Bunyol suspén l’escola d’estiu després de detectar diversos positius

Des de l’Ajuntament de Bunyol s’ha decidit procedir a la suspensió de l’Escola d’Estiu que estava en marxa des de finals de juny després de detectar-se quatre positius entre els menors.

En paraules del regidor d’Educació, Carles Xerri, «L’escola d’estiu s’havia dividit este any en dos centres, al col·legi Sant Lluís i en Cervantes, en el primer es van detectar entre divendres i dissabte fins a quatre positius, ja que amb esta xifra es considera un brot per Sanitat, per este motiu es decidís suspendre l’escola d’estiu», una suspensió que s’ha fet hui extensiva als grups de Col·legi Cervantes, tot i no haver-se detectat encara cap cas.

«Davant la incidència elevada que existeix a Bunyol i per recomanació de les autoritats sanitàries, al no ser una activitat educativa reglada preferim prendre esta decisió per prevenció, ja que per la mateixa característica de l’activitat que fa més complex controlar la distància de seguretat», segons el regidor.

L’Ajuntament no descarta que l’Escola d’Estiu torne a posar-se en marxa en pròximes dates si la situació sanitària remet i es pot dur a terme amb totes les garanties.

Últimes notícies

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.