Christian Gálvez explica una de les seues experiències més doloroses

 

El coronavirus ha donat un nou revés a Christian Gálvez. El presentador, que fa uns mesos va viure en primera persona la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ després de més d’una dècada d’emissió, ha tornat a patir una situació pareguda després de què ‘El Tirón‘ —el nou espai que presenta en Telecinco— haja quedat suspés per la crisi provocada pel Covid-19.

 

Ara, ha volgut aprofitar la situació excepcional de confinament que es viu en el país per a fer públics els seus sentiments sobre una de les experiències més doloroses a què s’ha hagut d’enfrontar, una fet molt similar al que va fer la seua dona fa un mes, quan va concedir una íntima i profunda entrevista a ‘El Hormiguero’.

 

Una ferida «gran i profunda»

En este sentit, el marit de l’exgimnasta Almudena Cid ha concedit una entrevista a diferents mitjans del grup Vocento, a on ha explicat que la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ li va provocar «un sentiment de pèrdua molt gran».

 

El més dur de tot, però, va ser la rapidesa amb què es van desenvolupar els fets, ja que d’un dia per a l’altre «una gran quantitat de gent es va quedar sense faena» i «milions d’espectadors van deixar de tindre un dels seus productes preferits».

 

A l’hora de definir amb paraules què va suposar per a ell tota la polèmica, Gálvez assegura que va ser «una ferida gran i profunda».

 

Boniques paraules a l’equip de ‘Pasapalabra’

Sobre el traspàs de ‘Pasalabra’ a la competència —ja que passarà a emetre’s en Antena3—, Christian Gálvez s’ha mostrat contundent: «És un format que ha d’estar vigent». A demés, ha volgut dedicar unes paraules a l’equip del programa, ja que «és el mateix amb qui jo he treballat durant 12 anys».

 

Per este motiu, el presentador confessa que «només per l’afecte, el respecte i la devoció que els tinc, crec que el concurs ha d’estar en emissió». Amb tot, Gálvez també ha volgut explicar que va mantindre l’esperança sobre la possibilitat de què ‘Pasapalabra’ no fora cancel·lat fins a l’últim moment i que, per sort, la ferida ja està «curada» actualment.

Últimes notícies

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.

La jutgessa manté el veto al fet que Rovira i Barrachina declaren per la gestió de la dana

La magistrada que investiga la gestió de la dana en la Comunitat Valenciana confirma que no cridarà a declarar com a testimonis als consellers José Antonio Rovira i Miguel Barrachina, malgrat la petició de Compromís i de la Fiscalia.

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.