Bustamante recorda el moment més tens amb Àlex Casademunt: «No ho van conseguir»

David Bustamante està celebrant este 2021 els seus 20 anys de trajectòria en la indústria musical i, per este motiu, ha visitat este dijous, 25 de març, 'El Hormiguero’. Una entrevista en la que no ha pogut faltar l'esment a Àlex Casademunt. 

 

Polèmica per la decisió de Bustamante

L'aniversari li ha portat a regravar noves versions de les cançons més reeixides de la seua carrera. D'esta forma, Bustamante ha llançat un nou àlbum, al que ha titulat 'Veinte años y un destino'. Un nou treball en el que no podia faltar el mític tema 'Dos hombres y un destino’.

 

La versió original, que va vore la llum l'any 2001, era un duo al costat d'Àlex Casademunt. No obstant això, la nova versió la va gravar el càntabre en solitari. I això va ser una cosa que va causar una gran polèmica, especialment després que el català compartira públicament que no li havien tingut en compte per a versionar-la. 

 

«Ja que ningú m'ha preguntat, no sabia absolutament res… És una gran cançó i m'alegre que soniede nou, però un missatge tampoc haguera fet mal», va escriure Àlex Casademunt en el seu compte de Twitter després del llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’.

 

Després d'este succés, tots van pensar que la relació entre ells s'havia deteriorat, però les paraules de Bustamante en conèixer la defunció del català van servir per a deixar clar que la realitat era altra. «No és just! No puc…Per què? Que algú em diga que és mentida! Havíem quedat, teníem plans! Tocat i enfonsat… T’estime germà… Descansa en Pau», va escriure el càntabre en les seues xarxes socials quan va conèixer la trista notícia de la defunció d'Àlex Casademunt. 

 

«Li van oferir molts diners»

Encara que Bustamante va deixar clar amb estes paraules i amb la seua presència en la vetlla que la seua relació amb el català no s'havia vist afectada pel llançament de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’, Pablo Motos no ha pogut evitar tornar a portar el tema a col·lació. 

 

«Va haver alguns fans que trobaven a faltar que ho hagueres gravat una altra volta amb Àlex Casademunt i va haver mitjans de comunicació que van aprofitar per a intentar inflar una espècie de polèmica, com vas viure allò?», li ha preguntat el presentador de 'El Hormiguero’. 

 

Bustamante ha explicat que després del llançament del tema i les paraules que va compartir el català en les seues xarxes socials, van parlar les coses i fins i tot van arribar a fer plans per a cantar la cançó junts en alguns concerts del càntabre. 

 

Però el que més ha sorprès ha sigut la revelació sobre l'oferta que li van fer alguns mitjans de comunicació a Àlex Casademunt per la polèmica de la nova versió de 'Dos hombres y un destino’. «Jo sé que li van oferir molts diners per fotre merda i fixa't si m’estimava que mai li vas voure en cap lloc», ha relatat Bustamante. «Això és amistat. No pot un malentès, que tots som molt temperamentals, amb 20 anys de germanor», ha continuat explicant el cantant. «No van poder, ni per molts diners, ficar merda entre dos persones que s’estimaven».

 

Els plans que tenien pendents Bustamante i Àlex Casademunt

Bustamante ha assenyalat que Àlex Casademunt era una «persona molt especial» que estava plena de llum. «Va viure a fons. Era una persona divertida, era l'etern adolescent, Peter Pan. Així era Àlex i així li recordem». 

 

«Espere que en esta cançó puguem honrar-li com ell realment es mereix i fer-li un homenatge en cada concert i cada volta que la cantem».

 

Bustamante ha finalitzat el tema destacant que la nova versió de 'Dos hombres y un destino' no la va fer per a fer-li mal a Àlex Casademunt. «Sempre està ell, de fet en el meu videoclip hi havia un homenatge al primer videoclip. Mai va ser amb maldat, però vaig entendre que en este disc no volia fer el mateix, però sí que teníem plans de fer sorpreses i d'haver-la interpretat en directe».

Últimes notícies

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.