21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

El fill de Bertín Osborne torna a ser intervingut

Bertín Osborne

Bertín Osborne ha parlat amb alguns mitjans sobre la malaltia del seu fill | GTRES

 

Pareix que la vida de Bertín Osborne seguix patint contratemps i ara se li suma un més i este, d’especial importància. El seu fill de dotze anys Kike, que patix una paràlisi cerebral, a causa de una infecció per Listèria, ha hagut de tornar a passar pel quiròfan en les últimes hores.

 

Esta última visita a la clínica ha consistit en diverses intervencions en els peus, genolls i el maluc dret i hauria eixit tot com s’esperava. Cal dir que este tipus de cirurgies són constants en la vida del menut i que segons els seus pares, Bertín i Fabiola, les afronta amb molta força i valentia.

 

Segons Jaleos, esta setmana Kike també hauria reemprés el tractament anomenat Lokomat i que realitza des de la Fundació Nipace Guadalajara. L’objectiu d’este procés es recuperar la massa muscular i també reforçar les millores que es poden donar entre els infants i adolescents amb paràlisis cerebral.

 

Bertín Osborne i Fabiola molt implicats amb la causa

Des de la Fundació Bertín Osborne, la parella dona suport a famílies amb xiquets que patixen paràlisis cerebrals. Entre altres tasques, donen orientació de tot tipus i ajuden a desenvolupar projectes de millora amb els tractaments que es van descobrint.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.