10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Christian Gálvez explica una de les seues experiències més doloroses

 

El coronavirus ha donat un nou revés a Christian Gálvez. El presentador, que fa uns mesos va viure en primera persona la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ després de més d’una dècada d’emissió, ha tornat a patir una situació pareguda després de què ‘El Tirón‘ —el nou espai que presenta en Telecinco— haja quedat suspés per la crisi provocada pel Covid-19.

 

Ara, ha volgut aprofitar la situació excepcional de confinament que es viu en el país per a fer públics els seus sentiments sobre una de les experiències més doloroses a què s’ha hagut d’enfrontar, una fet molt similar al que va fer la seua dona fa un mes, quan va concedir una íntima i profunda entrevista a ‘El Hormiguero’.

 

Una ferida «gran i profunda»

En este sentit, el marit de l’exgimnasta Almudena Cid ha concedit una entrevista a diferents mitjans del grup Vocento, a on ha explicat que la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ li va provocar «un sentiment de pèrdua molt gran».

 

El més dur de tot, però, va ser la rapidesa amb què es van desenvolupar els fets, ja que d’un dia per a l’altre «una gran quantitat de gent es va quedar sense faena» i «milions d’espectadors van deixar de tindre un dels seus productes preferits».

 

A l’hora de definir amb paraules què va suposar per a ell tota la polèmica, Gálvez assegura que va ser «una ferida gran i profunda».

 

Boniques paraules a l’equip de ‘Pasapalabra’

Sobre el traspàs de ‘Pasalabra’ a la competència —ja que passarà a emetre’s en Antena3—, Christian Gálvez s’ha mostrat contundent: «És un format que ha d’estar vigent». A demés, ha volgut dedicar unes paraules a l’equip del programa, ja que «és el mateix amb qui jo he treballat durant 12 anys».

 

Per este motiu, el presentador confessa que «només per l’afecte, el respecte i la devoció que els tinc, crec que el concurs ha d’estar en emissió». Amb tot, Gálvez també ha volgut explicar que va mantindre l’esperança sobre la possibilitat de què ‘Pasapalabra’ no fora cancel·lat fins a l’últim moment i que, per sort, la ferida ja està «curada» actualment.

Últimes notícies

Gener exigent per al Vila-real en Lliga i tràmit econòmic en Champions

El Vila-real afronta un gener amb quatre partits de Lliga i dos de Champions. En el torneig domèstic es juga la zona Champions; a Europa, premis i honra.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els rescatistas van trobar el cos d'una menor, filla d'Andrea Ortuño, després del naufragi d'un vaixell turístic. Seguixen desapareguts Fernando Martín i dos menors.

Alacant aprova inicialment el pressupost de 2026 amb els vots de PP i Vox

El ple municipal ha aprovat inicialment un pressupost de 367,3 milions, un 5,8% més. PP i Vox han sumat suports i l'oposició ha votat en contra.

L’alcalde d’Almussafes declararà el divendres davant el PSOE per denúncies d’assetjament

Toni González, expulsat del PSPV-PSOE després d'acusacions d'assetjament sexual i laboral, declararà davant el CADE el divendres 2 de gener en una cita telemàtica.

El Roig Arena acollirà a l’abril un concert homenatge a David Bowie amb huit músics valencians

Huit músics de l'escena valenciana s'uniran el 30 d'abril en el Roig Arena per a rendir tribut a David Bowie amb un repertori de clàssics. El recital commemora els deu anys de la seua defunció.

La Guàrdia Civil ha intervingut 3.520 paquets de tabac de contraban en el port d’Alacant

La Guàrdia Civil ha confiscat 3.520 paquets ocults en el doble fons d'una furgoneta arribada des d'Algèria i ha detingut al conductor. La troballa es va produir després de l'alerta del gos Aisa durant un control duaner en el port d'Alacant.

Educació permet que el 16 de març de 2026 siga festiu en els col·legis de València per Falles

El 16 de març de 2026 serà no lectiu en els centres de València per les Falles. La jornada es compensarà allargant el curs un dia, fins al 22 de juny.

Els bombers combaten un incendi en una empresa de mobles de la Vall d’Uixó

Bombers del Consorci Provincial de Castelló treballen en l'extinció d'un incendi declarat en una empresa de mobles a la Vall d'Uixó. L'operatiu es reforça i actua des de l'exterior per seguretat.