Bunyol suspén l’escola d’estiu després de detectar diversos positius

Des de l’Ajuntament de Bunyol s’ha decidit procedir a la suspensió de l’Escola d’Estiu que estava en marxa des de finals de juny després de detectar-se quatre positius entre els menors.

En paraules del regidor d’Educació, Carles Xerri, «L’escola d’estiu s’havia dividit este any en dos centres, al col·legi Sant Lluís i en Cervantes, en el primer es van detectar entre divendres i dissabte fins a quatre positius, ja que amb esta xifra es considera un brot per Sanitat, per este motiu es decidís suspendre l’escola d’estiu», una suspensió que s’ha fet hui extensiva als grups de Col·legi Cervantes, tot i no haver-se detectat encara cap cas.

«Davant la incidència elevada que existeix a Bunyol i per recomanació de les autoritats sanitàries, al no ser una activitat educativa reglada preferim prendre esta decisió per prevenció, ja que per la mateixa característica de l’activitat que fa més complex controlar la distància de seguretat», segons el regidor.

L’Ajuntament no descarta que l’Escola d’Estiu torne a posar-se en marxa en pròximes dates si la situació sanitària remet i es pot dur a terme amb totes les garanties.

Últimes notícies

Els guardonats del 9 d’Octubre reben per correu les distincions sense acte oficial

La Generalitat ha fet arribar per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als més de 400 guardonats després d’ajornar l’acte institucional per una alerta taronja per pluges.

Els nusos de DOMESTICA convertixen la memòria domèstica en art al MuVIM

L’artista valencià JARR presenta a la Sala Parpalló del MuVIM DOMESTICA, un projecte tèxtil que transforma teixits, nusos i objectes quotidians en arxius de memòria i vincles emocionals.

Noves rutes d’Air Nostrum este estiu i més vols entre València, Balears, Canàries i Melilla

Air Nostrum ha reforçat la seua programació d’estiu amb noves rutes des de València i més freqüències en una vintena de connexions peninsulars, balears, canàries i internacionals per a atendre l’augment de demanda vacacional.

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.