Benidorm recollirà material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna

L’Ajuntament de Benidorm ha habilitat des de hui i fins al divendres quatre punts per a la recollida de material mèdic de primers auxilis per a Ucraïna. L’alcalde, Toni Pérez, ha explicat que “des del Consolat d’Ucraïna a València aquest matí ens han traslladat que en aquests moments precisen de material mèdic i d’aquí ve que se sol·licite a les persones o col·lectius de Benidorm que vulguen col·laborar que se centren en aquest tipus de productes perquè la seua contribució solidària siga la més efectiva possible”.


Entre el material mèdic de primers auxilis sol·licitat pel Consolat que pot aportar la població: apòsits, tiretes, benes i embenatges de diferents tipus i grandàries, pomades per a cremades, mantes tèrmiques, xeringues amb agulles de diferents volums, embenatges d’hidrogel anti-cremades, cintes d’immobilització, material estèril per al tractament de ferides, tisores per a tallar roba i sabates, analgèsics i antipirètics.


“Es tracta –ha indicat- de fer arribar a Ucraïna el material que més es necessite per a atendre la població civil afectada. Més endavant, si aqueixes necessitats canvien, s’informarà immediatament la ciutadania”.


Aquest material pot entregar-se fins a aquest divendres, 4 de març, en horari de 09.00 a 20.00 hores en el Palau d’Esports l’Illa (Partida Salt de l’Aigua), a la Casa del Fester (carrer La Biga 3), i en els centres socials ‘La Torreta’ (avinguda Ciudad Real 6) i ‘José Llorca Linares’ (carrer Goya).


Toni Pérez ha assenyalat que “també s’està coordinant la recollida en els centres educatius –CEIPs, IES i Escoles Infantils Municipals- per la seua proximitat amb la població en col·laboració amb les comunitats educatives”.

L’alcalde ha detallat que l’Ajuntament s’encarregarà de recollir aqueix material dels centres educatius per a coordinar el seu transport al Consolat o el punt que aquest determine juntament amb la resta d’aportacions que realitze la població de Benidorm, siga a títol individual o col·lectiu.


El telèfon del RAC –900 701 322– està a la disposició dels col·lectius o empreses que organitzen recollides de material o que desitgen fer alguna aportació.


Col·laboració Creu Roja


Per a aquelles persones que vulguen col·laborar econòmicament amb la crisi d’Ucraïna, l’Ajuntament ha recordat els comptes habilitats per Creu Roja per a aquest fi:


ES44 0049 0001 5321 1002 2225 (B. Santander)
ES92 0182 2370 4600 1002 2227 (BBVA)
ES28 2100 0600 8502 0196 0066 (CaixaBank)
ES31 0081 5232 2800 0108 4716 (Sabadell)
ES75 0128 0010 9701 0012 1395 (Bankinter)
ES86 0198 0500 8020 2205 3421 (B. Cooperatiu)
ES18 1491 0001 2130 0008 9598 (Tríodes)

Últimes notícies

Diverses famílies evacuades per l’incendi d’una vivenda de tres plantes a El Campello

Un incendi en una casa unifamiliar de tres altures al barri del Poble Nou d’El Campello ha obligat a evacuar diverses famílies dels edificis pròxims. Els bombers han actuat per apagar el foc i evitar que es propagara als immobles colindants.

Aemet activa avís roig per 44 graus en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a dimecres l’avís roig per calor extrema al litoral de València i al litoral nord d’Alacant, on les màximes podrien arribar als 44 graus a partir de les 13.00 hores.

El Valencia Basket estrena la segona equipació negra ‘Carácter’ per al curs 2026-27

El Valencia Basket ha presentat ‘Carácter’, la nova segona equipació per a la temporada 2026-27, que manté el negre com a color principal i adopta la identitat del 40 aniversari del club.

Debutar en Primera amb 15 anys: el repte que assumix el Levante amb Marc Santos

El director de la cantera del Levante UD, Joaqui Navarro, explica com el club ha gestionat el debut en Primera de Marc Santos, lateral de 15 anys format des de prebenjamí en l’entitat granota.

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.