La comentada pregunta del rei Felip VI a Inés Arrimadas

Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas s’ha sentit reina per un dia. La líder de Ciutadans des de la dimissió d’Albert Rivera ha assistit al Palau de la Zarzuela per a reunir-se amb el rei Felip VI, tal com la resta dels seus companys polítics. Però el rei va parlar amb ella com si fora un vell conegut i no va dubtar en preguntar-li pel seu conegut embaràs.

 

Segons afirma el digital ‘Informalia’, la cap del partit taronja no hauria fet una reverència abans de donar-se la mà amb el rei, un gest que ha sigut molt comentat entre els diferents mitjans de comunicació que es trobaven en el lloc. 

 

Un any políticament dur

L’any 2020 serà un any difícil per a Arrimadas. Comença liderant un partit que compta amb la baixada més gran del Congrés, amb només 10 escons de representació després de perdre quasi 50 en les passades eleccions. A demés, durant les últimes setmanes ha cridat en diferents ocasions a Pedro Sánchez per a que «mire al centre», però el president del Govern en funcions no ha pogut contestar-li, tot i que s’espera que ho faça «en els pròxims dies». Tot i que la seua vida política no està passant pel seu millor moment, el cert és que l’èxit més gran l’està adquirint en la seua vida personal.

 

Políticament, Arrimadas haurà de lluitar per conseguir la força que el partit taronja ha perdut en les últimes eleccions. Ella, per, sort, té les coses clares: «No lideraré un partit en el que no crega». Afirma que l’únic que necessita Ciutadans és «demostrar» que és una formació de centre i, sobretot, que és «útil». «No crec que s’haja de fer un nou partit, ni canviar la ideologia, però fa falta canvis estructurals».

Albert Rivera i Inés Arrimadas al Congrés dels Diputats durant el debat d'investidura (23-07-19)

Arrimadas haurà de començar l’any intentant que Ciutadans torne amb més força al Congrés | GTRES

 

Afirma que «s’ha partit la cara» en Catalunya

Amb la possible investidura de Sánchez en les pròximes setmanes, Arrimadas seguix apostant per un pacte PP, PSOE i C’s «moderat i constitucionalista». Precisament esta serà la seua proposta quan es reunisca amb el líder del PSOE al Congrés el pròxim dilluns, el mateix dia que el socialista es reunix amb el president del PP, Pablo Casado.

 

Ha destacat, també, que ella mateixa «s’ha partit la cara» en Catalunya «per a defensar la igualtat dels espanyols» visquen a on visquen. D’esta forma, justifica la seua negació a un pacte de Govern entre el PSOE i Podemos, argumentant que estos últims «consideren que hi ha territoris de primera i de segona» i que alguns «poden tindre privilegis». Considera que una coalició d’esquerres seria la ruïna: «Jo no vull això per a Espanya, jo vull estabilitat».

 

El seu fill, un oasi entre la tensió 

Arrimadas mai ha ocultat el seu amor cap als xiquets i sempre s’ha mostrat amb moltes ganes de formar una família. Ara, el seu somni està a punt de fer-se realitat. Ella i el seu marit, Xavier Cima, seran pares del seu primer fill en els pròxims mesos després d’una relació de diferents anys que va celebrar-se amb una boda en Jerez de la Frontera.

Inés Arrimadas i el seu marit, Xavier Cima, passejant per Barcelona (9-11-19)

La parella va sorprendre amb la seua relació perquè les seues idees polítiques són molt contràries | GTres

 

El rei no va dubtar a preguntar-li pel seu embaràs en el moment en què la va vore, sabent que la notícia és coneguda nacionalment. La resposta de la política ressalta que no ha sigut tan fàcil com el que aparenta. D’esta forma, parlant tranquil·lament amb el rei, ha confessat que ara es troba millor però que les primeres setmanes se li van presentar amb alguns dolors i molèsties. 

 

La relació amb el seu marit sempre ha sigut una gran ironia, ideològicament parlant. Si bé Arrimadas és una defensora de la unitat d’Espanya, Cima és un nacionalista convençut: exdiputat de CiU. Precisament va ser durant la seua vida política al partit d’Artur Mas a on va conèixer la seua futura parella. Ara, el matrimoni està vivint en Madrid, després d’allunyar-se del que el seu partit denominava com «ambient irreparable» de Catalunya. Tot i això, Arrimadas seguix viatjant a Barcelona cada setmana per a «estar amb els seus». El mateix passa amb Jerez de la Frontera, a on també té família.

 

En definitiva, tant la seua vida personal com professional fa que es convertisca en una «rodamón», com ella mateixa es definix en Instagram. Caldrà vore quin paper ocupa en la formació taronja quan done a llum al seu fill, ja que podria abandonar la política per a centrar-se en la seua família i el seu futur bebé, tal com va fer fa unes setmanes el mateix Rivera, també futur pare amb Malú, la seua parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU