Belén Esteban compartix fotos exclusives del seu casament i plouen les crítiques

 

Belén Esteban i Miguel Marcos estan d’aniversari. La feliç parella va complir este dilluns un any de casats després de la impressionant cerimònia que va tindre lloc el 22 de juny en la finca La Vega de l’Henares.

 

La col·laboradora de Telecinco, a pesar de travessar un mal moment professional després de la seua polèmica discussió amb Jorge Javier Vázquez, ha volgut recordar este dia especial amb els seus seguidors a través d’una publicació en Instagram.

 

L’aniversari de Belén Esteban i Miguel

De fet, la col·laboradora ha tingut un bonic gest amb els seus fans en oferir-los la primera imatge en exclusiva de la parella en el seu casament.

 

Cal recordar que tots vam poder vore a Belén Esteban vestint de blanc. L’estrella de Mediaset va vendre l’exclusiva del seu casament a una revista i va posar amb amics i familiars durant la cerimònia. No obstant això, en aquell moment el seu home no va aparéixer en cap fotografia.

 

Miguel és un home discret i tranquil. Belén va voler mantindre’l al marge del reportatge fotogràfic per a respectar la seua intimitat i tindre’l allunyat del focus mediàtic.

 

La imatge exclusiva de Miguel

En la imatge podem vore a la feliç parella posant en el jardí de la finca. Belén porta el seu primer vestit, un vestit de tall princesa amb encaix de flors confeccionat per la dissenyadora Fàtima Álvarez-Ossorio.

 

Al seu costat, apareix Miguel amb vestit fosc, corbata estampada a joc i armilla de color rosa. Mentres molts comentaris en Instagram mostren la seua perplexitat davant del ben plantat marit hpme Belén, altres comentaris critiquen el ‘look’ de conductor d’ambulància.

 

L’armilla rosa i la corbata estampada pareix que no és del gust de tots els usuaris, que consideren que el vestit de Miguel és un poc ridícul.

 

 

 

A pesar de les discrepàncies, Belén Esteban continua completament enamorada de Miguel i li declara el seu amor a través del missatge publicat en Internet. «Hui fa un any del nostre casament. Em casaria mil voltes més amb tu, va ser un dia molt especial que mai oblidaré amb les nostres famílies i amics. T’ESTIME MOLT» ha escrit la princesa del poble.

 

El text és una clara declaració d’intencions per part de la col·laboradora, que ja ha anunciat que tornarà a passar per l’altar per a donar-se novament el ‘Sí, vull’, però esta volta per l’església.

Últimes notícies

Intervenen quasi tona i mitja de cocaïna en un ferri arribat a València des d’Eivissa

L’Agència Tributària ha intervingut 1.420 pastilles de cocaïna, d’un pes pròxim a tona i mitja, en un ferri procedent d’Eivissa cap a València i ha detingut el conductor del vehicle on viatjava la droga.

Diversos veïns atesos per fum en l’incendi d’un edifici a San Vicente del Raspeig

Diversos veïns han hagut de ser atesos per intoxicació de fum després d’un incendi en un edifici de quatre altures al nucli urbà de San Vicente del Raspeig, a la província d’Alacant.

Oporto es quedarà amb l’eixida de The Ocean Race a partir de 2030 i rellevarà Alacant

Oporto serà la nova seu mundial de The Ocean Race des de 2028 i acollirà les eixides de 2030, 2034 i 2038, mentres Alacant manté la partida de 2027 i negocia la seua continuïtat amb la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament.

Sanitat generalitzarà la prescripció diferida d’antibiòtics per a evitar tractaments innecessaris

L’Aemps està treballant amb les comunitats autònomes per a estendre la prescripció diferida d’antibiòtics i retirar les caixes de 30 comprimits en 2027, amb l’objectiu de reduir el consum injustificat i frenar les resistències.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h al nord de Castelló este dijous

L’Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per vent en la mitat nord de Castelló, amb ratxes que poden arribar als 80 km/h.

Avis de ruixats i tronades fortes de bon matí a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’esperen cels nuosos a la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tronades localment fortes de matinada i a primeres hores, i temperatures lleugerament més baixes.

Les pluges deixen fins a 8,4 l/m² a l’interior de la província de València en huit hores

Les precipitacions de la nit han afectat sobretot comarques interiors de la província de València, amb màxims de 8,4 l/m² a Castielfabib. Aemet ha activat l’avís groc a València, Alacant i el sud de Castelló per possibles ruixats intensos amb tronades i granís.

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.