El fill de Bertín Osborne torna a ser intervingut

Bertín Osborne

Bertín Osborne ha parlat amb alguns mitjans sobre la malaltia del seu fill | GTRES

 

Pareix que la vida de Bertín Osborne seguix patint contratemps i ara se li suma un més i este, d’especial importància. El seu fill de dotze anys Kike, que patix una paràlisi cerebral, a causa de una infecció per Listèria, ha hagut de tornar a passar pel quiròfan en les últimes hores.

 

Esta última visita a la clínica ha consistit en diverses intervencions en els peus, genolls i el maluc dret i hauria eixit tot com s’esperava. Cal dir que este tipus de cirurgies són constants en la vida del menut i que segons els seus pares, Bertín i Fabiola, les afronta amb molta força i valentia.

 

Segons Jaleos, esta setmana Kike també hauria reemprés el tractament anomenat Lokomat i que realitza des de la Fundació Nipace Guadalajara. L’objectiu d’este procés es recuperar la massa muscular i també reforçar les millores que es poden donar entre els infants i adolescents amb paràlisis cerebral.

 

Bertín Osborne i Fabiola molt implicats amb la causa

Des de la Fundació Bertín Osborne, la parella dona suport a famílies amb xiquets que patixen paràlisis cerebrals. Entre altres tasques, donen orientació de tot tipus i ajuden a desenvolupar projectes de millora amb els tractaments que es van descobrint.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.