Christian Gálvez explica una de les seues experiències més doloroses

 

El coronavirus ha donat un nou revés a Christian Gálvez. El presentador, que fa uns mesos va viure en primera persona la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ després de més d’una dècada d’emissió, ha tornat a patir una situació pareguda després de què ‘El Tirón‘ —el nou espai que presenta en Telecinco— haja quedat suspés per la crisi provocada pel Covid-19.

 

Ara, ha volgut aprofitar la situació excepcional de confinament que es viu en el país per a fer públics els seus sentiments sobre una de les experiències més doloroses a què s’ha hagut d’enfrontar, una fet molt similar al que va fer la seua dona fa un mes, quan va concedir una íntima i profunda entrevista a ‘El Hormiguero’.

 

Una ferida «gran i profunda»

En este sentit, el marit de l’exgimnasta Almudena Cid ha concedit una entrevista a diferents mitjans del grup Vocento, a on ha explicat que la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ li va provocar «un sentiment de pèrdua molt gran».

 

El més dur de tot, però, va ser la rapidesa amb què es van desenvolupar els fets, ja que d’un dia per a l’altre «una gran quantitat de gent es va quedar sense faena» i «milions d’espectadors van deixar de tindre un dels seus productes preferits».

 

A l’hora de definir amb paraules què va suposar per a ell tota la polèmica, Gálvez assegura que va ser «una ferida gran i profunda».

 

Boniques paraules a l’equip de ‘Pasapalabra’

Sobre el traspàs de ‘Pasalabra’ a la competència —ja que passarà a emetre’s en Antena3—, Christian Gálvez s’ha mostrat contundent: «És un format que ha d’estar vigent». A demés, ha volgut dedicar unes paraules a l’equip del programa, ja que «és el mateix amb qui jo he treballat durant 12 anys».

 

Per este motiu, el presentador confessa que «només per l’afecte, el respecte i la devoció que els tinc, crec que el concurs ha d’estar en emissió». Amb tot, Gálvez també ha volgut explicar que va mantindre l’esperança sobre la possibilitat de què ‘Pasapalabra’ no fora cancel·lat fins a l’últim moment i que, per sort, la ferida ja està «curada» actualment.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.