Belén Esteban compartix fotos exclusives del seu casament i plouen les crítiques

 

Belén Esteban i Miguel Marcos estan d’aniversari. La feliç parella va complir este dilluns un any de casats després de la impressionant cerimònia que va tindre lloc el 22 de juny en la finca La Vega de l’Henares.

 

La col·laboradora de Telecinco, a pesar de travessar un mal moment professional després de la seua polèmica discussió amb Jorge Javier Vázquez, ha volgut recordar este dia especial amb els seus seguidors a través d’una publicació en Instagram.

 

L’aniversari de Belén Esteban i Miguel

De fet, la col·laboradora ha tingut un bonic gest amb els seus fans en oferir-los la primera imatge en exclusiva de la parella en el seu casament.

 

Cal recordar que tots vam poder vore a Belén Esteban vestint de blanc. L’estrella de Mediaset va vendre l’exclusiva del seu casament a una revista i va posar amb amics i familiars durant la cerimònia. No obstant això, en aquell moment el seu home no va aparéixer en cap fotografia.

 

Miguel és un home discret i tranquil. Belén va voler mantindre’l al marge del reportatge fotogràfic per a respectar la seua intimitat i tindre’l allunyat del focus mediàtic.

 

La imatge exclusiva de Miguel

En la imatge podem vore a la feliç parella posant en el jardí de la finca. Belén porta el seu primer vestit, un vestit de tall princesa amb encaix de flors confeccionat per la dissenyadora Fàtima Álvarez-Ossorio.

 

Al seu costat, apareix Miguel amb vestit fosc, corbata estampada a joc i armilla de color rosa. Mentres molts comentaris en Instagram mostren la seua perplexitat davant del ben plantat marit hpme Belén, altres comentaris critiquen el ‘look’ de conductor d’ambulància.

 

L’armilla rosa i la corbata estampada pareix que no és del gust de tots els usuaris, que consideren que el vestit de Miguel és un poc ridícul.

 

 

 

A pesar de les discrepàncies, Belén Esteban continua completament enamorada de Miguel i li declara el seu amor a través del missatge publicat en Internet. «Hui fa un any del nostre casament. Em casaria mil voltes més amb tu, va ser un dia molt especial que mai oblidaré amb les nostres famílies i amics. T’ESTIME MOLT» ha escrit la princesa del poble.

 

El text és una clara declaració d’intencions per part de la col·laboradora, que ja ha anunciat que tornarà a passar per l’altar per a donar-se novament el ‘Sí, vull’, però esta volta per l’església.

Últimes notícies

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.