recordar este dia especial amb els seus seguidors a través d’una publicació en Instagram.

 

L’aniversari de Belén Esteban i Miguel

De fet, la col·laboradora ha tingut un bonic gest amb els seus fans en oferir-los la primera imatge en exclusiva de la parella en el seu casament.

 

Cal recordar que tots vam poder vore a Belén Esteban vestint de blanc. L’estrella de Mediaset va vendre l’exclusiva del seu casament a una revista i va posar amb amics i familiars durant la cerimònia. No obstant això, en aquell moment el seu home no va aparéixer en cap fotografia.

 

Miguel és un home discret i tranquil. Belén va voler mantindre’l al marge del reportatge fotogràfic per a respectar la seua intimitat i tindre’l allunyat del focus mediàtic.

 

La imatge exclusiva de Miguel

En la imatge podem vore a la feliç parella posant en el jardí de la finca. Belén porta el seu primer vestit, un vestit de tall princesa amb encaix de flors confeccionat per la dissenyadora Fàtima Álvarez-Ossorio.

 

Al seu costat, apareix Miguel amb vestit fosc, corbata estampada a joc i armilla de color rosa. Mentres molts comentaris en Instagram mostren la seua perplexitat davant del ben plantat marit hpme Belén, altres comentaris critiquen el ‘look’ de conductor d’ambulància.

 

L’armilla rosa i la corbata estampada pareix que no és del gust de tots els usuaris, que consideren que el vestit de Miguel és un poc ridícul.

 

 

 

A pesar de les discrepàncies, Belén Esteban continua completament enamorada de Miguel i li declara el seu amor a través del missatge publicat en Internet. «Hui fa un any del nostre casament. Em casaria mil voltes més amb tu, va ser un dia molt especial que mai oblidaré amb les nostres famílies i amics. T’ESTIME MOLT» ha escrit la princesa del poble.

 

El text és una clara declaració d’intencions per part de la col·laboradora, que ja ha anunciat que tornarà a passar per l’altar per a donar-se novament el ‘Sí, vull’, però esta volta per l’església.

Últimes notícies

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.