Benidorm recollirà material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna

L’Ajuntament de Benidorm ha habilitat des de hui i fins al divendres quatre punts per a la recollida de material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna. L’alcalde, Toni Pérez, ha explicat que “des del Consolat d’Ucraïna a València aquest matí ens han traslladat que en aquests moments precisen de material mèdic i d’aquí ve que se sol·licite a les persones o col·lectius de Benidorm que vulguen col·laborar que se centren en aquest tipus de productes perquè la seua contribució solidària siga la més efectiva possible”.


Entre el material mèdic de primers auxilis sol·licitat pel Consolat que pot aportar la població: apòsits, tiretes, benes i embenatges de diferents tipus i grandàries, pomades per a cremades, mantes tèrmiques, xeringues amb agulles de diferents volums, embenatges d’hidrogel anti-cremades, cintes d’immobilització, material estèril per al tractament de ferides, tisores per a tallar roba i sabates, analgèsics i antipirètics.


“Es tracta –ha indicat- de fer arribar a Ucraïna el material que més es necessite per a atendre la població civil afectada. Més endavant, si aqueixes necessitats canvien, s’informarà immediatament la ciutadania”.


Aquest material pot entregar-se fins a aquest divendres, 4 de març, en horari de 09.00 a 20.00 hores en el Palau d’Esports l’Illa (Partida Salt de l’Aigua), a la Casa del Fester (carrer La Biga 3), i en els centres socials ‘La Torreta’ (avinguda Ciudad Real 6) i ‘José Llorca Linares’ (carrer Goya).


Toni Pérez ha assenyalat que “també s’està coordinant la recollida en els centres educatius –CEIPs, IES i Escoles Infantils Municipals- per la seua proximitat amb la població en col·laboració amb les comunitats educatives”.

L’alcalde ha detallat que l’Ajuntament s’encarregarà de recollir aqueix material dels centres educatius per a coordinar el seu transport al Consolat o el punt que aquest determine juntament amb la resta d’aportacions que realitze la població de Benidorm, siga a títol individual o col·lectiu.


El telèfon del RAC –900 701 322– està a la disposició dels col·lectius o empreses que organitzen recollides de material o que desitgen fer alguna aportació.


Col·laboració Creu Roja


Per a aquelles persones que vulguen col·laborar econòmicament amb la crisi d’Ucraïna, l’Ajuntament ha recordat els comptes habilitats per Creu Roja per a aquest fi:


ES44 0049 0001 5321 1002 2225 (B. Santander)
ES92 0182 2370 4600 1002 2227 (BBVA)
ES28 2100 0600 8502 0196 0066 (CaixaBank)
ES31 0081 5232 2800 0108 4716 (Sabadell)
ES75 0128 0010 9701 0012 1395 (Bankinter)
ES86 0198 0500 8020 2205 3421 (B. Cooperatiu)
ES18 1491 0001 2130 0008 9598 (Tríodes)

Últimes notícies

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.