El fill de Bertín Osborne torna a ser intervingut

Bertín Osborne

Bertín Osborne ha parlat amb alguns mitjans sobre la malaltia del seu fill | GTRES

 

Pareix que la vida de Bertín Osborne seguix patint contratemps i ara se li suma un més i este, d’especial importància. El seu fill de dotze anys Kike, que patix una paràlisi cerebral, a causa de una infecció per Listèria, ha hagut de tornar a passar pel quiròfan en les últimes hores.

 

Esta última visita a la clínica ha consistit en diverses intervencions en els peus, genolls i el maluc dret i hauria eixit tot com s’esperava. Cal dir que este tipus de cirurgies són constants en la vida del menut i que segons els seus pares, Bertín i Fabiola, les afronta amb molta força i valentia.

 

Segons Jaleos, esta setmana Kike també hauria reemprés el tractament anomenat Lokomat i que realitza des de la Fundació Nipace Guadalajara. L’objectiu d’este procés es recuperar la massa muscular i també reforçar les millores que es poden donar entre els infants i adolescents amb paràlisis cerebral.

 

Bertín Osborne i Fabiola molt implicats amb la causa

Des de la Fundació Bertín Osborne, la parella dona suport a famílies amb xiquets que patixen paràlisis cerebrals. Entre altres tasques, donen orientació de tot tipus i ajuden a desenvolupar projectes de millora amb els tractaments que es van descobrint.

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.