Bertín Osborne torna a viure el Nadal en alegria gràcies als seus fills

Ejemplo de shortcode con estilo
  El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ va confessar en el plató de ‘Sábado Deluxe’, el passat dissabte 21 de desembre, que gràcies als seus fills, Kike i Carlos, ha tornat a viure el Nadal amb l’alegria i diversió pròpies d’estes dates tan especials.   Bertín, que recentment va fer 65 anys, va afirmar que «abans […]

 

El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ va confessar en el plató de ‘Sábado Deluxe’, el passat dissabte 21 de desembre, que gràcies als seus fills, Kike i Carlos, ha tornat a viure el Nadal amb l’alegria i diversió pròpies d’estes dates tan especials.

 

Bertín, que recentment va fer 65 anys, va afirmar que «abans el Nadal era més trist. Passen els anys i et va faltant gent en la família, però jo tinc dos fills menuts i ara el disfrute moltíssim. Hui mateixa hem muntat l’arbre, que és gegant…i Kike cridava de l’emoció quan hem encés les llums. Ens hem divertit molt».

 

Un regal de Déu

 

Bertín Osborne no va poder evitar emocionar-se quan va contar el final d’esta anècdota, ja que el seu fill, Kike, patix una paràlisi cerebral des de què va nàixer, i tal com li va dir a Maria Patiño «és al mateix temps la meua fortalesa i la meua feblesa».

 

«El meu fill és un angelet, és un regal que m’ha fet Déu». El presentador va reconéixer que moltes voltes ha maleït a la vida perquè el seu fill no es mereixia un castic com eixe, però que també està agraït perquè «ha nascut, ha organitzat la meua vida i m’ha fet millor persona». 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Sánchez viurà de primera mà els danys de la DANA a Oliva este dimarts

Pedro Sánchez visitarà dimarts el Puesto de Mando Avanzado dOliva, on es reunirà amb responsables demergències i alcaldes afectats per la DANA. La visita acabarà amb una declaració institucional als mitjans.

Gerard Moreno confia que el Vila-real pot guanyar a Anfield

Gerard Moreno assegura abans del partit de Champions contra el Liverpool que el Vila-real està preparat per guanyar a Anfield i encadenar la segona victòria europea seguida, després d’imposar-se al Nàpols.

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.