El fill de Bertín Osborne torna a ser intervingut

Bertín Osborne

Bertín Osborne ha parlat amb alguns mitjans sobre la malaltia del seu fill | GTRES

 

Pareix que la vida de Bertín Osborne seguix patint contratemps i ara se li suma un més i este, d’especial importància. El seu fill de dotze anys Kike, que patix una paràlisi cerebral, a causa de una infecció per Listèria, ha hagut de tornar a passar pel quiròfan en les últimes hores.

 

Esta última visita a la clínica ha consistit en diverses intervencions en els peus, genolls i el maluc dret i hauria eixit tot com s’esperava. Cal dir que este tipus de cirurgies són constants en la vida del menut i que segons els seus pares, Bertín i Fabiola, les afronta amb molta força i valentia.

 

Segons Jaleos, esta setmana Kike també hauria reemprés el tractament anomenat Lokomat i que realitza des de la Fundació Nipace Guadalajara. L’objectiu d’este procés es recuperar la massa muscular i també reforçar les millores que es poden donar entre els infants i adolescents amb paràlisis cerebral.

 

Bertín Osborne i Fabiola molt implicats amb la causa

Des de la Fundació Bertín Osborne, la parella dona suport a famílies amb xiquets que patixen paràlisis cerebrals. Entre altres tasques, donen orientació de tot tipus i ajuden a desenvolupar projectes de millora amb els tractaments que es van descobrint.

També pots llegir…

Últimes notícies

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.