8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Bustamante recorda el moment més tens amb Àlex Casademunt: «No ho van conseguir»

David Bustamante està celebrant este 2021 els seus 20 anys de trajectòria en la indústria musical i, per este motiu, ha visitat este dijous, 25 de març, 'El Hormiguero’. Una entrevista en la que no ha pogut faltar l'esment a Àlex Casademunt. 

 

Polèmica per la decisió de Bustamante

L'aniversari li ha portat a regravar noves versions de les cançons més reeixides de la seua carrera. D'esta forma, Bustamante ha llançat un nou àlbum, al que ha titulat 'Veinte años y un destino'. Un nou treball en el que no podia faltar el mític tema 'Dos hombres y un destino’.

 

La versió original, que va vore la llum l'any 2001, era un duo al costat d'Àlex Casademunt. No obstant això, la nova versió la va gravar el càntabre en solitari. I això va ser una cosa que va causar una gran polèmica, especialment després que el català compartira públicament que no li havien tingut en compte per a versionar-la. 

 

«Ja que ningú m'ha preguntat, no sabia absolutament res… És una gran cançó i m'alegre que soniede nou, però un missatge tampoc haguera fet mal», va escriure Àlex Casademunt en el seu compte de Twitter després del llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’.

 

Després d'este succés, tots van pensar que la relació entre ells s'havia deteriorat, però les paraules de Bustamante en conèixer la defunció del català van servir per a deixar clar que la realitat era altra. «No és just! No puc…Per què? Que algú em diga que és mentida! Havíem quedat, teníem plans! Tocat i enfonsat… T’estime germà… Descansa en Pau», va escriure el càntabre en les seues xarxes socials quan va conèixer la trista notícia de la defunció d'Àlex Casademunt. 

 

«Li van oferir molts diners»

Encara que Bustamante va deixar clar amb estes paraules i amb la seua presència en la vetlla que la seua relació amb el català no s'havia vist afectada pel llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’, Pablo Motos no ha pogut evitar tornar a portar el tema a col·lació. 

 

«Va haver alguns fans que trobaven a faltar que ho hagueres gravat una altra volta amb Àlex Casademunt i va haver mitjans de comunicació que van aprofitar per a intentar inflar una espècie de polèmica, com vas viure allò?», li ha preguntat el presentador de 'El Hormiguero’. 

 

Bustamante ha explicat que després del llançament del tema i les paraules que va compartir el català en les seues xarxes socials, van parlar les coses i fins i tot van arribar a fer plans per a cantar la cançó junts en alguns concerts del càntabre. 

 

Però el que més ha sorprès ha sigut la revelació sobre l'oferta que li van fer alguns mitjans de comunicació a Àlex Casademunt per la polèmica de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’. «Jo sé que li van oferir molts diners per fotre merda i fixa't si m’estimava que mai li vas voure en cap lloc», ha relatat Bustamante. «Això és amistat. No pot un malentès, que tots som molt temperamentals, amb 20 anys de germanor», ha continuat explicant el cantant. «No van poder, ni per molts diners, ficar merda entre dos persones que s’estimaven».

 

Els plans que tenien pendents Bustamante i Àlex Casademunt

Bustamante ha assenyalat que Àlex Casademunt era una «persona molt especial» que estava plena de llum. «Va viure a fons. Era una persona divertida, era l'etern adolescent, Peter Pan. Així era Àlex i així li recordem». 

 

«Espere que en esta cançó puguem honrar-li com ell realment es mereix i fer-li un homenatge en cada concert i cada volta que la cantem».

 

Bustamante ha finalitzat el tema destacant que la nova versió de 'Dos hombres y un destino' no la va fer per a fer-li mal a Àlex Casademunt. «Sempre està ell, de fet en el meu videoclip hi havia un homenatge al primer videoclip. Mai va ser amb maldat, però vaig entendre que en este disc no volia fer el mateix, però sí que teníem plans de fer sorpreses i d'haver-la interpretat en directe».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.