La comentada pregunta del rei Felip VI a Inés Arrimadas

Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas s’ha sentit reina per un dia. La líder de Ciutadans des de la dimissió d’Albert Rivera ha assistit al Palau de la Zarzuela per a reunir-se amb el rei Felip VI, tal com la resta dels seus companys polítics. Però el rei va parlar amb ella com si fora un vell conegut i no va dubtar en preguntar-li pel seu conegut embaràs.

 

Segons afirma el digital ‘Informalia’, la cap del partit taronja no hauria fet una reverència abans de donar-se la mà amb el rei, un gest que ha sigut molt comentat entre els diferents mitjans de comunicació que es trobaven en el lloc. 

 

Un any políticament dur

L’any 2020 serà un any difícil per a Arrimadas. Comença liderant un partit que compta amb la baixada més gran del Congrés, amb només 10 escons de representació després de perdre quasi 50 en les passades eleccions. A demés, durant les últimes setmanes ha cridat en diferents ocasions a Pedro Sánchez per a que «mire al centre», però el president del Govern en funcions no ha pogut contestar-li, tot i que s’espera que ho faça «en els pròxims dies». Tot i que la seua vida política no està passant pel seu millor moment, el cert és que l’èxit més gran l’està adquirint en la seua vida personal.

 

Políticament, Arrimadas haurà de lluitar per conseguir la força que el partit taronja ha perdut en les últimes eleccions. Ella, per, sort, té les coses clares: «No lideraré un partit en el que no crega». Afirma que l’únic que necessita Ciutadans és «demostrar» que és una formació de centre i, sobretot, que és «útil». «No crec que s’haja de fer un nou partit, ni canviar la ideologia, però fa falta canvis estructurals».

Albert Rivera i Inés Arrimadas al Congrés dels Diputats durant el debat d'investidura (23-07-19)

Arrimadas haurà de començar l’any intentant que Ciutadans torne amb més força al Congrés | GTRES

 

Afirma que «s’ha partit la cara» en Catalunya

Amb la possible investidura de Sánchez en les pròximes setmanes, Arrimadas seguix apostant per un pacte PP, PSOE i C’s «moderat i constitucionalista». Precisament esta serà la seua proposta quan es reunisca amb el líder del PSOE al Congrés el pròxim dilluns, el mateix dia que el socialista es reunix amb el president del PP, Pablo Casado.

 

Ha destacat, també, que ella mateixa «s’ha partit la cara» en Catalunya «per a defensar la igualtat dels espanyols» visquen a on visquen. D’esta forma, justifica la seua negació a un pacte de Govern entre el PSOE i Podemos, argumentant que estos últims «consideren que hi ha territoris de primera i de segona» i que alguns «poden tindre privilegis». Considera que una coalició d’esquerres seria la ruïna: «Jo no vull això per a Espanya, jo vull estabilitat».

 

El seu fill, un oasi entre la tensió 

Arrimadas mai ha ocultat el seu amor cap als xiquets i sempre s’ha mostrat amb moltes ganes de formar una família. Ara, el seu somni està a punt de fer-se realitat. Ella i el seu marit, Xavier Cima, seran pares del seu primer fill en els pròxims mesos després d’una relació de diferents anys que va celebrar-se amb una boda en Jerez de la Frontera.

Inés Arrimadas i el seu marit, Xavier Cima, passejant per Barcelona (9-11-19)

La parella va sorprendre amb la seua relació perquè les seues idees polítiques són molt contràries | GTres

 

El rei no va dubtar a preguntar-li pel seu embaràs en el moment en què la va vore, sabent que la notícia és coneguda nacionalment. La resposta de la política ressalta que no ha sigut tan fàcil com el que aparenta. D’esta forma, parlant tranquil·lament amb el rei, ha confessat que ara es troba millor però que les primeres setmanes se li van presentar amb alguns dolors i molèsties. 

 

La relació amb el seu marit sempre ha sigut una gran ironia, ideològicament parlant. Si bé Arrimadas és una defensora de la unitat d’Espanya, Cima és un nacionalista convençut: exdiputat de CiU. Precisament va ser durant la seua vida política al partit d’Artur Mas a on va conèixer la seua futura parella. Ara, el matrimoni està vivint en Madrid, després d’allunyar-se del que el seu partit denominava com «ambient irreparable» de Catalunya. Tot i això, Arrimadas seguix viatjant a Barcelona cada setmana per a «estar amb els seus». El mateix passa amb Jerez de la Frontera, a on també té família.

 

En definitiva, tant la seua vida personal com professional fa que es convertisca en una «rodamón», com ella mateixa es definix en Instagram. Caldrà vore quin paper ocupa en la formació taronja quan done a llum al seu fill, ja que podria abandonar la política per a centrar-se en la seua família i el seu futur bebé, tal com va fer fa unes setmanes el mateix Rivera, també futur pare amb Malú, la seua parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.