Bunyol suspén l’escola d’estiu després de detectar diversos positius

Des de l’Ajuntament de Bunyol s’ha decidit procedir a la suspensió de l’Escola d’Estiu que estava en marxa des de finals de juny després de detectar-se quatre positius entre els menors.

En paraules del regidor d’Educació, Carles Xerri, «L’escola d’estiu s’havia dividit este any en dos centres, al col·legi Sant Lluís i en Cervantes, en el primer es van detectar entre divendres i dissabte fins a quatre positius, ja que amb esta xifra es considera un brot per Sanitat, per este motiu es decidís suspendre l’escola d’estiu», una suspensió que s’ha fet hui extensiva als grups de Col·legi Cervantes, tot i no haver-se detectat encara cap cas.

«Davant la incidència elevada que existeix a Bunyol i per recomanació de les autoritats sanitàries, al no ser una activitat educativa reglada preferim prendre esta decisió per prevenció, ja que per la mateixa característica de l’activitat que fa més complex controlar la distància de seguretat», segons el regidor.

L’Ajuntament no descarta que l’Escola d’Estiu torne a posar-se en marxa en pròximes dates si la situació sanitària remet i es pot dur a terme amb totes les garanties.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.