Christian Gálvez explica una de les seues experiències més doloroses

 

El coronavirus ha donat un nou revés a Christian Gálvez. El presentador, que fa uns mesos va viure en primera persona la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ després de més d’una dècada d’emissió, ha tornat a patir una situació pareguda després de què ‘El Tirón‘ —el nou espai que presenta en Telecinco— haja quedat suspés per la crisi provocada pel Covid-19.

 

Ara, ha volgut aprofitar la situació excepcional de confinament que es viu en el país per a fer públics els seus sentiments sobre una de les experiències més doloroses a què s’ha hagut d’enfrontar, una fet molt similar al que va fer la seua dona fa un mes, quan va concedir una íntima i profunda entrevista a ‘El Hormiguero’.

 

Una ferida «gran i profunda»

En este sentit, el marit de l’exgimnasta Almudena Cid ha concedit una entrevista a diferents mitjans del grup Vocento, a on ha explicat que la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ li va provocar «un sentiment de pèrdua molt gran».

 

El més dur de tot, però, va ser la rapidesa amb què es van desenvolupar els fets, ja que d’un dia per a l’altre «una gran quantitat de gent es va quedar sense faena» i «milions d’espectadors van deixar de tindre un dels seus productes preferits».

 

A l’hora de definir amb paraules què va suposar per a ell tota la polèmica, Gálvez assegura que va ser «una ferida gran i profunda».

 

Boniques paraules a l’equip de ‘Pasapalabra’

Sobre el traspàs de ‘Pasalabra’ a la competència —ja que passarà a emetre’s en Antena3—, Christian Gálvez s’ha mostrat contundent: «És un format que ha d’estar vigent». A demés, ha volgut dedicar unes paraules a l’equip del programa, ja que «és el mateix amb qui jo he treballat durant 12 anys».

 

Per este motiu, el presentador confessa que «només per l’afecte, el respecte i la devoció que els tinc, crec que el concurs ha d’estar en emissió». Amb tot, Gálvez també ha volgut explicar que va mantindre l’esperança sobre la possibilitat de què ‘Pasapalabra’ no fora cancel·lat fins a l’últim moment i que, per sort, la ferida ja està «curada» actualment.

Últimes notícies

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.