11.6 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Christian Gálvez explica una de les seues experiències més doloroses

 

El coronavirus ha donat un nou revés a Christian Gálvez. El presentador, que fa uns mesos va viure en primera persona la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ després de més d’una dècada d’emissió, ha tornat a patir una situació pareguda després de què ‘El Tirón‘ —el nou espai que presenta en Telecinco— haja quedat suspés per la crisi provocada pel Covid-19.

 

Ara, ha volgut aprofitar la situació excepcional de confinament que es viu en el país per a fer públics els seus sentiments sobre una de les experiències més doloroses a què s’ha hagut d’enfrontar, una fet molt similar al que va fer la seua dona fa un mes, quan va concedir una íntima i profunda entrevista a ‘El Hormiguero’.

 

Una ferida «gran i profunda»

En este sentit, el marit de l’exgimnasta Almudena Cid ha concedit una entrevista a diferents mitjans del grup Vocento, a on ha explicat que la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ li va provocar «un sentiment de pèrdua molt gran».

 

El més dur de tot, però, va ser la rapidesa amb què es van desenvolupar els fets, ja que d’un dia per a l’altre «una gran quantitat de gent es va quedar sense faena» i «milions d’espectadors van deixar de tindre un dels seus productes preferits».

 

A l’hora de definir amb paraules què va suposar per a ell tota la polèmica, Gálvez assegura que va ser «una ferida gran i profunda».

 

Boniques paraules a l’equip de ‘Pasapalabra’

Sobre el traspàs de ‘Pasalabra’ a la competència —ja que passarà a emetre’s en Antena3—, Christian Gálvez s’ha mostrat contundent: «És un format que ha d’estar vigent». A demés, ha volgut dedicar unes paraules a l’equip del programa, ja que «és el mateix amb qui jo he treballat durant 12 anys».

 

Per este motiu, el presentador confessa que «només per l’afecte, el respecte i la devoció que els tinc, crec que el concurs ha d’estar en emissió». Amb tot, Gálvez també ha volgut explicar que va mantindre l’esperança sobre la possibilitat de què ‘Pasapalabra’ no fora cancel·lat fins a l’últim moment i que, per sort, la ferida ja està «curada» actualment.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.